ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Επιστολή ανθρώπου που προαναγγέλει την αυτοκτονία του. Εστάλη πριν 2 ώρες, δείτε τι θα κάνετε.




Πόσο αίμα συνανθρώπων μας πρέπει να  χυθεί ακόμα, για να βγούμε στους δρόμους και να τους τσακίσουμε...
Με πόσο αίμα θα  βαφτεί η σημαία μας, μέχρι να βγούμε στους δρόμους;


Πόπη Σουφλή

"Ξεσηκωθείτε φουκαράδες Ελληνες.

Η ζωή μου κατάρα στά κεφάλια σας κε Σπυρόπουλε, Στουρνάρα , Σαμαρά κ.λ.π. δοσίλογοι δολοφόνοι.

Το αίμα μου θά  πιτσιλίσει τήν Ελληνική σημαία μέ τήν οποία θά τυλιχτώ καί άς γίνει λάβαρο γιά τόν ξεσηκωμό τού λαού".


 

Η τελευταία μου επιθυμία.

Εδώ καί αρκετό διάστημα βιώνω ένα δράμα τό οποίο αφιερώνω αποκλειστικά στόν κο Ροβέρτο Σπυρόπουλο, διοικητή τού ΙΚΑ.

Είμαι 54 ετών, ανασφάλιστος, μέ σοβαρότατα προβλήματα υγείας ανίκανος νά δουλέψω καί προσπαθώ νά ζήσω τήν οικογένειά μου εκτρέφοντας 39 κατσίκες. Δέν έχω σέ καμμία τράπεζα ούτε 1 ευρώ. Εχθές 7/6/2013 πήγα να εισπράξω 13.000 ευρώ από τό ταμείο Παρακαταθηκών καί Δανείων υπόλοιπο εκπληστηριάσματος από τήν πατρική μου οικία καί έκπληκτος διαπίστωσα ότι μού τά κατέσχεσαν γιά χρέος τό οποίο είχα πρός τό ΙΚΑ.

Τά χρήματα αυτά μού ήταν τόσα απαραίτητα γιά τήν αγορά λίγων ζωοτροφών γιά τά ζώα μου, νά αγοράσω φάρμακα γιά τήν υγεία μου (έχω φοβερούς πόνους), νά πάρω ένα κομμάτι ψωμί νά φάει τό παιδί μου.
Νά είσαι καλά κύριε Σπυρόπουλε,
Εγώ θά αποχωρήσω από τήν ζωή όχι από δειλία αλλά από αξιοπρέπεια.

Αφιερώνω τήν ζωή μου στό ΙΚΑ καί πιστεύω ότι η αναχώρησή μου από τήν ζωή θά γίνει τό έναυσμα νά ξεσηκωθούν όλοι οι αναξιοπαθούντες καί ο φτωχοποιημένος λαός.
Ξεσηκωθείτε φουκαράδες Ελληνες.

Η ζωή μου κατάρα στά κεφάλια σας κε Σπυρόπουλε, Στουρνάρα , Σαμαρά κ.λ.π. δοσίλογοι δολοφόνοι.

Το αίμα μου θά  πιτσιλίσει τήν Ελληνική σημαία μέ τήν οποία θά τυλιχτώ καί άς γίνει λάβαρο γιά τόν ξεσηκωμό τού λαού.


Γειά σας.
Κ.Π.

  ΥΓ. Καί μήν προσπαθήσετε να μέ αποτρέψετε. Εχω λάβει τά μέτρα μου.
*Παρακαλώ τήν διαχείριση νά μήν δώσει τήν ηλ. διεύθυνσή μου σέ κανένα.

elas-lyste.blogspot.gr




Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: