ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

26 Μαϊ 2013 Αύξηση της παρουσίας του Ισλάμ στην Ελλάδα



Η Ελλάδα στόχος του Ισλάμ
(…. Σημειώνεται ότι τα τελευταία τρία περίπου χρόνια, παρατηρείται μία συνεχώςαυξανόμενη παρουσία και δραστηριότητα στο διαδίκτυο από ισλαμικές ιστοσελίδες, ορισμένες των οποίων είναι τουρκικές και συγκεκριμένως του κινήματος του Φετουλλάχ Γκιουλέν, με στόχο τον προσηλυτισμό Ελλήνων….)

Του Μάνου Ηλιάδη
Στο προηγούμενο τεύχος των ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ είχε γίνει αναφορά στην μείωση του αριθμού των εκκλησιών και την συνεχή αύξηση ισλαμικών τεμενών στην Ευρώπη, στοιχείο που αρκετοί αναλυτές το θεωρούν ως μία τάση για βαθμιαία υποκατάσταση του Χριστιανισμού, ως κυρίαρχης θρησκείας στην Ήπειρό μας, από το Ισλάμ. 
Ομοίως,  είχε επισημανθεί  ότι παρά το ότι το γεγονός αυτό άρχισε να προκαλεί αυξανόμενη ανησυχία στην Ευρώπη, στην Ελλάδα ουδείς αρμόδιος φαίνεται να ασχολήθηκε έστω και στοιχειωδώς για το συγκεκριμένο θέμα, ενώ εντύπωση προκαλεί η απουσία της Ελληνικής Εκκλησίας όχι μόνο σε αυτό το θέμα, αλλά ακόμη και στην συνεχιζόμενη εκστρατεία εξισλαμισμού Ελλήνων.
Όπως και στο προηγούμενο τεύχος, η προσέγγιση στο θέμα γίνεται από στρατηγικής απόψεως και συγκεκριμένως υπό το πνεύμα της επισημάνσεως των παρατηρούμενων τάσεων, από τις οποίες συνάγονται συμπεράσματα για το μέλλον. Περνώντας από την Ευρώπη στα Βαλκάνια, βλέπει κανείς ότι τα τελευταία λίγα χρόνια, εκτός από την σημαντική πλέον παρουσία των Ισλαμιστών του Τούρκου ιμάμη Φ. Γκιουλέν (σ.σ.: για το κίνημά του έχουμε γράψει αρκετά άρθρα και έπεται συνέχεια), ακραίες μουσουλμανικές οργανώσεις έθεσαν  υπό τον έλεγχό τους τα τζαμιά στο Σεράγεβο και στα Σκόπια. Το ίδιο παρατηρείται, αυτή την φορά από τους Σαλαφιστές (αυτούς που αιματοκύλισαν την Συρία), στο Μαυροβούνιο, όπου πήραν υπό τον έλεγχό τους όλα τα τζαμιά στα σύνορα με την Σερβία, ενώ για τους ίδιους σημειώνεται επίσης τα τελευταία χρόνια μία σημαντική η επέκταση της επιρροής τους στην γειτονική μας περιοχή της  Ν. Βουλγαρίας.
Να σημειωθεί ότι οι Σαλαφιστές έχουν ήδη παρουσία και στην Αθήνα, μέσω του Συλλόγου Αλ Ραχμάν, Κ. Παλαιολόγου 63-65, όπου υπάρχει και άτυπος χώρος προσευχής, με ιθύνοντα νου τον Αχμέντ  Ελ Ντιν (Μohi El Din Ali Ahmed Zakira), Αιγύπτιο την καταγωγή. Ο ίδιος σύλλογος διαθέτει επίσης και την ιστοσελίδα islamforgreeks.org, με διαχειριστή πάλι τον Ελ Ντιν. 
Κατερχόμενοι νοτιότερα, στην Θράκη, η κατάσταση είναι γνωστή, με την συνεχιζόμενη προσπάθεια των Τούρκων τα τελευταία χρόνια  να ανεγείρουν νέα τζαμιά ή να ανακατασκευάζουν παλαιότερα υπό το πρόσχημα διατηρήσεως της οθωμανικής κληρονομιάς, όχι μόνο στην Θράκη αλλά και σε ολόκληρη την υπόλοιπη Ελλάδα, χωρίς καμία αντίδραση από το ΥΠΕΞ (βλ. σχετικό δημοσίευμα των ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ).
Η επιδίωξη αυτή δεν είναι άσχετη, τουλάχιστον τα τελευταία λίγα χρόνια, με την άνοδο του Ισλάμ στην Τουρκία. Ο πάντα μαχητικός και γνωστός για την αξιοπιστία του ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ της Κομοτηνής,  σε πρόσφατο δημοσίευμά του, επικαλέστηκε δηλώσεις του προέδρου της Ομοσπονδίας Τζαμιών και Μαθημάτων Κορανίου Ρετζέπ Κιγιάκ, σύμφωνα με τις οποίες  ο συνολικός αριθμός των τζαμιών στην Τουρκία ανέρχεται σε 85.600 τζαμιά και 15.000 μεστζίτ. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, μόνο την τελευταία δεκαετία (περίοδος Ερντογάν) άνοιξαν 7500 νέα τζαμιά (750 τον χρόνο!). Παρόλα αυτά δε, ο Κιγιάκ ζητάει να αναγερθούν άλλες 15.000 νέα τζαμιά, κυρίως στις μεγάλες πόλεις, με τον Ερντογάν μάλλον να μην αναμένεται να προβάλει αντιρρήσεις. Αν το αίτημα αυτό υλοποιηθεί, τούτο  θα σημαίνει ότι μέσα σε ελάχιστα χρόνια η Τουρκία θα διαθέτει άνω των 100.000 τζαμιών (85.600+15.000) και με δεδομένο τον πληθυσμό της (75.000.000) ο αριθμός αυτός θα αναλογεί σε  1 τζαμί ανά 876 κατοίκους. Για να δούμε τι κατάφεραν μέχρι τώρα οι Τούρκοι στην Θράκη, αρκεί να αναφερθεί ότι σε ένα σύνολο 120.000 μελών της μουσουλμανικής μειονότητας στην περιοχή αυτή, υπάρχουν 300 περίπου τζαμιά, ήτοι 1 τζαμί ανά 400 κατοίκους(!), πολύ μεγαλύτερη δηλαδή ύπαρξη τζαμιών στη Θράκη από την ίδια την Τουρκία (1 τζαμί ανά 876 κατοίκους). 
Αν πάμε στην ….«καθ’ ημάς» Ελλάδα, την Αθήνα (άντε, και  τις γειτονικές περιοχές), μέχρι να γίνει το τέμενος της Αθήνας στον Βοτανικό (που μάλλον δεν θα προλάβει να εγκαινιάσει ο δήμαρχος Γ. Καμίνης), υπάρχει ήδη μία σημαντική μουσουλμανική υποδομή, τόσο  σε επίπεδο άτυπων χώρων προσευχής (τα γνωστά αυτοσχέδια τζαμιά) όσο και σε επίπεδο «πολιτιστικών» συλλόγων και ενώσεων μουσουλμάνων, λαθρομεταναστών κυρίως.
Η επισήμανση της τάσεως -και στην περίπτωση αυτή- έχει ιδιαίτερα σημασία. Το 1998, για παράδειγμα, είχαμε 18 αυτοσχέδια τζαμιά σε ολόκληρη την Αττική. Έξι χρόνια αργότερα, λίγο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, ο αριθμός αυτός τριπλασιάστηκε! Υπενθυμίζεται ότι, επικειμένων των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, υπήρξε αίτημα  των εν Ελλάδι παράνομα διαβιούντων μουσουλμάνων το τζαμί της Αθήνας να γίνει στα Σπάτα, έτσι ώστε η πρώτη εικόνα της Αθήνας που θα είχαν οι ξένοι επισκέπτες μετά την έξοδό τους από το εκεί κεντρικό αερολιμένα Αθηνών να ήταν ένα τζαμί…..
Και 15 χρόνια μετά το 1998, όπου υπήρχαν μόνο 18 τζαμιά, ο αριθμός του έφτασε ήδη τα 115-120! Τα πλέον σημαντικά από αυτά είναι περίπου 74, εκ των οποίων τα 22 ελέγχονται από Μπαγκλαντεσιανούς, τα 20 από Άραβες, 11 από το Πακιστάν, 7 από Ινδούς και 2 από Αφγανούς.
Από αυτά, αναφέρονται ενδεικτικώς τα αραβικά, τα οποία ελέγχονται κυρίως από Αιγυπτίους, και είναι τα  εξής:
•  Al Salihin, Σοφοκλέους 196, Καλλιθέα.
• Al Salam, Γ. Παπανδρέου 87, Ζωγράφου.
• Αl Bet Al Taqwa, Μέλος της Μουσουλμανικής Ενώσεως Ελλάδας,  Μπουμπουλίνας 4-6, Αθήνα.
• Al Ahlaz, Στροφάδων 5, Κυψέλη.
• Al Farouk, Κωνσταντινουπόλεως 288, Αθήνα.
• Αl Girabaa, Λ. Ιωνίας και Κλυμένης 2, Αθήνα.
• Al Salam, Γαλαξία 9, Ν. Κόσμος.
• Αl Nour, Αλμυρίδος 10, Πειραιάς.
• Αl Ansar, Σόλωνος 39, Καλλιθέα.
• Αl Sahaba, Ξηρομέρου 32, Αμπελόκηποι.
• ΚΕΒΑΑ, Σκαλιστήρη 8, Κ. Πατήσια.
• Τaqwa, Σαλαμίνος 80, Μεταξουργείο.
• Amal Filla, Μενάνδρου 23, Αθήνα.
• Salahadin Ayubi, Κ. Παλαμά 55, Δάφνη
• Ακόμη, υπάρχουν ένα τζαμί στην οδό Μηλιαράκη και Κουρμούλη 55,
Αθήνα, ένα στην οδό Ριζάρη 88, Μαραθώνας, ένα στον Σύλλογο Αιγυπτίων Παγκρατίου, Παυσανίου 18-20, Παγκράτι, ένα στο Ελληνοαραβικό Επιμορφωτικό Πολιτιστικό Κέντρο, Πειραιώς και Κύπρου 2, Μοσχάτο και ένα, το Αλ Ανταλούς, Φίλωνος 97-99, Πειραιάς.
Σε αυτά θα πρέπει να συμπεριληφθεί το προαναφερθέν Al Rahman, στην οδό Παλαιολόγου 63-65, Αθήνα, του δραστήριου Αιγύπτιου Ελ Ντιν.
Στις παραπάνω παρουσίες θα πρέπει να προστεθούν και ορισμένες ισλαμικές οργανώσεις, οι περισσότερες των οποίων διαθέτουν και χώρους προσευχής:
• Ελληνοαραβικός Σύλλογος «Eιλικρίνεια», συνεστήθη το 2009 και ανήκει στην προαναφερθείσα Αl Ahlaz.
• Ελληνοαιγυπτιακός Σύλλογος «Ο Πτολεμαίος», ιδρύθηκε από την Αλ Ραχμάν, και λειτουργεί στον ίδιο χώρο (Παλαιολόγου 63-65).
• Σύλλογος Αραβικής Κοινότητας Αμπελοκήπων Αθηνών, λειτουργεί στον ίδιο χώρο με την Al Sahaba.
• Σουδανική Κοινότητα Ελλάδος, συστεγάζεται με την ΚΕΒΑΑ.
• Επιμορφωτικός Σύλλογος Ιρακινών Μεταναστών Ελλάδος, συστεγάζεται με το τζαμί Salahadin Ayubi.

• Πακιστανική Κοινότητα Μενιδίου, Στεγάζεται στον ίδιο χώρο με το πακιστανικό τζαμί Masjid Mohamedia (Αγ. Τριάδος 106, Μενίδι).
• Faizan E Madeena- Iσλαμιστές με Ειρήνη για όλο τον Κόσμο, σωματείο συστεγαζόμενο με το πακιστανικό τζαμί Faizan E Medeena, Μακρυγιάννη 15, Ρέντης.
• Πολιτιστικός Σύλλογος Minhaz Ul Quran, Λ. Μαραθώνος 31, Ν. Μάκρη.
• Jihad Al Jabar, λειτουργεί και ως τζαμί και συστεγάζονται στον ίδιο χώρο (Αισχύλου 37).
• Πολιτιστικός και Καλλιτεχνικός Σύλλογος «Νουρ», στεγάζεται στον ίδιο χώρο με το ομώνυμο αφγανικό τζαμί.
• Gurudawa, ινδικό τζαμί, στο οποίο στεγάζεται και ο σωματείο με την επωνυμία Shri Guru Nanak Devji, Αγίου Θωμά, Οινόφυτα.
• Σύλλογος Ινδών Guru Arjan-Dev-Ji, Λάκκα Καλογήρων, Μέγαρα.
• Ινδικός Σύλλογος Shri Guru Rabi Dass Sabha, συστεγαζόμενος στον ίδιο χώρο με το ομώνυμο τζαμί.
• Shri Guru Nanak Darbar, ινδικό σωματείο συστεγαζόμενο στον ίδιο χώρο με ομώνυμο τζαμί.
• Πολιτιστικός Σύλλογος Πακιστανών Minhaz, Αυλίδος 8, Θήβα.
Στις παραπάνω, θα πρέπει να προστεθεί μία σειρά άλλων μουσουλμανικών οργανώσεων με παρουσία στην Ελλάδα, για τις οποίες δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία, πέραν αυτών που ανέφερε το RIMSE (βλ. παρακάτω).
• Μουσουλμανική Αδελφότητα Σύρων, ανήκει στην Μουσουλμανική Αδελφότητα, είναι εναντίον του Άσσαντ.
• Jamaat e-Islami, οργάνωση εκ Πακιστανών μεταναστών, αριθμούσα περί τα 500 μέλη, σε επαφή με το Islamic Forum Greece. Υπάγεται στην πανευρωπιακή ισλαμιστική οργάνωση Islamic Forum Europe που αναφέρεται ως έχουσα σχέση με την Αγγλία.
• Dawat-e Islami, αριθμεί μερικές εκατοντάδες Πακιστανών μεταναστών.
• Tablighi Jamaat, Πακιστανική, ομοίως με την παραπάνω, με επιπλέον  δράση τις επισκέψεις ιμάμηδων που οργανώνουν σεμινάρια θρησκευτικής φύσεως, κυρίως στην Αθήνα.
• Islami Jamaat-e-Talaba, μικρός πυρήνας Πακιστανών μεταναστών.
• Tehrik-e-Jafaria, οργάνωση Πακιστανών Σιιτών, με μερικές εκατοντάδες μέλη, σύνδεση με άλλες σιιτικές ομάδες στην Ελλάδα και με την Πρεσβεία του Ιράν.
• Χεζμπολλάχ, λιβανέζικη σιιτική οργάνωση (κυβέρνηση στον Λίβανο) και αφανή μέχρι στιγμής παρουσία στην Ελλάδα, λόγω των πολλαπλών κυρώσεων κ.λπ.
• Hizb ut Tahrir, εκτιμάται (RIMSE)  ότι διατηρεί μικρό πυρήνα στην Ελλάδα. Το προξενείο του Ουζμπεκστάν στην Αθήνα έχει εκδώσει ειδική μελέτη για την επικινδυνότητα της εν λόγω οργανώσεως.
• Χαμάς, μέχρι το 2008-10, διέθετε αξιόλογη παρουσία στην Ελλάδα, έκτοτε η δράση της έχει μειωθεί αισθητά, αν και παραμένει ενεργεί με αρκετά μέλη, κυρίως στην Αθήνα.
• Σαλαφιστές, η πλέον γνωστή ομάδα σαλαφιστών είναι η προαναφερθείσα Αλ Ραχμάν, περιλαμβάνει κυρίως Αιγύπτιους και προσήλυτους Έλληνες.
• Fatah al Islami, κατά το RIMSE η οργάνωση αυτή αναφέρεται ως διαθέτουσα χαλαρούς πυρήνες Λιβανέζων και Παλαιστινίων και χρησιμοποιούσε στο παρελθόν την Ελλάδα ως χώρα μεταβάσεως (transit) προς την Ε.Ε.
Ειδική μνεία γίνεται για την Αnsar Al Islam, ιρακινή ισλαμιστική οργάνωση με μέλη της κυρίως Ιρακινούς και Κούρδους του Ιράκ. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι το διετίας περίπου, η οργάνωση αυτή είχε επιτύχει να δημιουργήσει δίκτυο λογιστικής υποστηρίξεως στην Ελλάδα, το οποίο σχεδιαζόταν να εξελιχθεί σε κομβικό σημείο του ευρύτερου δικτύου που έχει ήδη αναπτύξει  σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όπως στην Αγγλία, Γερμανία, Ελβετία, Νορβηγία και Σουηδία.
Στους άλλους στόχους της οργανώσεως, περιλαμβανόταν η σταδιακή οικοδόμηση επιχειρησιακών δυνατοτήτων, με την δημιουργία εν υπνώσει πυρήνων, οι οποίοι θα αναλάμβαναν τρομοκρατική δράση όταν αυτό θα κρινόταν σκόπιμο από τον ηγετικό πυρήνα. Στην Αθήνα, στελέχη της  έχουν επισημανθεί σε ορισμένους άτυπους χώρους προσευχής, με ένα ηγετικό της στέλεχος να κατηγορείται σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες σε σχέδιο δολοφονίας στελέχους της τοπικής κυβερνήσεως στο Β.Ιράκ.
Ορισμένα μέλη της οργανώσεως  έχουν κατηγορηθεί με συγκεκριμένα στοιχεία ως ενεχόμενα σε διακίνηση λαθρομεταναστών.
Σε αυτή την  πρόχειρη χαρτογράφηση των τζαμιών και οργανώσεων των μεταναστών, θα πρέπει να αναφερθεί και μία ακόμη πρόσφατη τάση. Αφορά στην παρατηρούμενη τα τελευταία δύο χρόνια εμφάνιση στην Ελλάδα ιστοσελίδων ισλαμικού περιεχομένου, με έμμεσο ή άμεσο στόχο τον προσηλυτισμό Ελλήνων στο Ισλάμ.
Μεταξύ αυτών είναι η προσφάτως (2012) δημιουργηθείσα ιστοσελίδα www.alyunaniya.com, η οποία, κρίνοντας από τις θερμές «συστάσεις»  για αυτήν Έλληνα δημοσιογράφου (με  όνομα που παραπέμπει σε ήρωα της ελληνικής μυθολογίας) που διαμένει στην Κωνσταντινούπολη, μυρίζει  τουρκικό …παστουρμά.
Το Islamforgreeks.org, είναι μία Ιστοσελίδα των Σαλαφιστών, η οποία εμφανίστηκε το 2011 (βλ. παραπάνω για περαιτέρω στοιχεία) που επιπλέον διατηρεί και ταυτόσημη σελίδα στο facebook, καθώς επίσης και παρουσία στην διεθνή ιστοσελίδα www.discoverislam.org, όπου παρουσιάζονται Έλληνες που προσηλυτίστηκαν στο Ισλάμ.
Το Islam.gr, μία άλλη ιστοσελίδα ανάλογου περιεχομένου,  δημιουργήθηκε και αυτή πρόσφατα (2010) από Λιβανέζο δημοσιογράφο  του γνωστού καναλιού του Κατάρ και αξίζει περαιτέρω παρακολουθήσεως (Κατάρ από πίσω, γαρ).
Το 2010 είχε δημιουργηθεί επίσης η ιστοσελίδα του Ν. Ελ Γκαντούρ, http://ora-islam, που είναι τώρα ανενεργή. Το 2011, ο ίδιος (πρόεδρος της  Μουσουλμανικής Ενώσεως  Ελλάδος), άνοιξε σελίδα και στο facebook, και το ίδιο έτος έκανε το ίδιο και το Ελληνοαραβικό Πολιτιστικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (www.facebook.com/islam in thessaloniki, gr.
To Ελληνοαραβικό Πολιτιστικό Κέντρο στο Μοσχάτο εμφάνισε, επίσης πρόσφατα, το 2012, δική του ιστοσελίδα (www.ahcoc.gr).
 Σημειώνεται ότι τα τελευταία τρία περίπου χρόνια, παρατηρείται μία συνεχώς αυξανόμενη παρουσία και δραστηριότητα στο διαδίκτυο από ισλαμικές ιστοσελίδες, ορισμένες των οποίων είναι τουρκικές και συγκεκριμένως του κινήματος του Φετουλλάχ Γκιουλέν, με στόχο τον προσηλυτισμό Ελλήνων.
Την τάση της επιταχυνόμενης εμφανίσεως τζαμιών και μουσουλμανικών συλλόγων στην Ελλάδα φαίνεται να ακολουθεί τώρα και η επισημανθείσα πρόσφατα τάση συγκεκριμένων  ισλαμικών δραστηριοτήτων μέσω του διαδικτύου. Τεράστιο, όμως, όπως είπαμε το θέμα αυτό και σύντομα θα επανέλθουμε με νέα στοιχεία. Μήπως και καταφέρουμε να αφυπνίσουμε την Εκκλησία της Ελλάδος, γιατί οι άλλοι δεν ξυπνάνε με τίποτε.

Βράβευσαν τον παιδόφιλο Ντανιέλ Κον-Μπεντί


τ

imyyyagesΥπάρχει καμία χώρα στον κόσμο όπου ένας εξέχων πολιτικός θα μπορούσε να καυχηθεί δημόσια για τις σεξουαλικές εμπειρίες του με παιδιά ηλικίας έξι ετών και λιγότερο και να παραμένει στην θέση του; Μάλλον όχι - αλλά το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο φαίνεται να έχει δικούς του κανόνες.
Ο πολιτικός είναι ο Daniel Cohn-Bendit, ο κάποτε πρωταγωνιστής της εξέγερσης των φοιτητών του 1968 και σήμερα ο ηγέτης των «Πρασίνων / Ευρωπαϊκή Ελεύθερη Συμμαχία» στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. (σχ. ΚΟ: Ο Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ γεννήθηκε το 1943 στο Montauban της Γαλλίας από Εβραίους γονείς).

Από εκεί ο Cohn-Bendit εδώ και πολλά χρόνια φιλοδοξούσε να έχει ένα ρόλο παρόμοιο με εκείνο του Μαξιμιλιανού ντε Ροβεσπιέρου κατά τη διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης, ενοχοποιώντας τους πάντες για τα πάντα - όπως τον Πρόεδρο της Τσεχίας Βάτσλαβ Κλάους για τον ευρωσκεπτικισμό του, ή τον Πρωθυπουργό της Ουγγαρίας Βίκτορ Ορμπάν γιατί έδωσε στη χώρα του ένα νέο Σύνταγμα που προστατεύει την οικογένεια, καθορίζει το γάμο ως ένωση μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας, και (ό,τι χειρότερο μπορεί να φανταστεί κανείς εναντίον των «ευρωπαϊκών αξιών») αναφέρει τον Θεό (!).
Αυτές τις μέρες, όμως, για άλλη μια φορά ο κ. Cohn-Bendit μας υπενθύμισε το δικό του «κώδικα ηθικών αξιών». Το αριστερό-φιλελεύθερο ίδρυμα Theodor-Heuss-Foundation (το όνομα ενός πρώην προέδρου της Γερμανίας) αποφάσισε να απονείμει το βραβείο σε αυτόν για τα «πολιτικά επιτεύγματά» του - αλλά ο πρόεδρος του γερμανικού Συνταγματικού Δικαστηρίου (Bundesverfassungsgericht), Andreas Vosskuhle (Αντρέας Βοσκούλε - φώτο), αρνήθηκε την πρόσκληση να πάει να μιλήσει προς τιμήν του Cohn-Bendit, λέγοντας ότι δεν ήθελε να δημιουργήσει την εντύπωση ότι το Συνταγματικό Δικαστήριο ενέκρινε δηλώσεις του Cohn-Bendit σχετικά με την παιδεραστία.
Το γεγονός ήταν γνωστό εδώ και πολλά χρόνια, αλλά με κάποιο τρόπο κανείς δεν φαινόταν να ενδιαφέρεται. Πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1970 ο Cohn-Bendit, ο οποίος είχε κηρυχθεί persona non grata στη Γαλλία και στάλθηκε πίσω στη Γερμανία, ως συνέπεια της συμμετοχής του σε πράξεις χουλιγκανισμού και ταραχών, εργάζονταν ως εκπαιδευτικός σε ένα κέντρο ημερήσιας φροντίδας για παιδιά που είχε  δημιουργηθεί για να κάνει πειράματα με την «αντι-αυταρχική» εκπαίδευση. Ένα βασικό δόγμα της "αντιεξουσιαστικής" ιδέας ήταν προφανώς να αντιμετωπίσει τα παιδιά, που ήταν πέντε ή έξι ετών, με αχαλίνωτη σεξουαλικότητα, προκειμένου να ξεπεράσουν την «παραδοσιακή ηθική».
Αργότερα, Cohn-Bendit έγραψε ένα βιβλίο (‘Le Grand Bazar’) περιγράφοντας τις εμπειρίες του ως νηπιαγωγός λέγοντας τα ακόλουθα:
«Το φλερτ μου με όλα τα παιδιά απέκτησε σύντομα μια ερωτική τροπή. Μπορούσα κανονικά να νιώσω, πώς τα μικρά κοριτσάκια από την ηλικία των πέντε ετών είχαν ήδη μάθει να μου την πέφτουν...»
«Μου συνέβη αρκετές φορές, κάποια παιδιά να μου ανοίγουν το φερμουάρ και να αρχίζουν να με χαϊδεύουν. Ανάλογα με την περίπτωση αντιδρούσα και διαφορετικά, αλλά η επιθυμία τους με προβλημάτιζε. Τα ρωτούσα: ‘Γιατί δεν παίζετε μεταξύ σας, γιατί διαλέγετε εμένα και όχι κάποια άλλα παιδιά;’ Όμως, όταν επέμεναν, τα χάιδευα κι εγώ. Κατηγορήθηκα ότι είμαι ένας διεστραμμένος, και υπήρχαν γράμματα στο Δημοτικό Συμβούλιο, που ρωτούσαν αν πληρωνόμουν από το δημόσιο. Ευτυχώς είχα συνάψει συμβόλαιο απευθείας με το διοικητικό συμβούλιο των γονέων, αλλιώς θα είχα απολυθεί ...»
«Στη Γερμανία, η αντιεξουσιαστική κίνηση έχει ισχυρότερο αντίκτυπο στον τομέα της εκπαίδευσης ... Ο (Wilhelm) Reich και ο Μαρξ ήταν οι πυλώνες της νέας αυτής κίνησης. Ο Φρόιντ ήταν λιγότερο σημαντικός, επειδή είχε κάνει αντικειμενική έρευνα σχετικά με τη σεξουαλικότητα, ενώ ο Ράιχ αντιπροσώπευε τον αγώνα για τη σεξουαλικότητα, ιδίως για την σεξουαλικότητα των νεότερων ατόμων».
Αυτά τα λόγια δημοσιεύθηκαν το 1975. Κατά την εποχή εκείνη φαινόταν να αποτελεί μια «σύγχρονη» και «φωτισμένη» προσέγγιση στην εκπαίδευση, και κανείς δεν προσβλήθηκε. Μόνο τα τελευταία χρόνια άρχισαν να του προκαλούν πρόβλημα, και να κατηγορείται επανειλημμένα ότι είναι παιδεραστής.
Σχ. ΚΟ: Το 1982, κατά τη διάρκεια εκπομπής στη γαλλική τηλεόραση, ο Κον Μπεντίτ είχε πει ότι το βρίσκει θαυμάσιο όταν ένα πεντάχρονο κορίτσι αρχίζει να γδύνεται και ότι είναι ένα «τρελά ερωτικό παιχνίδι».
Ο Cohn-Bendit πάντα απέκρουε τις κατηγορίες, με μια επιστολή την οποία έγραψαν ορισμένοι από τους γονείς των οποίων τα παιδιά ήταν στο νηπιαγωγείο που δούλευε ο Μπεντίτ, για να τον στηρίξουν το 2001, υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρχε καμία σεξουαλική κακοποίηση, και ότι ήταν βέβαιοι ότι ο Cohn-Bendit δεν είχε κακοποιήσει κάποιο παιδί.
Αλλά αυτή η γραμμή άμυνας τώρα έχει ραγίσει: ο συγγραφέας και εμπνευστής της επιστολής, η κα Thea Vogel, είπε στα γερμανικά μέσα ενημέρωσης αυτή την εβδομάδα ότι είχε γράψει αυτό το γράμμα για πολιτικούς σκοπούς (π.χ. για να υπερασπιστεί τον Cohn-Bendit για κατηγορίες  «που σχετίζονταν με γεγονότα που έλαβαν χώρα 26 χρόνια νωρίτερα »), αλλά ότι στην πραγματικότητα δεν είχε διαβάσει τα επίμαχα αποσπάσματα στο βιβλίο του Cohn-Bendit, και ότι ο γιος της, στην πραγματικότητα ποτέ δεν ήταν στο νηπιαγωγείο, όπου ο Cohn- Bendit είχε αποκτήσει τις ερωτικές εμπειρίες του ... ολόκληρη η επιστολή ήταν μια απάτη.
Έτσι, δεν υπάρχουν πλέον μάρτυρες πρόθυμοι να καταθέσουν ότι ο Cohn-Bendit δεν είχε κακοποιήσει παιδί. Αλλά αυτό σημαίνει ότι έχει πραγματικά κακοποιήσει παιδιά; Τώρα λέει ότι το ερωτικό πεζογράφημά του είναι απλά «κακή λογοτεχνία», αλλά δεν είναι καταγραφή των πραγματικών γεγονότων.
«Ήταν φανταστικό. Γράφτηκε για να προκαλέσει, και να γκρεμίσει ταμπού». Και προσθέτει, "επικρίνετέ με για ό, τι έχω γράψει, αλλά μην με κυνηγάτε για ό, τι δεν έχω κάνει! "
Μου φαίνεται ότι θα μπορούσε να έχει δίκιο για αυτήν την κατηγορία: τα όσα έγραψε θα μπορούσαν να έχουν γραφτεί αποκλειστικά και μόνο με σκοπό την προώθηση της παιδοφιλίας, αλλά όχι απαραίτητα σαν καταγεγραμμένα πραγματικά γεγονότα. Έτσι, εφ’ όσον κανείς δεν βγαίνει να ισχυριστεί ότι έχει κακοποιηθεί σεξουαλικά από τον κ. Cohn-Bendit, εγώ έτοιμος είμαι να πιστέψω τις αρνήσεις του.
Αλλά το θέμα δεν είναι εκεί. Ίσως ο Daniel Cohn-Bendit δεν είναι κάποιος που κακοποίησε ένα παιδί, είναι όμως σίγουρα (και ποτέ δεν το έχει αρνηθεί) ένας πολιτικός ο οποίος έχει προωθήσει ενεργά την παιδοφιλία ως μέρος της πολιτικής του ατζέντας. Και όχι μόνο αυτός, αλλά και ολόκληρο το πολιτικό κίνημα του μαζί του.
Ο Κον-Μπεντίτ το 1968
Η επανάσταση του 1968 ήταν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο μια πολιτιστική επανάσταση, και βασικός σκοπός της ήταν η ανατροπή των «καταπιεστικών» θεσμών, όπως ο γάμος και η οικογένεια. Το «σπάσιμο» όλων των σεξουαλικών ταμπού, όπως η ομοφυλοφιλία και η παιδεραστία, ήταν ένα ουσιαστικό μέρος αυτής της στρατηγικής.
Οι ‘επαναστάτες’ έκαναν πίσω, όταν παρατήρησαν ότι η κοινωνία δεν αποδέχεται την παιδοφιλία - αλλά μήπως αυτό σημαίνει ότι δεν θα επανέλθουν στο θέμα αυτό σε μεταγενέστερο στάδιο;
Επί του παρόντος, η εστίαση βρίσκεται στον "γάμο" των ομοφυλοφίλων, και ήταν πράγματι αρκετά επιτυχής. Κατ’ ανάγκη, αυτό θα συνεπάγεται δικαίωμα υιοθεσίας από τους ομοφυλοφίλους, και να ένας τέλειος τρόπος για να προσλάβουν νέα παιδιά στην κοινότητά τους.
Δεν έχει επομένως, σημασία αν ο Cohn-Bendit είναι παιδόφιλος. Ίσως δεν είναι. Για αυτόν και τους ομοίους του, η σεξουαλικότητα είχε πάντα έναν πολιτικό σκοπό. Ο "γάμος" των ομοφυλόφιλων, τα «δικαιώματα» των LGBT ατόμων, η προώθηση της παιδοφιλίας, κλπ., ήταν πάντα μέρος της ίδιας πάντα ατζέντας: της καταστροφής των «καταπιεστικών» θεσμών όπως η οικογένεια και ο γάμος.
Εάν έχουν προσωρινά εγκαταλείψει την παιδοφιλία, είναι απλώς για λόγους τακτικής. Σε αντίθεση με τις ελπίδες τους, η κοινωνία δεν είναι ακόμη αρκετά "προχωρημένη" για να δεχθεί αυτό το μέρος της ατζέντας τους.
Αλλά αν ήταν ειλικρινείς, θα έπρεπε να επεκτείνουν το ακρωνύμιο της LGBT*-ατζέντας τους με ένα ακόμα γράμμα. Το γράμμα “P” ("Π"). (redskywarning)

Κινδυνεύουν με φυλάκιση πάνω από 200.000 Έλληνες



Πίσω από τα κάγκελα της φυλακής κινδυνεύουν να βρεθούν περισσότεροι από 200.000 Ελληνες καθώς χρωστούν στην Εφορία ποσά μεγαλύτερα των 5.000 ευρώ, έκαστος .

 Η κυβέρνηση που ευελπιστεί να ...
εισπράξει από αυτούς 19 δις ευρώ περίπου, ελπίζει οι οφειλέτες να εκμεταλλευτούν την «τελευταία ευκαιρία» που τους προσφέρει το υπουργείο Οικονομικών για ρύθμιση. Βέβαια, το θέμα του τίθεται δεν είναι αν υπάρχει η καλή διάθεση αλλά αν υπάρχει η δυνατότητα καθώς πρωην μισθωτοί και καταστηματάρχες είναι σήμερα άνεργοι...

Ωστόσο ο νόμος προβλέπει πως ποινική δίωξη μπορεί να ασκηθεί εφόσον το συνολικό ληξιπρόθεσμο χρέος προς το Δημόσιο από κάθε αιτία, συμπεριλαμβανομένων των τόκων και προσαυξήσεων, υπερβαίνει το ποσό των 5.000 ευρώ και εφόσον η καθυστέρηση καταβολής υπερβαίνει τους τέσσερις μήνες από τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ο λαός θα συγύριζε την κατάσταση, οικονομικά, εθνικά και ποινικά, και θα άνοιγε τον δρόμο για το μέλλον, με τρία και μόνο δημοψηφίσματα. Αλλά…




Αν εξαιρέσουμε μερικούς ελάχιστους ανθρώπους, σαν το Γ. Κοντογιώργη ή τον Γ. Οικονόμου και λίγους άλλους, κανείς δεν βγήκε να πει την αλήθεια στον λαό και την κοινωνία. Οτι δηλαδή το πρόβλημα δεν είναι οικονομικό. Αλλά είναι πρόβλημα που έχει να κάνει με τοπολίτευμα.

Αντίθετα μας εμφανίστηκαν πολλοί που μας φλόμωσαν στις οικονομικές αναλύσεις, στις στατιστικές, στα νούμερα και στα ποσοστά. Ξεφτέρια γίναμε. Φτάνει.

Αλλά κανείς, πέραν αυτών των ελαχίστων, δεν μας εξήγησε πόσο απλό είναι αυτό που μας συμβαίνει.

Το πολίτευμά μας, ανεξάρτητα του πως αυτο-αποκαλείται, είναι ολιγαρχία. Και δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με δημοκρατία. [Δεν είναι τα περίφημα "δημοκρατικά δικαιώματα" το κριτήριο για το αν είναι δημοκρατία το πολίτευμα. Τέτοια δικαιώματα έχουμε δει να παραχωρούν ακόμα και μοναρχίες στους υπηκόους τους.]

Οσο τις αποφάσεις τις παίρνουν ΛΙΓΟΙ, δεν έχουμε πολλές ελπίδες να φτιάξουν τα πράγματα.

Οσο δεν υπάρχουν θεσμοί στο πολίτευμα ώστε ο λαός, η κοινωνία, το εκλογικό σώμα, να διαμορφώνει προτάσεις και να τις κάνει νόμους, για ένα έστω μέρος των σοβαρών ζητημάτων, δεν έχουμε πολλές ελπίδες.

Το ολιγαρχικό μας πολίτευμα δεν έχει τέτοιους θεσμούς. Κι όμως ούτε τα κόμματα, ούτε ο τύπος, λαλίστατοι όλοι για άλλα κι άλλα, δεν βγήκαν να πουν την αλήθεια στον λαό.

Εμείς, οι πολλοί, ο λαός, μόνοι μας είμαστε. Μόνοι μας. Ούτε κόμματα υπάρχουν για το συμφέρον μας (και μην ακούτε τις αριστερές ή σοσιαλιστικές ολιγαρχικές κομματικές ηγεσίες), ούτε θεσμός για μας, ούτε τύπος, ούτε κάτι άλλο. Ούτε καν η εκκλησία δεν θα βγει να μιλήσει και να πει την αλήθεια για το πρόβλημά μας, οτι είναι το πολίτευμα.

Ολοι αυτοί, είτε είναι ανοιχτά εναντίον μας, είτε απλώς μας παραπληροφορούν για την ΜΙΑ και μοναδική αιτία του προβλήματός μας: πως εμείς, ο λαός, η κοινωνία, το εκλογικό σώμα, δεν έχουμε την παραμικρή πολιτική εξουσία.

Ο λαός θα συγύριζε την κατάσταση, οικονομικά, εθνικά και ποινικά, και θα άνοιγε τον δρόμο για το μέλλον, με τρία και μόνο δημοψηφίσματα.

Μα του κρατούν μυστικό την δύναμή του. Δεν του φανερώνουν καν τι είναι πολίτευμα. Δεν του φανερώνουν τι θα μπορούσε να κάνει ασκώντας την εξουσία του και την θέλησή του, ο ίδιος αυτοπροσώπως.

Θα προτιμήσουν να τον στείλουν να βαράει προσοχές σε κανέναν φύρερ, παρά να του εξηγήσουν τι είναι δημοκρατία και τι ΔΕΝ είναι δημοκρατία, και πως θα μπορούσε να ασκήσει, με τόσα πια τεχνικά μέσα σήμερα, ο ίδιος ο λαός την εξουσία. Και τον έλεγχό της.

Είμαστε μόνοι μας λοιπόν. Μόνοι μας. Κι αν ποτέ τα καταφέρουμε, έστω και κάτι λίγο αν καταφέρουμε, μόνοι μας θα το κάνουμε. Με θεούς και δαίμονες όλους εναντίον μας. Οπως ακριβώς το περιέγραφε ο Ανώνυμος Ελληνας στην “Ελληνική Νομαρχία” το 1806, οτι μόνοι μας θα ελευθερωθούμε. Μόνοι μας έλεγε και ξανάλεγε. Μόνοι μας. Μην περιμένουμε βοήθεια από κανέναν.

ΑΦΓΑΝΟΣ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΑΡΤΙΝΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ



Γράφει ο Βασίλης ΧήτοςΑφγανός στην Κέρκυρα ζήλεψε την κτηνωδία του Πακιστανού στην Πάρο και πέταξε στα βράχια της Κέρκυρας, δίπλα από το παλιό Ενετικό φρούριο από ύψος εφτά μέτρων, 20χρονη φοιτήτρια που σπουδάζει στο 2ο έτος του ιστορικό τμήματος στο πανεπιστήμιο του νησιού. Το περιστατικό συνέβη στις 3 τα ξημερώματα όταν το κορίτσι με καταγωγή από τα ορεινά Θεοδώριανα της Άρτας, επέστρεφε στο σπίτι. Δίπλα από το σπίτι όπου πέθανε ο Διονύσιος Σολωμός ο νεαρός Αφγανός όρμηξε στην 20χρονη για να της αρπάξει την τσάντα, εκείνη αντιστάθηκε και έβαλε τις φωνές και τότε ο Αφγανός την σήκωσε με τα χέρια του από τα προστατευτικά κάγκελα και την πέταξε από ύψος εφτά μέτρων όπως φαίνεται και στην φωτό-ντοκουμέντο από το σημείο. «Βοήθησε ο Άγιος Σπυρίδωνας και το κορίτσι γλύτωσε την ζωή του, αλλά υπέστη κάταγμα, πολλές αμιχές και θα χρειαστούν κάποια ράμματα στο πηγούνι της» μας ανέφερε γιατρός-χειρούργος του νοσοκομείου της πόλης. Στις 12 το μεσημέρι η αστυνομία της πόλης μετά από μεγάλη κινητοποίηση κατάφερε να εντοπίσει και να συλλάβει τον Αφγανό δράστη ο οποίος και αναγνωρίστηκε από το θύμα του. Ο Αφγανός σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα έχει υποβάλει και αίτημα για την χορήγηση πολιτικού ασύλου, πρόσχημα που εξασφάλιζει την «νόμιμη» παραμονή του στη χώρα μας. 

26.5.13 Ο κ. Χρ. Μαρκογιαννάκης τον Δεκ. 2000 δήλωσε(σύμφωνα με την εφημ. "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ" ): "....ο κ. Σαμαράς χρηματίστηκε ή όχι, ....είναι δεδομένο ότι έριξε την τότε κυβέρνηση"


.


Ο Α. Σαμαράς μήνυσε τον επίτιμο της Ν.Δ,  με αφορμή τις δηλώσεις του ότι ο πρόεδρος της ΠΟΛΑΝ εξαγοράσθηκε από τα διαπλεκόμενα το 1993 με σκοπό την πτώση της κυβέρνησης. [ δηλαδή ψιλοπράματα !...]
Η αρμόδια επιτροπή της βουλής αρνήθηκε την άρση της ασυλίας  του Κ. Μητσοτάκη, ο οποίος σημειωτέον είχε ζητήσει ο ίδιος -την άρση της ασυλίας του- για "να μάθει την αλήθεια ο ελληνικός λαός και να διδαχθεί ο πολιτικός κόσμος"....
 Στην Επιτροπή ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ χαρακτήρισε τις δηλώσεις ως"πρωτίστως πράξη πολιτικής έκφρασης" ,  ο Π. Παυλόπουλος εκ μέρους της Ν.Δ ανέφερε ότι όποιος θεωρεί τον εαυτό του θιγέντα να κάνει αγωγή και όχι μήνυσηο κ. Α. Σκυλάκος του ΚΚΕ είπε ότι πρόκειται για καθαρά πολιτική πράξηο κ. Φ. Κουβέλης του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ την  χαρακτήρισε ως κλασικού τύπου αντιδικία πολιτικού χαρακτήρα [τόσο ωραία !...]
Ο κ. Χρ. Μαρκογιαννάκης της Ν.Δ που τοποθετήθηκε, επεσήμανε πως  είναι δύσκολο να αποδειχθεί ότι ο κ. Σαμαράς χρηματίστηκε ή όχι, τονίζοντας πωςείναι δεδομένο ότι ο κ. Σαμαράς έριξε την τότε κυβέρνηση (!...).
 
 
Αυτά για να θυμούνται κάποιοι και άλλοι για να μαθαίνουν ....ότι όλοι τους είναι μια  "ωραία" πολιτική "οικογένεια"  ....κι αν ο λαός περιμένει απ' αυτούς χαΐρι ....πλανάται -πλάνην θανάτου ..οικτράν- για πολλοστή φορά !....

ΦΩΤΟ της εφημερίδας "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ" της 13.12.2000.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΤΗΣ ΧΙΛΑΡΥ ΘΗΣΑΥΡΙΣΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.



Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Μαΐου 26, 2013
20130526-125937.jpg

Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΑΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΠΕΝΤΑΠΛΑΣΙΑΣΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Ή ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ;
Η Χίλαρυ Κλίντον είναι ο μέντορας, προστατης και σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου. Κάποιοι με κακοήθεια την χαρακτηρίζουν ως το “αφεντικό” του τέως πρωθυπουργού, αφού αυτός από τον καιρό ακόμα που ήταν υπουργός εξωτερικών, υπηρέτησε πιστά τους σκοπούς της, ακόμα και όταν αυτοί ήταν δόλιοι και εθνικά επικίνδυνοι όπως η γενοκτονία των Σέρβων του Κοσσυφοπεδίου. Η αποκάλυψη λοιπόν ότι ο γαμπρός της Χίλαρυ Κλίντον πενταπλασίασε τα χρήματα του ποντάροντας στην Ελληνική κρίση, είναι αδιανόητη με τα δεδομένα της ελεύθερης οικονομίας, όπου σοβαροί και μεγάλοι επενδυτές αγωνίζονται για αποδόσεις της τάξης του 9-12%. Οι αποδόσεις επιπέδου καζίνο στην ελεύθερη οικονομία,
έχουν συνήθως ως μοναδική εξήγηση την “εσωτερική πληροφόρηση”.

Ο πενταπλασιασμός όμως τον χρημάτων, ίσως πηγαίνει ακόμα πιο πέρα. Στον σχεδιασμό και οργάνωση των καταστάσεων, έτσι ώστε να επιτευχθούν τέτοιας μορφής αποδόσεις. Θα αναρωτηθείτε εύλογα “ειναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοια κτήνη που να καταστρέφουν χώρες, να δολοφονούν ανθρώπους και να ρημάζουν κοινωνίες για να κερδοσκοπίσουν ως γύπες πάνω στο αίμα αθώων”; Η απάντηση έρχεται από το προηγούμενο παράδειγμα που παραθέσαμε κυριολεκτικά: Κοσσυφοπέδιο.
Το ιστορικό: 28 Ιανουαρίου, ο Γιώργος Παπανδρέου συναντά τον Μπιλ Κλίντον.
8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010, λίγο πριν το μνημόνιο, ο κύριος Παπανδρέου συναντά την Χίλαρυ Κλίντον, η οποία αποθεώνει τις προοπτικές της …Ελληνικής οικονομίας (!!). Εκείνη την στιγμή, κάποιοι ξεφορτώνουν μανιωδώς ομόλογα.
17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 Μετά την ακύρωση της επίσκεψης του έλληνα ΥΠΕΞ στη Ρωσία, η Χίλαρυ Κλίντον έρχεται στην Ελλάδα. Στη 1.15 την Κυριακή θα συναντηθεί με το Γ.Παπανδρέου στο Μέγαρο Μαξίμου. Μεσολαβούν άφθονες συνομιλίες πριν και μετά την συνάντηση μέχρι να οδηγηθούμε στο απίστευτο φιάσκο των Κανών, όπου σύμφωνα με δημοσιεύματα, κάποιοι που είχαν εσωτερική πληροφόρηση, κέρδισαν κολοσσιαία ποσά από την ενέργεια του Γιώργου Παπανδρέου. Γνωστά Αμερικάνικα μέσα όμως τον “αποθεώνουν”. Φαίνεται δικαιολογημένα.
20130526-123938.jpg
Η επίσημη Αμερικανικη ηγεσία αγνοεί τον Παπανδρέου επιδεικτικά. Δεν τολμά ούτε να πατήσει το πόδι του στην Αμερική, αφού όλες οι επαφές με την Κλίντον γίνονται είτε σε Ευρωπαϊκό έδαφος είτε τηλεφωνικά.
Προγραμματίζονται ταξίδια στην Αμερική τα οποία ακυρώνονται αιφνιδίως. Κάποια στιγμή, ο Παπανδρέου ως τέως πρωθυπουργος πλέον, εμφανίζεται στην Αμερική σε κάποιο “ιδιωτικό” φόρουμ που διοργανώνει ο Μπιλ Κλίντον, από το οποίο διαρρέουν κάτι θολές φωτογραφίες. Είναι φανερό ότι ο μοναδικός συζητητής του Γιώργου Παπανδρέου, είναι η οικογένεια Κλίντον.
Στο γύρισμα του χρόνου, οι “φίλοι” και στενοί συζητητές του Γιώργου Παπανδρέου, διεθνείς απατεώνες, ο κύριος Σόρος και ο κύριος Ρουμπινί, προεξοφλούν την πτώχευση της Ελλάδας. Οι κάτοχοι ομολόγων πανικόβλητοι πωλούν τα ομόλογα τους σε τιμές που φτάνουν ακόμα και τα 11 σεντς. Κάποιοι επιτήδειοι τα αγοράζουν. Όπως ο κύριος Marc Mezvinsky, γαμπρός του Μπίλ και της Χίλαρυ Κλίντον, παντρεύτηκε την κόρη τους Τσέλσι. Πρώην τραπεζίτης της …Goldman Sachs.
Μέχρι στιγμής η Ελληνική πολιτεία δεν έχει κάνει την παραμικρή κίνηση για να διερευνήσει την υπόθεση. Αντίθετα, ο κύριος Χατζηδάκης και ο κύριος Σταυρίδης σύμφωνα με το δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος, συζητούν με το εν λόγω κύριο για να συνεχίσει να επενδύει στις “αποκρατικοποιήσεις”.
Προφανώς, συνεχίζοντας την οπτική της πεθεράς του και του φίλου της. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, κατά την συνάντηση του 2011 στο Παρίσι με τον κ. Παπανδρέου η κ. Κλίντον τοποθετήθηκε θετικά ως προς το πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων, το οποίο θεωρεί ως ένα καλό σήμα για τις αγορές. Για τις αγορές του γαμπρού της, οπωσδήποτε.
Συνεχίζεται…

20130526-130000.jpg

Σκληρή μάχη μεταξύ μεγάλων τραπεζικών και επενδυτικών οίκων για τα «ασημικά» της χώρας




Μια σκληρή μάχη μεταξύ μεγάλων διεθνών οίκων, τραπεζικών, επενδυτικών και άλλων, διεξάγεται στο παρασκήνιο με στόχο τα «ασημικά» της χώρας.

Η Ελλάδα, από μαύρο πρόβατο, πριν ένα χρόνο, ξαφνικά αποτελεί έναν ασφαλή επενδυτικό προορισμό.

Η ελληνική οικονομία που ήταν για πολλά Funds, επενδυτές και μεγάλους τραπεζικούς ομίλους, ουσιαστικά χρεοκοπημένη, φέτος βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις.

Τα λεγόμενα «λευκά κολάρα» επιστρέφουν στην Ελλάδα και τις δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης, μόνο που αυτή η κίνησή τους δεν είναι φιλανθρωπικού χαρακτήρα. Η αλλαγή στάσης, εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της πολιορκίας της ελληνικής οικονομίας για την απόκτηση σημαντικών στρατηγικών επιχειρήσεων της χώρας.

Είναι γνωστό ότι ξένοι οίκοι θέτουν πάνω απ' όλα το χρήμα και αυτό καθοδηγεί τις κινήσεις τους. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί διεθνείς οίκοι αποφάσισαν, παρά τις ακραίες εκτιμήσεις τους παλαιότερα για χρεοκοπία της χώρας, να μας δώσουν στήριξη, εκθειάζοντας την προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης.

Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτοί οι οίκοι, οι τράπεζες και τα Funds, μιλάνε θετικά για την Ελλάδα, όπως πλέον και πολλά διεθνή ΜΜΕ που «περνούσαν τη χώρα μέχρι πρότινος γενεές δεκατέσσερις», αλλά και δίνουν συμβουλές στο ελληνικό δημόσιο.

Πολλοί είναι σύμβουλοι επί των αποκρατικοποιήσεων με το αζημίωτο, αφού αναμένουν έσοδα εκατ. ευρώ από τις προμήθειες που αναμένουν.

Πλέον η ελληνική οικονομία φαντάζει ως μια ενδιαφέρουσα επενδυτική ζώνη, στην οποία δίνουν το «παρών» κεντρικά στελέχη επενδυτικών τραπεζών, όπως π.χ. η UBS, Deutche Bank, BNP Paribas, Societe Genarale, Morgan Stanley, Goldman Sachs κ.ά.,

Αυτοί οι διεθνείς παίκτες, που εξυπηρετούν συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα και ορέγονται τα ασημικά της χώρας, για ψίχουλα, δηλώνουν «παρών» στον χορό των αποκρατικοποιήσεων και στο παρασκήνιο διεξάγεται πόλεμος.

Αρκετοί εκ των οίκων αποφασίζουν να ανοίξουν και γραφεία στην Αθήνα, την οποία είχαν σβήσει από το χάρτη τους, όπως η αμερικανική Μorgan Stanley, η οποία αποφάσισε να αποκτήσει ξανά γραφείο στην Ελλάδα, πέντε χρόνια μετά την κίνησή της να το κλείσει το 2008.

Και μόνο η χαρτογράφηση των κινήσεων των ξένων αυτών εταιριών έχει μεγάλη σημασία και μας προσδιορίζει πολλά για το παιχνίδι συμφερόντων.

Π.χ. η Morgan Stanley συμβουλεύει το Ελληνικό Δημόσιο στο θέμα της αποκρατικοποίησης των λιμανιών (ΟΛΠ και ΟΛΘ), έχει επαφές συχνά με το υπουργείο Οικονομικών, ενώ συναντάται τακτικά εκτός από Έλληνες τραπεζίτες και με την ηγεσία του Ταμείου Αξιοποίησης της Δημόσιας Περιουσίας.

Η Nomura και η Credit Suisse συμβουλεύουν το ελληνικό δημόσιο για τα Ελληνικά Πετρέλαια και τα Ελληνικά Λαχεία, ενώ η γνωστή Rothschild είναι ανάδοχος του συμβουλευτικού έργου της αποκρατικοποίησης της ΔΕΠΑ.

Μαζί της στη ΔΕΠΑ είναι και η ελβετική UBS που διαχειρίζεται την πώληση του 35,5% των ΕΛΠΕ για λογαριασμό του Δημοσίου.

Στο θέμα της επανεκκίνησης των μεγάλων οδικών έργων, δηλαδή των πέντε αυτοκινητοδρόμων, έχει εμπλοκή η Rothschild, αλλά και η βρετανική Barclays που έχουν ρόλο συμβούλου του Ελληνικού Δημοσίου για την υπογραφή των νέων συμβάσεων.

Με την αποκρατικοποίηση της ΛΑΡΚΟ και της ΕΥΑΘ ασχολείται η βρετανική ΗSBC, ενώ για την ΕΥΔΑΠ σύμβουλος είναι και η Credit Agricole. Η Price Waterhouse και Coopers και η Lazard Freres συμβουλεύουν για την ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ.

Η περίφημη Black Rock (ανήκει στην κατηγορία των μακροπρόθεσμων επενδυτών) ενδιαφέρεται να συμβουλεύσει το ελληνικό δημόσιο στην αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ, των ΕΛΠΕ, κ.α. Η Bank of America Merrill Lynch έχει ρόλο συμβούλου για την αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ, ενώ για τα περιφερειακά αεροδρόμια συμβουλεύει η Citigroup Global Markets Limited.

Ιωάννης Μαρτέλλος
Newpost.gr

Η ΒΟΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ - Η ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΒΙΝΤΕΟ)



3

Γίνε ένας από τους χιλιάδες αναγνώστες του pentapostagma.gr: Κάνε ΤΩΡΑ εγγραφή εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Να προβληματιστούμε σοβαρά για την περίεργη δράση του κυρίου Καμίνη και άλλων “λειτουργών” που οραματίζονται την ίδρυση “δύο χώρων λατρείας μουσουλμάνων σε κάθε διαμέρισμα”! Ποιός θα εγγυηθεί την λειτουργία αυτών των “τόπων”;...

Ποιός θα ελέγξει εάν το κήρυγμα και οι ενέργειες είναι σύννομες με την Ελληνική νομοθεσία και το Σύνταγμα; Ποιός θα διασφαλίσει ότι αυτό που δεν κατάφεραν οι Βρετανικές αρχές θα το καταφέρει ο …Καμίνης; Ας δούμε τις τελευταίες εξελίξεις που βαζουν φωτιά στη Βόρεια Ευρώπη... Ας αυνειδητοποιήσουμε όιτι η χώρα μας έχει μετατραπεί σταδιακά σε ισλαμικό κολαστήριο... Και ο καθένας από μας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

Μετά την φρικιαστική δολοφονία του 25χρονου Βρετανού στρατιώτη Λι Ρίγκμπι, από δύο φανατικούς Νιγηριανούς ισλαμιστές, που τον αποκεφάλισαν (!) δημοσίως σε προάστιο του Λονδίνου, αλλά και...


Μετά τις απίστευτης έντασης ταραχές της Στοκχόλμης που συνεχίζονται για 5η μέρα, καθίσταται πλέον φανερό ότι το πολυπολιτισμικό πείραμα απέτυχε παταγωδώς, και τώρα όλη η Ευρώπη θα υποστεί τις συνέπειες της αφέλειάς της (στην καλύτερη περίπτωση) ή των σχεδιασμών υπερεθνικών κέντρων εξουσίας (στη χειρότερη περίπτωση) που επιδιώκουν την δημιουργία, μαζανθρώπων, και ενός κοινωνικού "πολτού".
Η εξέγερση δε στην Στοκχόλμη έχει πολλά κοινά με την "εξέγερση" στην Ελλάδα του 2008, αφού και τότε όλα είχαν ξεκινήσει από πυροβολισμό αστυνομικού, με την ουσιώδη διαφορά ότι κάποιο αόρατο χέρι είχε εξαπλώσει ταυτόχρονα τις ταραχές αυτές, σε πολλές ελληνικές πόλεις.

Θα τονίσουμε επίσης κάτι πολύ σημαντικό. Η Σουηδία είναι μια πολύ πλούσια χώρα, με ένα απίστευτο για τα δεδομένα όλων, κοινωνικό σύστημα πρόνοιας, όπου μπορεί και να μην έχεις δουλειά, αλλά δεν θα βιώσεις την φτώχεια σε πιεστικά επίπεδα. Το αντίθετο παραμένεις μέλος μιας μεσαίας τάξης. Για αυτό το λόγο άλλωστε η Σουηδία,πως και οι υπόλοιπες σκανδιναβικές χώρες έχουν πολύ υψηλή φορολογία.
Συνεπώς τα κριτήρια της σουηδικής αναταραχής είναι αποτέλεσμα όχι οικονομικής εξαθλίωσης όπως εύκολα διακιολογείται κάθε αντίδραση από προοδευτικούς κύκλους, αλλά λόγω πολιτισμικών και εθνοτικών διαφορών. Οι μετανάστες, ιδιαίτερα με διαφορετικό θρησκευτικό υπόβαθρο, δεν μπορούν να ενσωματωθούν στα τοπικά χριστιανικά κοινωνικά σύνολα (εκτός κάποιων εξαιρέσεων), και προσπαθούν να επιβάλουν τον τρόπο ζωής τους, και τα πιστέυω τους στον τόπο διαβίωσής τους.

Παραβλέπουμε δε, ότι πλείστοι εξ'αυτών προέρχονται από χώρες με τη βία να είναι καθημερινή, και σε πολύ "απολίτιστα" για εμάς επίπεδα (π.χ Αφγανιστάν, Πακιστάν κ.τ.λ) και για αυτό οι βίαιες ενέργειες που μπορούν να καταφύγουν, για εμάς είναι αδιανόητες, για αυτούς έιναι συνηθισμένες. Mέγιστο παράδειγμα ο αποκεφαλισμός του Βρετανού στρατιώτη, για μας αποκρουστικός, για αυτούς συνηθισμένο φαινόμενο, και συνήθως σε περίπτωση γενικευμένης σύγκρουσης επιβάλεται ο πιο αδίστακτος.
Τουλάχιστον εννέα οχήματα καταστράφηκαν από τη φωτιά ενώ δύο σχολεία και ένα αστυνομικό τμήμα υπέστησαν ζημιές από πυρκαγιά στη διάρκεια άλλης μίας (της πέμπτης διαδοχικά) νύχτας επεισοδίων σε προάστια της Στοκχόλμης όπου ζουν πολλοί μετανάστες.
Οκτώ άνθρωποι συνελήφθησαν στη διάρκεια των νέων επεισοδίων, αλλά δεν αναφέρθηκε κανένας τραυματισμός, είπε το πρωί της Παρασκευής η σουηδική αστυνομία στο πρακτορείο ΤΤ.

Στο προάστιο του Ρίνκεμπι, έξι οχήματα κάηκαν, τα πέντε ολοσχερώς. Άλλα τρία οχήματα πυρπολήθηκαν στο Νόρσμποργκ, ενώ η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σ' ένα αστυνομικό τμήμα στο Όλβσγε τέθηκε γρήγορα υπό έλεγχο.
Σύμφωνα με τους πυροσβέστες, δύο σχολεία, το πρώτο στην Τένστα και το δεύτερο στην Κίστα, κοντά στο Χούσμπι, απ' όπου ξεκίνησαν οι ταραχές, πυρπολήθηκαν επίσης, όμως κι εκεί οι πυρκαγιές τέθηκαν γρήγορα υπό έλεγχο.
Όπως και την περασμένη νύχτα, διαδηλωτές πέταξαν πέτρες σε αστυνομικούς στο Σοντερτέλγε.

Οι βιαιότητες αυτές έχουν προκαλέσει μια συζήτηση στη Σουηδία για την ένταξη των μεταναστών, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 15% του πληθυσμού, συγκεντρώνονται στις φτωχές συνοικίες των μεγάλων πόλεων της χώρας και η ανεργία ανάμεσά τους είναι μεγαλύτερη σε σύγκριση με τον υπόλοιπο πληθυσμό.
Οι ταραχές ξεκίνησαν μετά τον θάνατο στο Χούσμπι, μια φτωχή συνοικία της πρωτεύουσας, ενός 69χρονου κατοίκου που σκοτώθηκε από την αστυνομία στην κατοικία του.

Η αστυνομία δήλωσε πως δεν κατάφερε να επικοινωνήσει με τον ένοπλο αυτόν άνδρα και επικαλέστηκε νόμιμη άμυνα.
«Γινόμαστε σιγά-σιγά όπως οι άλλες χώρες», δήλωσε ο Άγε Κάρλμπομ, ανθρωπολόγος στο πανεπιστήμιο του Μάλμε.
«Το να είσαι νέος σ' αυτές τις απομονωμένες συνοικίες μπορεί να αποδειχθεί πολύ δύσκολο από πολλές πλευρές. Δεν έχεις πρακτικά καμιά επαφή με τους άλλους Σουηδούς και τις περισσότερες φορές δεν πιστεύω πως έχεις μια καλή κατανόηση της σουηδικής κοινωνίας» πρόσθεσε.
Αυτό που λέει ο Σουηδός πανεπιστημιακός είναι ότι, οι μετανάστες από αδυναμία ή και από θέληση δεν ενσωματώνονται στο κοινωνικό σύνολο και δημιουργούν γκέτο τα οποία αποτελούν κράτος εν κράτει, στα οποία οι κρατικοί θεσμοί παύουν να έχουν πρακτική ισχύ.

Αυτό που που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι σύντομα, μπορεί να δούμε τα φαινόμενα αυτά στην δική μας χώρα.

Στη Σουηδία τουλάχιστον γνωρίζουν πόσους μετανάστες έχουν και ποιοί είναι αυτοί, εδώ δεν ξέρουμε ούτε πόσοι είναι, αλλά ούτε και ποιοι είναι.
Στη Σουηδία διαθέτουν αρκετή οικονομική δύναμη για να τους συντηρούν, εδώ που είμαστε οικονομικά "ισοπεδωμένοι", τι θα συμβεί όταν ακόμα και οι γηγενείς δεν μπορούν να αυτοσυντηρηθούν;
Η Σουηδία είναι σχετικά μια απομονωμένη χώρα, και από στεριά, και από θάλασσα, και όμως αντιμετωπίζουν ήδη μέγιστα προβλήματα, εδώ που είμαστε "ξέφραγο αμπέλι" και από στεριά και από θάλασσα, τι μας περιμένει;

Η Σουηδία είναι ένα απίστευτα οργανομένο κράτος, με πολλές δυνατότητες εσωτερικής ασφάλειας, είναι δύσκολο να παρασυρθεί σε ένα γενικευμένο χάος, στο δικό μας αποσαθρωμένο κράτος τι δυνατότητες αντιμετώπισης υπάρχουν για μια τέτοιου μεγέθους εξέγερση; Γιατί το 2008 θα φαντάζει γιορτή του Πάσχα μπροστά σε αυτό.
Το σημαντικότερο για το τέλος. Η Σουηδία περιβάλεται από φιλήσυχους γείτονες που δεν αποσκοπούν στην ολική πτώση της, εμείς αντίθετα έχουμε γέιτονα την Τουρκία, η οποία έχει το ίδιο θρήσκευμα με την πλειοψηφία των ξένων "μας", και φυσικά θα επιδιώξει να ορίσει τον εαυτό της σαν προστάτη τους, κα΄τι που ήδη κάνει.

"Η βοή των γεγονότων που έρχονται" όπως έλεγε και o H.G Wells είναι εκκωφαντική, αλλά οι υπέυθυνοι στη χώρα μας κάνουν πως δεν ακούν.



Το βίντεο, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, δείχνει έναν από τους δράστες να τρέχει προς την πλευρά ενός περιπολικού κρατώντας μαχαίρι και στη συνέχεια να δέχεται τα πυρά των αστυνομικών και να πέφτει στο έδαφος.
Ο δεύτερος άνδρας εμφανίζεται με στραμμένο το όπλο του προς τους αστυνομικούς και στη συνέχεια δέχεται και αυτός τα πυρά τους.
Ο 25χρονος στρατιώτης Λι Ρίγκμπι, ο οποίος είχε υπηρετήσει στο Αφγανιστάν, δολοφονήθηκε από δύο ισλαμιστές σε δρόμο του Γούλγουιτς, στο νοτιοανατολικό Λονδίνο, την Τετάρτη.

http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2013/05/blog-post_6696.html

πηγή http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2013/05/blog-post_5596.html