ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Τι είναι το HAARP; Που βρίσκεται; Ποιοι το ελέγχουν;



Ο Jesse Ventura και η ομάδα του πάνε προς την Αλάσκα για να διερευνήσουν τον σκοπό της εγκατάστασης HAARP. 

Σε μια απομακρυσμένη περιοχή της Αλάσκα, ένα ειδικό ερευνητικό κέντρο της κυβέρνησης λέγεται πως δοκιμάζει το HAARP ή το "Ερευνητικό Πρόγραμμα Υψηλής Συχνότητας Δραστικής Ακτινοβολίας", το οποίο κάποιοι πιστεύουν επιτρέπει τα ραδιοκύματα να αναπτυχθούν ως ένα πιθανό όπλο.
 

Αν αυτό αληθεύει αυτά τα ραδιοκύματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να αλλάξουν τον καιρό και στον έλεγχο του μυαλού των ανθρώπων. Ο Jesse και η ομάδα κατευθύνονται στο Last Frontier για να ερευνήσουν αλλά οι νευρικοί φύλακες προσπαθούν να τους σταματήσουν στην πύλη της εγκατάστασης και να τους κρατήσουν από την εύρεση του πραγματικού σκοπού από πρώτο χέρι. 

Η ομάδα μιλάει επίσης με έναν επιστήμονα που καταδεικνύει πώς τα ραδιοκύματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να μετακινηθούν κυριολεκτικά τα σύννεφα.
 

Παρουσιάζουν Εμπειρογνώμονες και Αυτόπτες μάρτυρες που περιλαμβάνουν: Ο Δρ Brooks Agnew, ένας φυσικός ο οποίος πιστεύει ότι ενεργοποίησε τυχαία έναν σεισμό όταν χρησιμοποίησε ραδιοκύματα για τον εντοπισμό υπόγειων δεξαμενών πετρελαίου, Ο Δρ Ρότζερ Σμιθ, διευθυντής του Ινστιτούτου Γεωφυσικής του Πανεπιστημίου της Αλάσκα στο Fairbanks, το οποίο συντονίζει την έρευνα στην εγκατάσταση HAARP στο Gakona Αλάσκα, Ο Δρ Νικ Begich, ένας ντόπιος της Αλάσκα και ένας αντί-HAARP ακτιβιστής, και Ο Robert Eastlund, ο γιος του Bernard Eastlund, οι ιδέες του οποίου όπως ισχυρίζετο ήταν ο καταλύτης για τη δημιουργία του HAARP.

Το ευρώ και η ΕΕ έχουν όλο και λιγότερους φίλους



Του Γιώργου Δελαστίκ -- Προκαλεί αίσθηση ο τίτλος του τελευταίου αφιερώματος «Ευρώπη», που εκδίδουν από κοινού δυο τρεις φορές το χρόνο έξι μεγάλες ευρωπαϊκές εφημερίδες – η γερμανική Süddeutsche Zeitung, η γαλλική Le Monde, η ιταλική La Stampa, η βρετανική The Guardian, η ισπανική El País και η πολωνική Gazeta Wyborcza: «Η μεγάλη βλάβη». Ο υπότιτλος εξηγεί τι ακριβώς εννοεί: «Ο ευρωσκεπτικισμός μαίνεται σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση». Οι διαπιστώσεις σκληρές, αλλά ειλικρινείς. Με... ζουρλομανδύα (!) παρομοιάζει τη σημερινή πολιτική της ΕΕ, γράφοντας μεταξύ άλλων: «Στα μάτια ενός αυξανόμενου αριθμού πολιτών των χωρών της Νότιας Ευρώπης, η ΕΕ μοιάζει κάθε μέρα όλο και περισσότερο με το ΔΝΤ στη Λατινική Αμερική: ένα ζουρλομανδύα που ροκανίζει λίγο λίγο το χώρο που έχει μέχρι τώρα αφεθεί στις εθνικές πολιτικές και αδειάζει τις εθνικές Δημοκρατίες από κάθε περιεχόμενο. Σε αυτό το νέο σενάριο, οι κυβερνήσεις διαδέχονται η μία την άλλη, αλλά οι πολιτικές που ακολουθούν παραμένουν θεμελιωδώς οι ίδιες και δεν μπορούν να τεθούν υπό αμφισβήτηση». 
 

Η ΕΕ εχθρός της Δημοκρατίας 
Και οι έξι προαναφερθείσες εφημερίδες τάσσονται αναφανδόν υπέρ της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης και μάλιστα από κεντροαριστερή σκοπιά. Το αφιέρωμα «Ευρώπη» το εκδίδουν για να προωθήσουν τη δημοφιλία της ΕΕ. Έχει λοιπόν ιδιαίτερη πολιτική βαρύτητα το γεγονός ότι ακριβώς ένα τέτοιο έντυπο επικρίνει τόσο βαθιά την ΕΕ και την πολιτική που ασκεί, φτάνοντας μέχρι του σημείου να τη χαρακτηρίσει ουσιαστικά ως παράγοντα που υποσκάπτει τη Δημοκρατία!

«Αν με τον όρο “κυριαρχία” αντιλαμβάνεται κανείς τη δυνατότητα των λαών να αποφασίζουν αυτό που επιθυμούν για τη χώρα τους, σπάνιοι είναι οι Ευρωπαίοι του Βορρά και του Νότου που αισθάνονται κυρίαρχοι. Ένα ουσιώδες μέρος της Δημοκρατίας σε εθνικό επίπεδο έχει εξαφανιστεί, χωρίς να επιστραφεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο» αναφέρεται στο αφιέρωμα.

«Η κατάρρευση της εμπιστοσύνης στην ΕΕ είναι ένα βαθύτερο φαινόμενο. Ο ενθουσιασμός απέναντί της δεν θα αναγεννηθεί χωρίς η ΕΕ να τροποποιήσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται απέναντι στα κράτη-μέλη της και στους πολίτες της» προειδοποιούν με ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο τους στο αφιέρωμα αυτό ο Μαρκ Λεονάρ, διευθυντής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων (ECFR), ενός πανευρωπαϊκού think tank που συσπειρώνει εκατόν εξήντα προσωπικότητες και από τα είκοσι εφτά κράτη-μέλη της ΕΕ, και ο Χοσέ Τορεβλάνκα, του ισπανικού τμήματος του ιδρύματος.
 
 

Οι πολίτες δυσπιστούν 
Όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι πολίτες δεν έχουν πια εμπιστοσύνη στην ΕΕ. Ακόμη και στις δημοσκοπήσεις του Ευρωβαρόμετρου, οι οποίες διενεργούνται κατ’ εντολήν της ίδιας της ΕΕ, αποτυπώνεται αδρά αυτή η τάση απαξίωσης της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης στις συνειδήσεις των λαών.

Έχουν ενδιαφέρον οι μεταβολές που συντελέστηκαν ανάμεσα στο 2004, εποχή ιδιαίτερης ευφορίας και ακτινοβολίας της ΕΕ, και στο 2012, όπως εμφανίζονται στο Ευρωβαρόμετρο.

Το 2004 λοιπόν δεν είχε εμπιστοσύνη στην ΕΕ το 42% των Γερμανών, αλλά το 2012 το ποσοστό αυτό είχε εκτοξευτεί στο 61%! Το 2004 οι Γάλλοι δήλωναν ότι δεν εμπιστεύονται την ΕΕ σε ποσοστό 40%, το 2012 το ποσοστό αυτό είχε ανεβεί στο 56%. Πρωταθλητές της αμφισβήτησης βέβαια ήταν ανέκαθεν οι Βρετανοί, αλλά ουδέποτε το ποσοστό έλλειψης εμπιστοσύνης προς την ΕΕ είχε φτάσει στα σημερινά επίπεδα: το 47% του 2004 εκτοξεύτηκε στο... 75% (!) το 2012.

Αναφερόμενοι στις πέντε μεγαλύτερες χώρες της ΕΕ, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι η πιο εκρηκτική απόρριψη της ΕΕ σημειώθηκε σε δύο χώρες που μέχρι πρότινος κατατάσσονταν στα... «ευρωλιγούρια» και μάλιστα επικεφαλής – στην Ιταλία και την Ισπανία!

Και στις δύο χώρες, το 2004 το ποσοστό δυσπιστίας προς την ΕΕ ήταν μόλις 27%. Καθώς όμως και οι δύο χώρες χτυπήθηκαν άγρια από την πολιτική της ΕΕ για την προώθηση πανευρωπαϊκά της άγριας λιτότητας, το ποσοστό έλλειψης εμπιστοσύνης προς την ΕΕ απογειώθηκε στο... 72% (!) στην Ισπανία και στο 62% στην Ιταλία. Πρωτοφανείς εξελίξεις, πραγματικά.

Το 2004, σε καμία από τις πέντε μεγαλύτερες χώρες της ΕΕ δεν υπήρχε απόλυτη πλειοψηφία αυτών που δεν εμπιστεύονταν την ΕΕ – ούτε καν στη Βρετανία! Τα ποσοστά τους κυμαίνονται από το 27% στην Ιταλία και την Ισπανία έως το 47% της Βρετανίας.

Αντιθέτως, το 2012 και στα πέντε αυτά κράτη κυριαρχούσε η έλλειψη εμπιστοσύνης προς την ΕΕ: από το 75% των Βρετανών και το 72% των Ισπανών έως το 56% των Γάλλων! Πλήρης αντιστροφή της κατάστασης.
 

«Τα σαρκοβόρα της Ευρώπης!»
 
Οι κεντροαριστερές εφημερίδες The Guardian και The Independent είναι οι πιο φιλοευρωπαϊκές εφημερίδες της Βρετανίας. Έχει λοιπόν βαρύνουσα πολιτική σημασία, που αντανακλά την επιδείνωση του κλίματος εναντίον της ΕΕ και της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, το γεγονός ότι εμφανίζεται στην πρώτη από τις δύο αυτές εφημερίδες άρθρο με έναν εξαιρετικά εύγλωττο τίτλο: «Τα σαρκοβόρα της Ευρώπης τώρα απειλούν να μας καταβροχθίσουν όλους»!

«Η συμφωνία που επιβλήθηκε διά της βίας στην Κύπρο από την υπό γερμανική ηγεσία τρόικα δεν συνιστά διάσωση. Στην πραγματικότητα θα καταστρέψει την οικονομία του νησιού» υποστηρίζει ο Βρετανός αρθρογράφος.

«Σε ολόκληρη την Ευρώπη οι λαοί κρατούνται όμηροι από τις τράπεζες, τους μετόχους και τις εταιρείες που απαιτούν λύτρα. Όλοι αυτοί είναι αποφασισμένοι να διασφαλίσουν ότι δεν θα σηκώσουν αυτοί το κόστος της κρίσης που αυτοί δημιούργησαν. Οι λαοί κρατούνται όμηροι και από πολιτικούς που θεωρούν δουλειά τους να εκτελούν τις επιθυμίες των τραπεζών, των μετόχων και των εταιρειών» προσθέτει.

Το συμπέρασμά του είναι σαφέστατο: «Σκληραίνει σε όλη την Ευρώπη η αντίσταση σε αυτή την οικονομική πολιτική που συνιστά σπιράλ θανάτου... Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, η αντίσταση πρέπει να γίνει πιο δυνατή – διαφορετικά θα μας καταβροχθίσουν όλους».
 

Η ήπειρος πολώνεται
 
Το βρετανικό περιοδικό The Economist προειδοποιεί: «Αν η ύφεση και η μαζική ανεργία στην ευρωπαϊκή περιφέρεια επιμείνουν και τον επόμενο χρόνο, η πολιτική μπορεί να πολωθεί επικίνδυνα».

Την άποψη αυτή συμμερίζεται και μάλιστα με πιο κατηγορηματικό τρόπο και ένας αρθρογράφος της αμερικανικής εφημερίδας The New York Times, ο Τόμας Ράιτ από το Ινστιτούτο Μπρούκινγκς της Ουάσιγκτον. «Η ευρωπαϊκή πολιτική πολώνεται με τρόπο που καθιστά απίθανη την περαιτέρω πρόοδο (της ολοκλήρωσης της ΕΕ)» υποστηρίζει και προχωρεί σε μια σημαντική πρόβλεψη: «Η επόμενη αποφασιστική στιγμή μπορεί να είναι όταν ένα κράτος-μέλος στην περιφέρεια της ΕΕ εκλέξει μια κυβέρνηση με σιδηρά εντολή να πει «Όχι» στη γερμανική κυβέρνηση, η οποία έχει και αυτή σιδηρά εντολή να μην λυγίσει... Αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει απόσυρση της υποστήριξης της ΕΚΤ και μια κλιμάκωση που θα οδηγήσει σε νέες πράξεις αποσύνθεσης της ΕΕ».
 
 

Μας κυβερνούν ανδρείκελα 
Ο Σερζ Αλιμί, διευθυντής της Le Monde Diplomatique, είναι κυριολεκτικά έξω φρενών με την πολιτική των ηγετών της ΕΕ και της Ευρωζώνης, ιδίως μετά τη στάση που τήρησαν εναντίον της Κύπρου, λεηλατώντας τις καταθέσεις που υπήρχαν στις τράπεζες του νησιού.

«Μα ποια “εμπιστοσύνη” μπορεί να έχει κανείς ακόμη στο ενιαίο νόμισμα και στην ιερή και απαραβίαστη εγγύηση των τραπεζικών καταθέσεων, αν οποιοσδήποτε πελάτης μιας ευρωπαϊκής τράπεζας μπορεί να ξυπνήσει ένα πρωί με τις αποταμιεύσεις του ακρωτηριασμένες στη διάρκεια της νύχτας;» αναρωτιέται στο πρωτοσέλιδο άρθρο του στο τεύχος Απριλίου της σοβαρής εφημερίδας.

«Τα δεκαεφτά κράτη-μέλη του Eurogroup τόλμησαν έτσι το αδιανόητο. Θα το ξανακάνουν. Κανένας πολίτης της ΕΕ δεν μπορεί από εδώ και πέρα να αγνοεί ότι είναι ο προνομιακός στόχος μιας οικονομικής πολιτικής αποφασισμένης να τον απογυμνώσει από τους καρπούς της εργασίας του με το πρόσχημα της αποκατάστασης των δημόσιων λογαριασμών» προσθέτει.

Και καταλήγει, ακάθεκτος: «Στη Ρώμη, την Αθήνα ή τη Λευκωσία, ντόπιες μαριονέτες φαίνονται ήδη αποφασισμένες να μετουσιώσουν σε πράξη τις εντολές προς αυτή την κατεύθυνση που θα τους δώσουν οι Βρυξέλλες, η Φρανκφούρτη ή το Βερολίνο, έστω και αν στη συνέχεια βρεθούν να αποκηρύσσονται από τους λαούς τους» τονίζει με ιδιαίτερη έμφαση.

Είναι προφανέστατο ότι οι φίλοι της ΕΕ και του ευρώ, που διαμορφώνονται από τους Γερμανούς, όλο και λιγοστεύουν.
 
 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ στις 02/05/2013 (Τεύχος 185) 
 
ΠΗΓΗ

Μια σπίθα αρκεί για να βάλει φωτιά στον γέρικο αχυρώνα της Ευρώπης - Ο μεταδοτικός ιός της τουρκικής εξέγερσης!




Η διαμαρτυρία για την ανέγερση εμπορικού κέντρου στο Πάρκο Γκεζί της Πλατείας Ταξίμ ήταν απλώς η αφορμή. Οι διαδηλώσεις των τελευταίων ημερών στην Κωνσταντινούπολη -και σε άλλες πόλεις της Τουρκίας- έχουν βαθύτερα αίτια και ευλόγως προκαλούν σοβαρά προβλήματα στην
Κυβέρνηση Ερντογάν.

Τρεις φαίνεται να είναι οι βασικοί άξονες της εξέγερσης στη γειτονική χώρα:

- Το συριακό ζήτημα έχει προκαλέσει αντιδράσεις από σημαντική μερίδα του κόσμου, αλλά και του πολιτικού συστήματος της Τουρκίας. Πολλοί θεωρούν ότι ο Τούρκος πρωθυπουργός, με τη στάση του, βάζει σε ρίσκο ακόμη και εθνικά συμφέροντα της χώρας.


- Η ισλαμοποίηση της κοινωνίας αποτελεί επίσης βασικό αίτιο της λαϊκής αγανάκτησης. Η Κυβέρνηση Ερντογάν, με υπερβολική δόση αλαζονείας, προχώρησε σε αποφάσεις που επεμβαίνουν σε υπερβολικό βαθμό στην προσωπική ζωή των πολιτών. Η αντίδραση ειδικά των νέων, αλλά και της κεντροαριστεράς ήταν έντονη και η ψήφιση του νόμου περί απαγόρευσης του αλκοόλ... η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

- Ο αυταρχισμός και η αλαζονεία της εξουσίας, ωστόσο, φαίνεται να είναι η βασικότερη αιτία των διαδηλώσεων εναντίον του Ερντογάν. Η παραμονή στην εξουσία μετά από τρεις ευρείες εκλογικές νίκες, μπορεί να έδωσαν πολιτικό πλεονέκτημα στην Κυβέρνηση, την οδήγησαν ωστόσο σε κατάχρηση των εξουσιών της. Η αντίδραση των Αρχών προκειμένου να πατάξουν τις διαδηλώσεις του Πάρκου Γκεζί προκάλεσε πολύ περισσότερο από την ίδια την αιτία των διαδηλώσεων. Και η εμμονή στη χρήση υπερβολικής βίας ήταν αυτή που οδήγησε χιλιάδες κόσμο στους δρόμους.

Η απομόνωση του Ερντογάν

Ακόμα κι αν ο Ταγίπ Ερντογάν ξεπεράσει την παρούσα κρίση, το πολιτικό πλήγμα που έχει υποστεί είναι σημαντικό. Γιατί πλεόν ο Τούρκος πρωθυπουργός χρεώνεται προσωπικά τις τελευταίες αλαζονικές επιλογές. Οι δύο βασικοί πολιτικοί του φίλοι ήδη διαητηρούν αποστάσεις. Ο πρόεδρος Γκιουλ ήταν αυτός που οδήγησε στην απόσυρση των αστυνομικών δυνάμεων από την Πλατεία Ταξίμ, το απόγευμα του Σαββάτου. Και ο αντιπρόεδρος Μπολέντ Αρίντζ... από τους πρώτους που έβαλαν νερό στο κρασί τους, ζητώντας ηπιότερη αντιμετώπιση της κατάστασης από τον Ερντογάν.

Αλλαγή στάσης και των ΜΜΕ

Αυτό ωστόσο που κάνει τεράστια εντύπωση, είναι η αλλαγή στάσης των ΜΜΕ απέναντι στην τουρκική Κυβέρνηση. Παρά το γεγονός της "σιγής" που κράτησαν μεγάλα ειδησεογραφικά δίκτυα, σημαντικό μέρος του τουρκικού Τύπου κάνει ανοικτά λόγο για κακό χειρισμό της κατάστασης. Ακόμη και η φιλοκυβερνητική ισλαμιστική εφημερίδα Yeni Safak φιλοξενεί ένα άρθρο στο οποίο ο αρθρογράφος Ali Bayramoglu εξανίσταται, αναρωτώμενος στον τίτλο του αρθρου: «Τι είδους ειρήνη είναι αυτή; Τι είδους σκληρότητα είναι αυτή;»

Πολλές ακόμη ισλαμιστικές εφημερίδες προειδοποιούν το Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης του Ερντογάν πως οι αποφάσεις που έλαβε για το πάρκο και την ονομασία της τρίτης γέφυρας του Βοσπόρου θα μπορούσε να του στοιχίσει την εξουσία για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια.

Murat Yetkin στην αγγλική έκδοση της Hurriyet

Θα ήταν μεγάλη έκπληξη και ίσως η πρώτη του είδους της, αν ο Ερντογάν... υπέκυπτε στα αιτήματα των διαδηλωτών να αναθεωρήσει το project για να διατηρήσει το πάρκο... Ωστόσο, η αποφασιστικότητά του και η δυσανάλογα σκληρή αντίδραση της αστυνομίας κατάφεραν να μετατρέψουν μία ειρηνική διαμαρτυρία σε μια δημόσια εξέγερση.

Ali Bayramoglu στην ισλαμιστική φιλοκυβερνητική Yeni Safak

Πώς μπορεί η πολιτική ηγεσία να επιτρέπει τα πράγματα να φτάνουν σε τέτοιο σημείο; Πώς μπορεί να αντιμετωπίζει την πολιτική ως έναν μηχανισμό για να αψηφά τους πάντες και να περνά το δικό της; Αφού υπάρχει δημόσιος ξεσηκωμός, γιατί [η κυβέρνηση] δεν σταματά το έργο, έστω και προσωρινά, και να μιλήσει με τους διαδηλωτές; Γιατί τέτοιο πείσμα; Γιατί να ενεργήσει τόσο βάναυσα και να αντιδράσει τόσο βίαια;

Ihsan Yilmaz στην αγγλόφωνη Today’s Zaman

Η κυβέρνηση δεν είναι έτοιμη να ακούσει, αλλά το πάρκο Geziμπορεί να είναι η τελευταία σταγόνα πριν ξεχειλήσει το ποτήρι και ανοίξει ο δρόμος για την εκλογική ήττα των (πρώην) Ισλαμιστών που ελέγχουν την πόλη τα τελευταία 20 χρόνια.

Αhmet Hakan στην μεγάλης απήχησης εφημερίδα Hurriyet

Η κυβέρνηση πέτυχε αυτό που τα κόμματα της αντιπολίτευσης και το κίνημα της αντιπολίτευσης δεν μπορούσαν να πετύχουν τα τελευταία δέκα χρόνια: να αυξήσει τις αντιδράσεις στους κύκλους της κυβέρνησης και να ενισχύσει το μέτωπο της αντιπολίτευσης.

Ismet Berkan στην φιλελεύθερη καθημερινή εφημερίδα Radikal

Χιλιάδες άνθρωποι που ποτέ δεν είχαν καταφύγει σε κανενός είδους βία και που δεν θα έκαναν τίποτα περισσότερο από το να φωνάξουν συνθήματα... δέχτηκαν επίθεση με δακρυγόνα... Δεν είναι έντομα, είναι πολίτες.Δεν είναι ο εχθρός της αστυνομίας αλλά πολίτες στους οποίους πρέπει να παρέχονται οι υπηρεσίες ασφάλειας... Δυστυχώς η αστυνομία όχι μόνο θεώρησε τους πολίτες εχθρούς, αλλά τους αντιμετώπισε και σαν έντομα ψεκάζοντας τους με αέριο.

Rusen Cakir στην καθημερινή εφημερίδα Vatan

Οπουδήποτε στον κόσμο, όταν ένα κράτος χρησιμοποιούσε ακραία βία κατά των πολιτών του, τότε αυτό θεωρούνταν πάντα ως απόδειξη της δικής του αδυναμίας και κακοδιαχείρισης. Εάν υπήρχε η πεποίθηση ότι το κράτος ενεργεί σωστά, τότε θα έστελνε τους πολιτικούς και/ή τους τοπικούς αξιωματούχους και όχι την αστυνομία να πείσουν τους πολίτες.

Αhmet Turan Alkan στην ισλαμιστική εφημερίδα Zaman

Η λογική «το έκανα, πάει έγινε και δεν αλλάζει»... είναι εξαιρετικά δυσάρεστη. Δεδομένων των συνθηκών, θα ήταν πολύ δύσκολο για την κυβέρνηση να πετύχει άλλη μια νίκη, ας πούμε, στις τοπικές εκλογές, αν ήταν να γίνουν αυτό το φθινόπωρο... Θα ήταν πολύ ενοχλητικό να εξετάσουμε την έκταση της αποτυχίας στις πρώτες εκλογές.
capital


Διαβάστε κι αυτό
ΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΙΚΟ ΚΡΕΣΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ>ΤΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ-ΕΙΜΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ!
Από τον Κώστα Ράπτη

Η φράση του Kemal Atatürk “Ne mutlu Türküm diyene” (“Τί ευτυχής όποιος μπορεί να πεί: Είμαι Τούρκος”) βρίσκεται αναρτημένη σε όλα τα τουρκικά σχολεία. Όμως το τί θα πεί “είμαι Τούρκος” αποδεικνύεται ρευστό και αμφιλεγόμενο, αν κρίνουμε από τις ταυτοτικές διαμάχες των τελευταίων ημερών στη γείτονα.

Οι κεμαλιστές,οι αριστεροί και οι φιλελεύθεροι βρίσκονται σε κατάσταση συναγερμού διακρίνοντας πίσω από κάθε πρωτοβουλία της κυβέρνησης Erdoğan προσπάθειες “ισλαμοποίησης” της δημόσιας ζωής.

Χαρακτηριστική από αυτή την άποψη είναι η διαδήλωση που διοργανώνεται το Σάββατο στο Kadıköy (Χαλκηδόνα) της Κωνσταντινούπολης ενάντια στην “κουλτούρα των απαγορεύσεων και του δεσποτισμού” που προωθεί το κυβερνών Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης.
Η διαδήλωση, στην οποία θα παραστεί και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης της Τουρκίας Kemal Kılıçdaroğlu, διοργανώνεται με αφορμή τον... προσφάτως ψηφισθέντα αντιαλκοολικό νόμο.
Οι προβλέψεις του είναι παρόμοιες με αυτές πολλών ευρωπαϊκών χωρών και αμερικανικών πολιτειών (απαγόρευση πώλησης αλκοόλ από αυτόματα μηχανήματα, ή από καταστήματα λιανικής μετά το απόγευμα ή κοντά σε σχολεία ή τεμένη κ.ο.κ.), καθώς οι κυβερνώντες ξέρουν να παίζουν καλά το παιχνίδι της “πολιτικής ορθότητας” και άλλωστε απέσπασαν τα συγχαρητήρια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τον εξίσου δρακόντειο αντικαπνιστικό νόμο που υιοθέτησαν με προσωπική επιμονή του Erdoğan το 2008. Στις επικρίσεις που δέχεται “αντιαλκοολικό μακαρθισμό”ο Τούρκος πρωθυπουργός απάντησε : “Στα δέκα χρόνια που είμαστε στην εξουσία, ποτέ δεν κάναμε παρεμβάσεις στον τρόπο ζωής (...) Τέτοιοι νόμοι υπάρχουν παντού στον κόσμο. Δεν θέλουμε μια γενιά που να τρεκλίζει νύχτα και μέρα υπό την επήρεια αλκοόλ” - απειλή πολύ απομακρυσμένη, αν αναλογισθεί κανείς ότι το 85% των Τούρκων δεν πίνει.

Όμως ο Erdoğan έκανε τα πράγματα πολύ χειρότερα κατηγορώντας τους αντιπάλους του ότι αρνούνται κάτι που είναι σωστό μόνο και μόνο επειδή το προβλέπει η θρησκεία και ότι υπερασπίζονται την υφιστάμενη νομοθεσία περί αλκοόλ, η οποία επιβλήθηκε από “δυό μέθυσους”. Με δεδομένο ότι η χρήση αλκοόλ επιτράπηκε το 1924, επί των ημερών του Atatürk (ο οποίος, ως γνωστόν, πέθανε από κίρρωση του ήπατος) η δήλωση Erdoğan αγγίζει τα όρια της εθνικής βλαφημίας...

Προηγουμένως, προσφωνώντας το Παγκόσμιο Συνέδριο Πολιτικών κατά του Αλκοόλ (Global Alcohol Policy Conference 2013) στην Κωνσταντινούπολη τον Απρίλιο, ο Τούρκος πρωθυπουργός βρήκε την ευκαιρία να καταγγείλει τα κρατούντα επί της “μονοκομματικής περιόδου” (1923-1950) στην πατρίδα του. Ενώπιον 1.200 ειδικών υγείας από 53 χώρες ο πιστός μουσουλμάνος Erdoğan εξήγησε ότι στο πλαίσιο του “εκσυγχρονισμού από τα πάνω” που επιβλήθηκε “κατά τις πρώτες δεκαετίες της Τουρκικής Δημοκρατίας” η κατανάλωση αλκοόλ ενθαρρυνόταν με κάθε τρόπο, ακόμη και από τα σχολικά βιβλία. Προσπάθησαν να μας πείσουν, πρόσθεσε ο Erdoğan, ότι εθνικό μας ποτό είναι η μπίρα, ενώ στην πραγματικότητα είναι το (μη αλκοολούχο) αϊράνι...

Την ίδια ώρα, οι αυστηρές συστάσεις των υπαλλήλων του μετρό της Άγκυρας σε ένα διαχυτικό ζεύγος, προκάλεσαν την πρωτότυπη διαμαρτυρία περίπου (προφανώς κοσμικών) Τούρκων που έσπευσαν να φιληθούν δημοσίως στον υπόγειο της τουρκικής πρωτεύουσας, ενώ η αστυνομία τους κρατούσε σε απόσταση από την αντιδιαδήλωση περίπου 20 φιλο-ισλαμιστών.

Και οι “πολιτιστικοί πόλεμοι” συνεχίζονται: η σχεδιαζόμενη απαγόρευση της πώλησης αντισυλληπτικών χαπιών χωρίς συνταγή γιατρού μπορεί να έτυχε της επιδοκιμασίας των γυναικολόγων, όμως ξεσήκωσε την οργή των φεμινιστικών οργανώσεων, που άλλωστε δεν ξεχνούν την παλαιότερη προσπάθεια των κυβερνώντων (η οποία απέτυχε λόγω παρέμβασης της Ε.Ε.) να ποινικοποιήσουν τη μοιχεία ή τους μύδρους του Erdoğan, στο πλαίσιο και της εμμονής του με το δημογραφικό, εναντίον των αμβλώσεων και... των καισαρικών τομών.

Όμως τίποτε δεν υπήρξε περισσότερο κραυγαλέο από την τελετή θεμελίωσης την Τετάρτη της τρίτης γέφυρας του Βοσπόρου, παρόντος του προέδρου Gül, του Erdoğan, των μαντιλοφορουσών συζύγων τους και του ιμάμη που εκφώνησε προσευχή για τις ανάγκες της τελετής.

Η ίδια η ημέρα των εγκαινίων δεν ήταν διόλου τυχαίο, καθώς συνέπιπτε με την 560η επέτειο της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης από τον σουλτάνο Μωάμεθ τον Πορθητή. Ο ίδιος ο Erdoğan έχει προτείνει την μετατροπή της 29ης Μαϊου σε εθνική εορτή, ενώ ο ανήκων στο κόμμα του δήμαρχος του Μητροπολιτικού Δήμου Κωνσταντινουπόλεως Kadir Topbaş έχει διαπρέψει όλα τα προηγούμενα χρόνια στην διοργάνωση των εξαιρετικής κακογουστιάς τελετών “προσομοίωσης” της Άλωσης από πλήθη με “στολές εποχής”.
Οι τελετές αυτές, που άρχισαν να διοργανώνονται από τη δεκαετία του ΄50 απέκτησαν νέα πνοή με την “τουρκο-ισλαμική σύνθεση” που προωθήθηκε επί της δικτατορίας του Evren, προκειμένου ο κλασικός κοσμικός κεμαλικός εθνικισμός να καταστεί περισσότερο “φιλικός” προς τα πραγματικά ήθη της “βαθιάς Τουρκίας” και περισσότερο ικανός να ενσωματώνει το κουρδικό στοιχείο. Πάντως για τους φιλελεύθερους αρθρογράφους οι τελετές της 29ης Μαϊου δεν είναι παρά ο εορτασμός της πραγματοποιούμενης στις μέρες μας “Άλωσης” της άλλοτε κοσμοπολίτικης Κωνσταντινούπολης από τους συντηρητικούς Ανατολίτες εσωτερικούς μετανάστες. Η νεοπλουτίστικη εργολαβική πολυπραγμοσύνη του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης που κινδυνεύει να αλλοιώσει ανεπιστρεπτί τη φυσιογνωμία του κωνσταντινουπολίτικου αστικού τοπίου δεν είναι παρά μια άλλη όψη της ίδιας εξέλιξης.

Οι συμβολισμοί είναι εύγλωττοι: η γέφυρα που θεμελιώθηκε την Τετάρτη (η τρίτη μετά την γέφυρα “Βόσπορος” του 1973 και τη γέφυρα “Μωάμεθ ο Πορθητής” που παραδόθηκε το 1988) ανακοινώθηκε ότι θα φέρει την ονομασία “Yavuz Sultan Selim”. O Σελήμ Α΄ ο Άκαμπτος, κατά τη σύντομη βασιλεία του (1512-1520) πολέμησε λυσσαλέα τον σιίτη Σάχη Ισμαήλ της Περσίας και απέσπασε από τους Μαμελούκους την Άιγυπτο και την Χετζάζη, με αποτέλεσμα να αναγορευθεί “Υπηρέτης των Δύο Ιερών Προσκηνυμάτων” (Μέκκας και Μεδίνας) και πρώτος οθωμανός Χαλίφης του μουσουλμανικού κόσμου. Σε αντίθεση με τον υιό του Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή, ο οποίος συμβολίζει τη στροφή προς τη Δύση, ο Σελήμ αποτελεί ιστορική φιγούρα ταυτισμένη με την κατάκτηση της Ανατολής, αλλά και την απηνή δίωξη των ετερόδοξων Αλεβιτών.

Η αποκωδικοποίηση του μηνύματος δεν είναι δύσκολη: με αιχμή το ακμαίο κατασκευαστικό της κεφάλαιο (πρβ. και τα φαραωνικά σχέδια για κατασκευή τρίτου αεροδρομίου στην Κωνσταντινούπολη και για διάνοιξη “δεύτερου Βοσπόρου” υπό μορφήν καναλιού) και με τη διεκδίκηση συμβολικών διεθνών επικυρώσεων της νέας της ισχύος (διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020) η Τουρκία του Erdoğan ανατρέπει το “είμαι Τούρκος”. όπως το εννοούσε ο Atatürk, χάριν μιας νεο-οθωμανικής ταυτότητας, ακομπλεξάριστα ισλαμικής, η οποία θα είναι σε θέση να απευθύνεται, στην βάση της κοινής πίστης, τόσο στο κουρδικό στοιχείο εντός συνόρων, όσο και στον αραβικό κόσμο, προς τον οποίο ωθεί η δυναμική της τουρκικής οικονομίας και η ατροφία της ευρωπαϊκής προοπτικής.
triklopodia.gr

ΤΕΛΙΚΟ: ΜΕΣΑ ΟΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.





 olympiada στο Μαΐου 30, 2013

Τελικό: Κατατέθηκε με τις αναγνωρισμένες από την βουλή γενοκτονίες. Τώρα θα δούμε τις λοιπές παραμέτρους. Σύμφωνα πάντως με τα πρώτα που είδαμε, οι αρνητές των γενοκτονιών θα περάσουν άσχημες ημέρες, γιατί οι Έλληνες θα πάψουν να είναι θύματα ή χρυσόψαρα. Το Ολυμπία θα είναι εκεί, όπως ήταν και σήμερα αναχαιτίζοντας (έστω) το έκτρωμα. Διαβάστε το ιστορικό:

ΝΕΩΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΕΓΓΥΗΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΩΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΩΝ.

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ – ΧΑΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ – ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟ!! ΠΡΟΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ; (Με πρώτη αναφορά στις γενοκτονίες πριν από οτιδήποτε άλλο λένε οι πληροφορίες μας).

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του “Ολυμπία”, η Νέα Δημοκρατία κατέληξε στην πρόταση Νόμου που θα φέρει για το λεγόμενο “αντιρατσιστικό”. Η πρόταση αυτή λοιπόν, θα είναι ταυτόσημη με τις απαιτήσεις που είχε εκφράσει η Μαρία Ρεπούση στο περιβόητο σημείωμα που ήλθε στο φως της δημοσιότητας, αφού δεν υπάρχει αναφορά στις γενοκτονίες (στην ουσία αποκλείονται ρητώς) παρά μόνο στα εγκλήματα του ναζισμού!

Δηλαδή αυτό ακριβώς που ζητούσε η κυρία Ρεπούση. Τις αξίζουν συγχαρητήρια, αφού ως δείχνουν τα πράγματα κατάφερε να γελοιοποιήσει το κόμμα με τις περισσότερες έδρες στην βουλή και τώρα οι βουλευτές της πλειοψηφίας θα κληθούν να ψηφίσουν βάσει των επιταγών της βουλευτού της ΔΗΜΑΡ και όχι όσων οι ίδιοι υποστήριζαν τις προηγούμενες ημέρες.

Θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον να δούμε ποιοί βουλευτές θα ψηφίσουν αυτό το σχέδιο νόμου, αφού όλα δείχνουν ότι θα έχει αυτή την μορφή και η ψηφοφορία θα είναι ονομαστική.

Αναμένουμε…

Ο Βενιζέλος «απειλεί» Σαμαρά για ανασχηματισμό και πρόωρες εκλογές



Γράφει η Άρτεμις Παραδείσου

Καθόλου δεν άρεσαν στο ΠΑΣΟΚ τα σενάρια περί πρόωρης προσφυγής στις κάλπες που....
κυκλοφόρησαν μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Η Ιπποκράτους «είδε» πίσω  από αυτά συντονισμένη προσπάθεια κύκλων του Μαξίμου και της ΝΔ να προκαλέσουν αναστάτωση τόσο προς την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης που ζητεί debate Σαμαρά-Τσίπρα επιθυμώντας να αλλάξει την ατζέντα τους  όσο και προς τους δύο κυβερνητικούς εταίρους λόγω της μίνι ανταρσίας τους για το αντιρατσιστικό.

«Δεν υπάρχουν σενάρια πρόωρων εκλογών» δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη ο Ευάγγελος Βενιζέλος επιχειρώντας να γειώσει με απόλυτο τρόπο τις σχετικές φήμες. Η δήλωση Βενιζέλου δεν έγινε φυσικά μόνο για να ανακόψει τις σχετικές διαρροές περί πρόωρων εκλογών μέσα στο Φθινόπωρο αλλά και για να στείλει ένα ακόμη μήνυμα προς τον Αντώνη Σαμαρά πως ο χρόνος των εκλογών δεν αφορά μόνο τον ίδιο αλλά και τους άλλους δύο πολιτικούς αρχηγούς.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι εκλογές θα γίνουν στις 25 Μαϊου του 2014 και πιθανότατα θα είναι διπλές, δηλαδή ευρωεκλογές και αυτοδιοικητικές, λένε από το ΠΑΣΟΚ επαναλαμβάνοντας ότι τίποτε άλλο δεν έχει συζητηθεί μεταξύ των τριών κυβερνητικών εταίρων.

Επίσης στο ΠΑΣΟΚ εκφράζουν την επιθυμία τους οι εθνικές εκλογές να καθυστερήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο ούτως ώστε στο διάστημα που απομένει ως αυτές το κόμμα τους να έχει μία έστω και μικρή πιθανότητα επανάκαμψης.

Οι περιοδείες που ξεκίνησε ήδη από το περασμένο Σαββατοκύριακο ο Ευάγγελος Βενιζέλος σ’ αυτό αποσκοπούν. Στο να γίνει η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των 52 μετρημένων εβδομάδων που απομένουν ως τις ευρωεκλογές. Και καθώς το ΠΑΣΟΚ έχει συνειδητοποιήσει ότι τα σχέδια περί Κεντροαριστεράς «δεν του κάθονται» θα επιδιώξει να εκμεταλλευτεί τον χρόνο προσπαθώντας να γίνει συμπαθές σε μεγαλύτερο τμήμα της κοινωνίας.  Το στοίχημα για το ΠΑΣΟΚ είναι πρόδηλο: Να αντέξει με στόχο να επιβιώσει στις επόμενες εκλογές και να διαψεύσει τα σενάρια που το θέλουν είτε να μην εκλέγει ευρωβουλευτή είτε να μην μπαίνει καν στην επόμενη Βουλή.

«Θα επιζήσουμε» λένε παράγοντες του κόμματος ποντάροντας κυρίως στον συναισθηματισμό και τους δεσμούς που έχουν με το ΠΑΣΟΚ οι ψηφοφόροι της δημοκρατικής παράταξης.

EKTAKTO - Σαλπάρανε τα Ελληνικά Πολεμικά για το ''Τρίγωνο''...Αρχίσαμε !



Πεζοναύτες : Εμείς δεν μιλάμε ...εμείς ''Πηδάμε!'' 
Με το πρώτο φως της ημέρας ξεκίνησαν τα Πολεμικά για το ''Τρίγωνο '' και αναμένεται να φθάσουν αργά η νύχτα ...
.Πολεμικά έχουν ήδη διασκορπιστεί στο Αιγαίο ενώ ο κύριος όγκος των Δυνάμεων αναμένεται να Σαλπάρει προς το βράδυ ! 

Ομάδες Κομάντος έχουν αναλάβει ειδικό ρόλο στην Άσκηση που θα είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων ετών κόντρα σε μιζέρια ,μνημόνια και ειδικούς Ναυάρχους της δεκαετίας του 60 και βάλε!

Σχεδιάστηκε για προστασία της ΑΟΖ με συμμετοχή της Πολεμικής Αεροπορίας ενώ τμήματα Πεζοναυτών και Κομάντος της Δύναμης Δέλτα σε ειδική Αποστολή δολιοφθοράς !

Σε ερώτηση αν θα γίνει απόβαση δυνάμεων και που ...Η απάντηση διφορούμενη Απόβαση θα κάνουμε το που Άγνωστο !

Οιι Πεζοναύτες ετοιμάζονται για το πήδημα του βατράχου και χαριτολογώντας σε ερώτηση που κάναμε σε ομαδάρχη με πολλά χρόνια στις Ειδικές Δυνάμεις απάντησε ....Εμείς δεν μιλάμε ...εμείς Πηδάμε τι εννοεί το Κομάντο ; Πτώση με απο στατικό ιμάντα ; Ιδού η απορία !

Σαράντος Καργάκος: «Θέλουν τον Έλληνα ραγιά!»



Συνέντευξη στο Γιάννη Συμεωνίδη 

Η σοφία δεν έχει ανάγκη να καταφεύγει σε φωνές. Ο λόγος της είναι ήρεμος, σταθερός…
βασισμένος σε επιχειρήματα και με μια ευγλωττία που «κόκαλα δεν έχει, αλλά κόκαλα τσακίζει». Όπως ακριβώς είναι κι ο λόγος του διακεκριμένου φιλόλογου και συγγραφέα Σαράντου Καργάκου, ο οποίος καθ’ όλη τη διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε στα «Επίκαιρα» στην οικία του εξέφρασε ανοιχτά τους προβληματισμούς του για το μέλλον της χώρας μας, την Τουρκία, το Ισλάμ, την «κομματοκρατία» και την πολύπαθη εκπαίδευση. Υπό το παγιδευμένο σε ζωγραφικούς πίνακες βλέμμα του Κωστή Παλαμά, του Κωνσταντίνου Καβάφη και άλλων προσωπικοτήτων των γραμμάτων και των τεχνών που ανέδειξε αυτός ο τόπος, ο κ. Καργάκος αγωνιά: «Φοβάμαι πως η Ελλάδα μεταβάλλεται σε ένα πειραματόζωο κι ο ελληνικός λαός προετοιμάζεται να ενστερνιστεί το πνεύμα του ραγιά»…
Ο ίδιος, εξάλλου, δεν διστάζει να τονίσει πως έναντι της τουρκικής επεκτατικής πολιτικής, όπως αυτή εκφράζεται και μέσα από τα σχολικά βιβλία των γειτόνων, η χώρα μας κρατά την άψογο στάση, η οποία στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτα άλλο από μια άψυχη στάση. Κατά τον κ. Καργάκο, επίσης, η Τουρκία παίρνει ό,τι μπορεί από τη Δύση, αλλά διαβλέπει πως το μέλλον της ανήκει στο Ισλάμ. Για το τελευταίο, μάλιστα, εκτιμά πως θα εξαπλωθεί σε όλο τον ευρωπαϊκό χώρο. «Οι λαοί του Ισλάμ δεν μπορούν να ζήσουν σε δημοκρατία δυτικού τύπου. Για εκείνους νόμος είναι το Κοράνι. Η σύγκρουση του δυτικού ανθρώπου με τον κόσμο του Ισλάμ είναι επί θύραις. Διαβλέπω πως ο δυτικός άνθρωπος θα ηττηθεί, γιατί έχει κατεβάσει τον παράδεισο επί της γης, ενώ ο μουσουλμάνος εξακολουθεί να τον έχει εν τοις ουρανοίς. Εμείς φοβόμαστε το θάνατο, αλλά εκείνοι τον έχουν κάνει σύμμαχό τους», αναφέρει χαρακτηριστικά ο συγγραφέας.
«Παραμύθια για κουτά παιδιά»
Ο κ. Καργάκος φέρνει το παράδειγμα του Ιράν, το οποίο, μετά την επανάσταση του 1979, μετατράπηκε από το πιο ανοιχτό κράτος στο πιο κλειστό. Ο ίδιος χαρακτηρίζει παραμύθια για κουτά παιδιά το ότι υπάρχουν μουσουλμάνοι με ανοιχτές αντιλήψεις, αφού όλοι τους υπακούουν στο νόμο του Κορανίου. «Ήδη, η σύγκρουση είναι πολεμική. Ο πολιτισμός, όταν είναι πολιτισμός, δεν χωρίζει, αλλά ενώνει. Το Ισλάμ είναι κάτι διαφορετικό. “Μούσλιμ” σημαίνει αυτός που προσκυνά τον Αλλάχ. Όποιος δεν τον προσκυνά είναι αντίπαλος. Από την άλλη, είναι γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι εκμεταλλεύτηκαν τους λαούς του Ισλάμ. Τους πήραν το φυσικό πλούτο κι έκοψαν τις περιοχές τους σε τεμάχια χωρίς να λάβουν υπόψη θρησκευτικές κι άλλες διαφορές. Στη συνέχεια, τους άφησαν να συγκρούονται μεταξύ τους. Τώρα ήρθε η ώρα της εκδίκησης του Ισλάμ. Στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ ζει ένας ολόκληρος ισλαμικός κόσμος. Από εδώ και στο εξής, τα χτυπήματα δεν θα είναι μόνο στο Ιράκ ή στο Αφγανιστάν», προειδοποιεί ο κ. Καργάκος.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο συγγραφέας εκτιμά πως πολύ σύντομα θα υπάρξουν μεγάλες ανατροπές στην Αλβανία, στο Κοσσυφοπέδιο αλλά και σε άλλες περιοχές που ζει συμπαγής μουσουλμανικός πληθυσμός, όπως είναι και η Βουλγαρία. Γι’ αυτό κι ο ίδιος θα πρότεινε, σε μια τέτοια περίπτωση, μια συμμαχία Ελλάδας – Σερβίας – Βουλγαρίας. Προσθέτει, μάλιστα, πως η ιστορική πείρα μάς έχει διδάξει πως οι μουσουλμάνοι δεν ενσωματώνονται, αλλά ενσωματώνουν, πόσω μάλλον όταν η πλειονότητα όσων έρχονται στη χώρα μας είναι χαμηλού μορφωτικού επιπέδου. Ο κ. Καργάκος υπενθυμίζει, επίσης, τη ρήση του ιστορικού Έντουαρντ Γκίμπον πως η Ρώμη δεν έπεσε από τους επιδρομείς λαούς, αλλά από τους ξένους που ζούσαν στα όρια της αυτοκρατορίας της.
«Θάψαμε τον πολιτισμό μας»
Γι’ αυτό και το ελληνικό κράτος οφείλει να διαφυλάξει, ως κόρη οφθαλμού, τη θαυμαστή ενότητα που είχε μέχρι πριν από είκοσι χρόνια. Ο συγγραφέας, όμως, είναι απαισιόδοξος: «Η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει, μέσα στην παγκόσμια κρίση, το ρόλο της πρωτοπορίας. Έχει πίσω της μια τεράστια παράδοση, τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, τον οποίο θάψαμε. Γι’ αυτό δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί, αλλά και οι πνευματικοί ηγέτες της χώρας μας, οι οποίοι, αντί να γίνουν Λεωνίδες, έγιναν Εφιάλτες. Τα ελληνικά κόμματα, εξάλλου, είναι σαν να έχουν φορέσει το ένα το σώμα του άλλου. Οι όποιες διαφορές τους είναι περισσότερο λεκτικές και κατ’ ελάχιστο πρακτικές», παρατηρεί δηκτικώς ο κ. Καργάκος.
Ο ίδιος σημειώνει, επίσης, πως οι Έλληνες έχουμε παραμελήσει τον αποκαλούμενο βυζαντινό πολιτισμό αλλά και το χριστιανισμό. «Την ώρα που κατέρρεαν τα κομουνιστικά καθεστώτα και βλέπαμε τη θρησκεία να γίνεται κυρίαρχη ηθική δύναμη εκεί, εμείς αρχίσαμε έναν πόλεμο ανάμεσα στην Εκκλησία και στην Πολιτεία, γιατί οι πολιτικοί μας δεν κατάλαβαν πως όταν κάνεις εξωτερική πολιτική πρέπει να χρησιμοποιείς πολλούς βραχίονες. Περιθωριοποίησαν και χλεύασαν την Εκκλησία, προτάσσοντας μια νέα μορφή εικονομαχίας».
«Φινλανδοποίηση»
Επιπλέον, ο συγγραφέας υποστηρίζει πως επιχειρείται η «φινλανδοποίηση» της Ελλάδας. Τι εννοεί με αυτό; Πως οι ξένες δυνάμεις, με προεξάρχουσες τις ΗΠΑ, προσπαθούν να της δώσουν έναντι της Τουρκίας το ρόλο που κρατούσε η Φινλανδία απέναντι στη Σοβιετική Ένωση μέχρι την κατάρρευση του κομουνιστικού καθεστώτος: εκείνον του «εξαρτήματος». «Οι Αμερικανοί ξέρουν πάρα πολλές λύσεις, αλλά δεν ξέρουν μία, την καλύτερη», λέει εμφατικώς ο κ. Καργάκος.
Παράλληλα, διατείνεται πως η πολυκαιρισμένη λέξη «πολυπολιτισμός» συγκαλύπτει ύπουλα και πονηρά σχέδια. «Ούτε υπήρξε ποτέ ούτε υπάρχει πουθενά. Εν ονόματί του υπηρετήθηκαν βρόμικα συμφέροντα. Είχα προβλέψει, άλλωστε, πως η παγκοσμιοποίηση θα έφερνε την κινεζοποίηση. Η Κίνα δεν ενδιαφέρεται απλώς να γίνει κυρίαρχος της Γης, αλλά και της Σελήνης! Οι Αμερικανοί πήγαν, είδαν και απήλθαν. Οι Κινέζοι θα πάνε και θα μείνουν. Η παγκοσμιοποίηση ήταν ένα ωραίο παιχνίδι των Αμερικανών, που τους το πήραν οι Κινέζοι. Γίνεται μπούμερανγκ και για τους λαούς που σαν χάνοι τον καταπίνουν», επισημαίνει ο κ. Καργάκος.
«Εξεγέρσεων συνέχεια»
Την ίδια ώρα, κι αφού η συζήτηση έχει μετατοπιστεί στις εξελίξεις στη Βόρεια Αφρική, ο συγγραφέας μάς θυμίζει το, προφητικό όπως αποδείχθηκε, βιβλίο του Μεσόγειος, η Υγρή Μοίρα της Ελλάδος και της Ευρώπης, που είχε κυκλοφορήσει πριν από τέσσερα χρόνια. «Ταξιδεύω εδώ και χρόνια στις αραβικές χώρες κι έχω γνωρίσει τα χαμηλά οικονομικώς στρώματά τους. Είχα προβλέψει την έκρηξη στη Βόρεια Αφρική, η οποία θα εξαπλωθεί νοτιότερα, προς την Κεντρική Αφρική, αλλά και στη Μέση Ανατολή. Μέσα στα καθεστώτα που θα ανατραπούν είναι κι αυτό της Μέκκας, δηλαδή της Σαουδικής Αραβίας. Δεν είναι δυνατό οι πρώην τσελιγκάδες και νυν πετρελαιάδες να ζουν Κροίσου πλουσιότεροι, αλλά οι μουσουλμάνοι να είναι Ίρου (Σ.Σ.: Ζητιάνος που αναφέρεται στην Οδύσσεια) πενέστεροι. Η έκρηξη του Ισλάμ θα έχει συνέπειες και για την Τουρκία. Ελλοχεύει ο κίνδυνος και η Ελλάδα να κατακλυστεί από κύματα ανθρώπων που με σπασμένα φτερά θα φτάνουν στις ελληνικές ακτές με κάθε λογής πλεούμενο. Η μεγαλύτερη επανάσταση, εξάλλου, που θα εκδηλωθεί μέσα στο Ισλάμ θα είναι εκείνη των γυναικών. Έχουν ήδη κυριαρχήσει στο θέμα της πανεπιστημιακής μόρφωσης. Δεν θα αρκούνται για πολύ ακόμα στο ρόλο των πολιτών δεύτερης κατηγορίας», δηλώνει ο συγγραφέας.
«Μεταρρυθμίσεις-απορρυθμίσεις»
Για όσους δεν το γνωρίζουν, ο κ. Καργάκος ήταν από εκείνους που είχαν εισηγηθεί το περίφημο 15% του προϋπολογισμού για την Παιδεία, καθώς και το προσχέδιο για το πανεπιστημιακό άσυλο. Ακόμα και σήμερα, εξάλλου, θυμάται μια στιχομυθία του 1957 που είχε με τον τότε υπουργό Συντονισμού Δημήτρη Χέλμη, ο οποίος είχε αυξήσει τα πανεπιστημιακά δίδακτρα κι εξέταστρα. «Να καταριόμαστε την ώρα που γεννηθήκαμε φτωχοί;» τον είχε ρωτήσει ως νεαρός φοιτητής κι ο υπουργός απάντησε: «Όχι, να καταριέστε την ώρα που δεν γεννηθήκατε πλούσιοι!».
Ο κ. Καργάκος αποκαλεί τις 13 εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις από τη Μεταπολίτευση και μετά απορρυθμίσεις, ενώ ονοματίζει σκωπτικά το υπουργείο Παιδείας «Υπνοπαιδείας και Διά Βίου Παθήσεως»! Ζητά, μάλιστα, και την κατάργησή του. «Εξ αυτού ερρύουν τα φαύλα. Προτείνω να σχηματιστεί μια επταμελής επιτροπή με πενταετή θητεία, η οποία θα επεξεργαστεί ένα πρόγραμμα για να εφαρμοστεί χωρίς καμιά αλλαγή για μία δεκαετία. Αυτή η επιτροπή θα πρέπει να στηριχτεί σε μια 50μελή γραμματεία και να επανέλθει ο θεσμός των γενικών επιθεωρητών για τα σχολεία της περιφέρειας, έτσι ώστε να μην ανακατεύονται οι τοπικοί άρχοντες. Σκοπός της επιτροπής οφείλει να είναι η εκδίωξη του κομματισμού από τα σχολεία και τα πανεπιστήμια».
Ο κ. Καργάκος μιλά και για τη σημερινή διάσταση του πανεπιστημιακού ασύλου αλλά και για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια: «Είχα εισηγηθεί το άσυλο σε μια εποχή που ήμασταν επί συνεχή παρακολούθηση από τους μυστικούς αστυνομικούς. Σήμερα ομοιάζει με τον τρόπο που μεταχειρίζεται το νόμο η μαφία στην Ιταλία. Όσο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, ήμουν αντίθετος σε αυτή την ιδέα. Ωστόσο, θα έρθουν με το χάλι που έχουν τα κρατικά. Αν ένας ευφυής επιχειρηματίας τοποθετήσει ένα κρουαζιερόπλοιο ανοιχτά του Σαρωνικού και το κάνει πανεπιστήμιο σε συνεργασία με το Χάρβαρντ, πού θα πάνε τα ελληνόπουλα;» αναρωτιέται ρητορικώς ο κ. Καργάκος.
«Λιώνουν στα… κηφηνεία»
Στο μεταξύ, από τα «βέλη» του συγγραφέα δεν ξεφεύγει ούτε η νεολαία. «Ο ρόλος της ήταν πάντα πρωτοποριακός. Σήμερα ο ρόλος της νεολαίας, όμως, έχει γίνει παθητικός. Λιώνει τα νιάτα της στα… κηφηνεία, ωσάν δηλαδή τα προβλήματα να μην είναι πρόβλημά της. Ουσιαστικώς είναι μαμακοδίαιτη και μπαμπακοδίαιτη. Οι παλαιότεροι έχουμε μόνο την προοπτική θανάτου. Οι νέοι έχουν προοπτική ζωής, αλλά ο βίος τους θα είναι αβίωτος. Αν τα παιδιά που κατεβαίνουν στους δρόμους ήταν διαβασμένα, δεν θα είχα κανένα δισταγμό να ήμουν επικεφαλής τους. Μπορεί το κράτος να το έχουν οι μπαμπάδες, αλλά το παρακράτος το έχουν οι βλαστοί τους. Η υποτιθέμενη πρωτοπορία προέρχεται από τους γόνους της οικονομικής αριστοκρατίας. Στις προηγούμενες γενιές βρισκόταν στις φτωχότερες τάξεις. Καταστράφηκε το ιστορικό κέντρο των Αθηνών, η μικρομεσαία τάξη δηλαδή, προς όφελος των πολυκαταστημάτων που έχουν χτιστεί στα προάστια», συμπληρώνει αιχμηρά ο κ. Καργάκος. 

Εν μέσω επεισοδίων ο Ερντογάν προειδοποίησε τους Έλληνες να καθήσουν καλά!!!



Στην ομιλία που έκανε σήμερα το πρωί, 2/6, ο Τούρκος πρωθυπουργός Ταΐπ Ερντογάν στην Ένωση Ρουμελιωτών, (δηλαδή Τούρκων Βαλκάνιων), και ενώ η Τουρκία είχε περάσει μια φρικτή νύχτα με διαδηλωτές να συγκρούονται με δυνάμεις ασφαλείας σε....
δώδεκα περίπου πόλεις σε όλη την χώρα, επιτέθηκε με σφοδρότητα κατά της Ελλάδας που την κατέκρινε για την στάση της στο αδελφό έθνος της «Μακεδονίας» και τόνισε πως προειδοποίησε τους Έλληνες πολιτικούς ότι η πολιτική τους κρατά όμηρο τους «Μακεδόνες». Δηλαδή μέσα στον τουρκικό ορυμαγδό θυμήθηκε να καταγγείλει εμάς για «προκλητική» συμπεριφορά.

Χτες όπως έγινε γνωστό όλη την μέρα δυο τουρκικά πολεμικά πλοία λίγες μόλις μέρες μετά από την έντονη επίδειξη δύναμης των Τούρκων στο Αιγαίο με την πρωτοφανή σε συμμέτοχη στρατιωτικών δυνάμεων άσκηση Deniz Kurdu, έκαναν κρουαζιέρα κοντά στο Σούνιο. Η πρόκληση αυτή ήταν η πολλοστή μέσα στον χρόνο και δείχνει πως τα παραμύθια της ελληνοτουρκικής φιλίας είναι απλά παραμυθία για τους κοιμισμένους. 

Η μεγάλη ελληνοτούρκικη κρίση το 1996 στα Ίμια που είχε φέρει τις δυο χώρες στα πρόθυρα του πολέμου, είχε γίνει ενώ στην Τουρκία υπήρχε μια μεγάλη πολιτική κρίση. Υπήρχε τότε διαμάχη μεταξύ των πολίτικων Τσιλέρ, Γιλμάζ, Ετσεβίτ, με τους στρατηγούς, ενώ ουσιαστικά στην Άγκυρα δεν υπήρχε κυβέρνηση. Η φιλόδοξη Τσιλέρ τότε ήθελε μια ελληνοτουρκική κρίση για να εδραιωθεί πολιτικά. 

Σήμερα η Τουρκία αντιμετωπίζει μια σειρά πολλαπλών προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί από την κρίση στην Συρία και από την συνεχιζόμενη πολιτική «αποκεκμαλοποίησης» του Ερντογάν. Μόλις πριν από δυο εβδομάδες 300 αξιωματικοί παραιτήθηκαν από τον τουρκικό στρατό. Η πολυδιαφημιζόμενη επίλυση του κουρδικού γρήγορα άρχισε να συναντά πολλά εμπόδια καθώς η αντίληψη των δυο πλευρών για την προώθηση της είναι τελείως διαφορετικές. Ακόμα και η προσέγγιση με το Ισραήλ έχει «κολλήσει», όπως έχουν κολλήσει και οι διαπραγματεύσεις για την αποζημίωση των θυμάτων του Μαβί Μαρμαρά από τους Ισραηλινούς. Αλλά το πιο σοβαρό πρόβλημα που έχει ανακύψει τελευταία είναι όλες οι κινήσεις του Ερντογάν υπέρ της επιβολής ενός καθαρά σουνιτικού Ισλάμ στους κρατικούς θεσμούς, γεγονός που έχει εξοργίσει τους Αλεβίτες, μια μειονότητα που πολλοί την ανεβάζουν σε 25 εκατομμύρια. Οι Αλεβήτες έχουν διαφωνήσει ανοιχτά με την πολιτική της Άγκυρας στο Συριακό και φανερά υποστηρίζουν τον Άσαντ. 

Όλα αυτά μονό εφησυχασμό δεν πρέπει να μας δημιουργούν. Η τακτική της πρόκλησης ελληνοτουρκικής κρίσης καθώς η Ελλάδα θεωρείται από την Άγκυρα σαν ένας εύκολος αντίπαλος προβάλει για άλλη μια φορά σαν δέλεαρ στα τουρκικά αδιέξοδα. Το πρόβλημα είναι αν στην ελληνική κυβέρνηση έχουν καταλάβει τους κινδύνους από όλες αυτές τις εξελίξεις ή ακόμα βαυκαλίζονται με τις χαζοχαρούμενες ελληνοτουρκικές επαφές που μόνο στάχτη στα μάτια ρίχνουν, ή ακόμα χειρότερα, «εκστασιάζονται» από τις ατέλειωτες συζητήσεις με τις αντιρατσιστικές τους κορώνες. 

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος