ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Ο Πούτιν θωρακίζει τη χώρα του και απαγορεύει τη λειτουργία υποκαταστημάτων ξένων τραπεζών στη Ρωσία




Νόμο για την απαγόρευση λειτουργίας υποκαταστημάτων ξένων τραπεζών στη Ρωσία υπέγραψε ο Βλαντιμίρ Πούτιν

O πρόεδρος, Βλαντιμίρ Πούτιν, υπέγραψε σήμερα, νομοσχέδιο που ψήφισε η Δούμα και ενέκρινε το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο, σύμφωνα με το οποίο δεν επιτρέπεται σε ξένες τράπεζες να ανοίγουν υποκαταστήματα στη Ρωσία, ανακοινώθηκε στην ιστοσελίδα της κυβέρνησης.
Στο εξής, οι ξένες τράπεζες μπορούν να ασκούν δραστηριότητά  στη Ρωσία μόνο...
...μέσω θυγατρικών εταιρειών τους, οι οποίες υπόκεινται στη ρωσική δικαιοδοσία.
Όπως αναφέρεται σε επεξηγηματικό σημείωμα του νομοσχεδίου, τα υποκαταστήματα ξένων τραπεζών λειτουργούν διαφορετικά από τις θυγατρικές των ξένων τραπεζών, και δεν υπόκεινται σε πλήρη έλεγχο από τις ρυθμιστικές αρχές. Δεν είναι υποχρεωμένα να τηρούν αποθεματικά, ή να ενημερώνουν την τράπεζα της Ρωσίας μέσω λογιστικών συστημάτων, ούτε να αποδίδουν μηνιαίες αναφορές στην Τράπεζα της Ρωσίας.
Οι υπερασπιστές του νομοσχεδίου υποστηρίζουν ότι αυτά τα προνόμια των ξένων υποκαταστημάτων μπορούν να μειώσουν την ανταγωνιστικότητα των ρωσικών τραπεζών.
Ο νέος νόμος μεταξύ άλλων, τροποποιεί τον υπάρχον τραπεζικό θεσμικό πλαίσιο όπως είχε οριστεί μέχρι το 2015, συμπεριλαμβάνοντας επίσης τις συμφωνίες που είχαν συναφθεί κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων για την ένταξη της Ρωσίας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου (ΠΟΕ).
Η Ρωσία Τώρα

Φάκελος Απαγόρευση Μετρητών: η θηλειά στο λαιμό όλων των νοικοκυριών σφίγγει..


Γραφει ο Μικρός Ήρωας
Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε μέσω των «καθεστωτικών» ΜΜΕ ότι η αίτηση ακύρωσης που είχε ως αντικείμενο την προσβολή της υπουργικής απόφασης που απαγόρευε την χρήση των μετρητών από καταναλωτές ήταν Συνταγματική.
Φυσικά η αλήθεια που οι δημοσιογράφοι του συστήματος δεν είπαν ήταν ότι η αίτηση δεν συζητήθηκε στην ουσία της, αφού το δικαστήριο (με την 854/28-2-2013 απόφαση του Β΄ Τμήματος ΣτΕ) με πλειοψηφία 5 – 2 (υπέρ απόρριψης ψήφισαν οι δικαστές Μαρκουλάκης Καλαντζή Κουσιουρής και Τσακάλη ενώ μειοψήφησαν οι δικαστές Τσιμέκας και Λαζαράκη) έκρινε ότι οι προσφεύγοντες δεν είχαν έννομο συμφέρον να προσβάλλουν μια υπουργική απόφαση και μια διάταξη που είχε τεθεί για το δικό τους συμφέρον! Με άλλα λόγια είπαν οι κύριοι του ΣτΕ: μην διαμαρτύρεστε που καταργούμε τα μετρητά και θα εξαρτηθείτε από τις τράπεζες για τις συναλλαγές σας (που σήμερα είναι 1500 ευρώ αλλά θα διαμορφωθεί με νομοσχέδιο του Υπουργείου οικονομικών στα 500 ευρώ), είναι για το καλό σας.

Τώρα τι σχέση έχει η φήμη ότι η απαγόρευση των συναλλαγών με μετρητά είναι συνταγματική με την πραγματική κρίση του ΣτΕ που έκρινε ότι δεν συζητά καν την υπόθεση και επομένως δεν ακούει τα επιχειρήματα που του είχαν τεθεί, μόνο ένας ειδικός στην προπαγάνδα μπορεί να το αντιληφθεί.

Δυστυχώς η προπαγάνδα υπέρ του ηλεκτρονικού χρήματος είναι παγκόσμια και τα νήματα της ξεκινούν από πολύ ψηλά. Μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο ιδρύθηκε από τον δισεκατομμυριούχο Μπιλ Γκέιτς της Microsoft η Συμμαχία «Καλύτερα χωρίς Μετρητά» (http://betterthancash.org/about/our-members) υπό την αιγίδα του Ταμείου Για την Ανάπτυξη Κεφαλαίου του ΟΗΕ (UNCDF) και την στήριξη του ιδρύματος Ford και οικονομικών κολοσσών όπως της Citigroup και της Visa.

«Κατά σύμπτωση», τον ίδιο μήνα εξαγγέλθηκε από την κυβέρνηση Μόντι στην Ιταλία η απαγόρευση χρήσης των μετρητών σε συναλλαγές άνω των 50 ευρώ (!) με ορίζοντα το 2014. Είναι όμως το σενάριο της πλήρους κατάργησης των μετρητών αρκετά απόμακρο για την Ελλάδα; Η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι. Όριο κάτω από τα 300 ευρώ εισηγήθηκαν με πρόταση νόμου τους 72 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, πέρυσι το Μάρτιο, λίγο πριν την κατάρρευση της Κυβέρνησης Παπαδήμου. Σε αυτή την πρόταση νόμου, έκαναν σημαία τους το «φωτεινό» παράδειγμα της Βουλγαρίας αλλά και μια εργασία ενός Αυστριακού Καθηγητή Πανεπιστημίου του Λίντς, όλως συμπτωματικώς σπονσοραρισμένη από την Visa Ευρώπης. Άλλοι πάλι εισηγούνται την ολοσχερή εξάλειψη των μετρητών από τις συναλλαγές, όπως ο βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. Θωμάς Ψύρρας με διαδοχικές ερωτήσεις του προς τον Υπουργό των Οικονομικών.

Αν ανατρέξετε στο ίντερνετ θα βρείτε μια διεθνή κινητικότητα πάνω στο ζήτημα αυτό. Σε κάθε χώρα ή περιοχή, ανάλογα με τις ευαισθησίες του ντόπιου πληθυσμού προβάλλεται και η κατάλληλη δικαιολογία: Στη Σουηδία, η προστασία των δασών από τη χρήση του περιττού πλέον χαρτιού ή η αποτροπή ενόπλων ληστειών σε τράπεζες. Στην Ιταλία και τη Ρωσία, η πρόληψη διακίνησης μαύρου χρήματος από τη μαφία. Στον τρίτο κόσμο, η διαφανής διαχείριση της ανθρωπιστικής βοήθειας. Στην Ελλάδα η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής ... Σε όλες, όμως, τις περιπτώσεις ισχύει το ίδιο μότο: Το χάρτινο χρήμα είναι απαρχαιωμένο, κατάλοιπο μιας εποχής που φεύγει. Το μέλλον ανήκει στην τεχνολογία και επομένως στο εξελιγμένο ηλεκτρονικό χρήμα.

Όλοι μιλούν για το τυρί, κανείς όμως ... για τη φάκα.

Κανείς δε μιλά για τον μεγάλο αδελφό που έχει ήδη εγκατασταθεί στη χώρα μας. Για την ήδη θεσπισμένη (με την απόφαση 1077/2012 του Υπ. Οικονομικών) υποχρεωτική αποστολή στο Υπ. Οικονομικών των στοιχείων όλων των συναλλαγών μας με τις Τράπεζες, τα νοσοκομεία, τις ΔΕΚΟ, τις εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Κανείς δεν μιλά για το γεγονός ότι αντικαθιστώντας το νόμισμα που είναι προϊόν ενός κρατικού ελεγκτικού συστήματος με το ηλεκτρονικό νόμισμα που είναι ιδιωτική ηλεκτρονική εγγραφή σε τραπεζικά βιβλία, αντικαθιστούμε το κράτος με την τράπεζα, την λαϊκή κυριαρχία με το διοικητικό συμβούλιο τραπεζών ...

Κανείς δε μιλά για την προωθούμενη αυτόματη κατάσχεση ή δέσμευση των τραπεζικών μας καταθέσεων για οφειλές προς το δημόσιο ή τα ασφαλιστικά ταμεία. Για τους χιλιάδες ανθρώπους που βρίσκονται στις μαύρες λίστες του Τειρεσία και που με την απαγόρευση των μετρητών θα στερηθούν πλέον και το δικαίωμα στην ίδια τους τη ζωή.

Όλοι θα βρεθούμε στο δίλημμα: Η πληρώνεις ότι σου ζητά η τράπεζα ή δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτε!

Κανείς δεν αναρωτιέται έναντι ποιου ανταλλάγματος οι Τράπεζες υποθηκεύουν την περιουσία των δανειοληπτών. Για κάθε απαίτηση τους, αναλαμβάνουν και μια αντίστοιχη υποχρέωση να πληρώσουν σε μετρητά. Και αν δεν τα διαθέτουν –πράγμα διόλου απίθανο, αφού δημιουργούν λογιστικό χρήμα από το μηδέν – θα πρέπει να τα αναζητήσουν από την κεντρική τράπεζα της χώρας τους. Θα κινδυνεύσουν όμως έτσι να τεθούν σε δημόσιο έλεγχο και λογοδοσία για τα κάθε λογής θαλασσοδάνεια που δίνουν σε αεριτζήδικες επιχειρήσεις, κόμματα ή Μ.Μ.Ε. Να λοιπόν τι μας επιφυλάσσει η επικράτηση της ηλεκτρονικής συναλλαγής-μεταφοράς χρημάτων από τη μία τράπεζα στην άλλη: Τη μετατροπή των υποχρεώσεων τους προς την πραγματική οικονομία σε μια ενδο-τραπεζική υπόθεση ροών κεφαλαίου και συμψηφισμών και στο κουκούλωμα των χρηματοδοτικών ανοιγμάτων τους προς τους κάθε λογής ευνοούμενούς τους.

Κανείς, λοιπόν δε μιλά για τα παραπάνω, ούτε οι αδέκαστοι δικαστές του Συμβουλίου της Επικρατείας. Το είπαν και στην απόφασή τους : «Είναι για το καλό μας» όλα αυτά. 

Βίντεο: Όταν οι πεινασμένοι Γερμανοί υποδέχονταν τον σωτήρα Ωνάση


Βίντεο: Όταν οι πεινασμένοι Γερμανοί υποδέχονταν τον σωτήρα Ωνάση

Βίντεο: Όταν οι πεινασμένοι Γερμανοί υποδέχονταν τον σωτήρα Ωνάση


Σαν σήμερα το 1975, σε ηλικία 69 ετών έφυγε ένας από τους πιο γνωστούς Έλληνες σ΄ όλο το κόσμο.
Ο Αριστοτέλης Ωνάσης.
Η ιστορία του ένας πραγματικός μύθος.
Είχε επαφές και φίλους με όλους τους ισχυρούς του πλανήτη.

Πολλοί από τους οποίους απόλαυσαν πολλές φορές την ελληνική φιλοξενία του στη θρυλική θαλαμηγό ΧΡΙΣΤΙΝΑ. Μεταξύ αυτών και ο Ουίνστον Τσώρτσιλ.
Η ιστορία του Ωνάση αποδεικνύει ότι τον κόσμο μπορείς να τον κατακτήσεις και χωρίς όπλα, αν διαθέτεις τα απόλυτα «όπλα»: εξυπνάδα, ικανότητα και βέβαια χρήμα που μάλιστα «παράγουν» τα δύο πρώτα.
Δείτε στο κινηματογραφικό απόσπασμα όπου οι πτωχευμένοι Γερμανοί τον υποδέχονται με ελληνικές σημαίες στα ναυπηγεία τους στα οποία “έκτισε” 30 πετρελαιοφόρα!
Δείτε το βίντεο:



newsbomb.gr

Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι ήμεθα, ούτε πως δεν έχομεν άρματα


Ολόγος που έβγαλε ο Κολοκοτρώνης ανεβασμένος στα βράχια της Πνύκας, όπως στα παλιά τα χρόνια τόσοι τρανοί ρήτορες στους Αθηναίους, στέκεται η πνευματική διαθήκη του ήρωα στο Έθνος. Ο λόγος του αγράμματου, μα σοφού στρατηγού προς τα νιάτα της Αθήνας του 1838.

Εφημερίς "Ο Αιών", 13 Νοεμβρίου 1838 


«Παιδιά μου! 

Εις τον τόπον τούτον, οπού εγώ πατώ σήμερα, επατούσαν και εδημηγορούσαν τον παλαιόν καιρόν άντρες σοφοί και άντρες με τους οποίους δεν είμαι άξιος να συγκριθώ, και ούτε να φθάσω τα ίχνη των.... 

Εγώ επιθυμούσα να σας ιδώ, παιδιά μου, στη μεγάλη δόξα των προπατόρων μας κι έρχομαι να σας είπω όσα στον καιρό του αγώνα μας και πριν απ' αυτόν κι ύστερα απ' αυτόν ο ίδιος παρατήρησα κι απ' αυτά να κάμωμεν συμπερασμούς και για την μέλλουσαν ευτυχία σας, μολονότι ο Θεός μόνος ηξεύρει τα μέλλοντα.
 


Και διά τους παλαιούς Έλληνας, οποίας γνώσεις είχαν και ποία δόξα και τιμήν έχαιραν κοντά εις τα άλλα έθνη του καιρού των, οποίους ήρωας στρατηγούς, πολιτικούς είχαν, διά ταύτα σας λέγουν καθ' ημέραν οι διδάσκαλοί σας και οι πεπαιδευμένοι σας. 


Εγώ δεν είμαι αρκετός. 
Σας λέγω μόνον πως ήτον σοφοί, και από εδώ επήραν και εδανείσθηκαν τα άλλα έθνη την σοφίαν των... 

Αυτοί διέφεραν από ημάς εις την θρησκείαν, διότι επροσκυνούσαν τις πέτρες και τα ξύλα. Αφού ύστερα ήλθεν εις τον κόσμον ο Χριστός, οι λαοί όλοι επίστευσαν εις το Ευαγγέλιό του και έπαυσαν να λατρεύουν τα είδωλα... 

Οι παλαιοί Έλληνες, οι πρόγονοί μας, έπεσαν εις την διχόνοια και ετρώγονταν μεταξύ τους και έτσι έλαβαν καιρόν πρώτα οι Ρωμαίοι, έπειτα άλλοι βάρβαροι, και τους υπόταξαν. 

Ύστερα ήλθαν και οι Μουσουλμάνοι, και έκαμαν ότι μπορούσαν, διά να αλλάξει ο λαός την πίστη του... Έκοψαν γλώσσες σε πολλούς ανθρώπους, αλλ' εστάθη αδύνατο να το κατορθώσουν... Τον ένα έκοβαν, ο άλλος τον σταυρό του έκανε.

Σαν είδε τούτο ο σουλτάνος, διώρισε έναν βιτσερέ (αντιβασιλέα), έναν Πατριάρχη και του έδωσε την εξουσία της Εκκλησίας. Αυτός και ο λοιπός Κλήρος έκαμαν ό,τι τους έλεγε ο Σουλτάνος. Ύστερον έγιναν οι Κοτζαμπάσηδες εις όλα τα μέρη. 


Η τρίτη τάξις, οι έμποροι, και οι προκομμένοι, το καλλίτερο μέρος των πολιτών, μη υποφέροντες τον ζυγό έφευγαν κι οι γραμματισμένοι επήραν τα βιβλία και φύγαν από την Ελλάδα, την πατρίδα των, κι έτσι έμεινε ο λαός, όστις στερημένος από τα μέσα της προκοπής, εκατήντησεν εις αθλίαν κατάσταση, και αυτή αύξαινε καθ' ημέρα χειρότερα... διότι αν βρισκόταν μεταξύ του λαού κανείς με λίγη άνθηση τον λάμβανε ο κλήρος, όστις έχαιρε προνόμια, ή εσύρετο από τον έμπορον της Ευρώπης ως βοηθός του ή εγίνετο γραμματικός του προεστού. 

Και μερικοί μη υποφέροντες την τυραννίαν των Τούρκων και βλέποντες τις δόξες και τις ηδονές οπού απελάμβανον αυτοί, άφηναν την πίστη τους και εγίνοντο Μουσουλμάνοι. Και τοιουτοτρόπως κάθε μέρα ο λαός ελίγνευε και επτώχυνε.

Εις αυτήν την δυστυχισμένη κατάσταση μερικοί από τους φυγάδες γραμματισμένους εμετέφραζαν και έστελναν εις την Ελλάδα βιβλία. 


Και εις αυτούς πρέπει να χρεωστούμεν ευγνωμοσύνη, διότι ευθύς οπού κανένας άνθρωπος από το λαό εμάνθανεν τα κοινά γράμματα,εδιάβαζεν αυτά τα βιβλία και έβλεπε ποίους είχαμε προγόνους, τι έκαμεν ο Θεμιστοκλής, ο Αριστείδης και οι άλλοι πολλοί παλαιοί μας, και εβλέπαμεν και εις ποίαν κατάσταση ευρισκόμεθα τότε... 

Όθεν μας ήρθε στο νου να τους μιμηθούμε και να γίνομε ευτυχέστεροι και έτσι έγινε και επροόδευσεν η εταιρεία.

Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι ήμεθα, ούτε πως δεν έχομεν άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις, ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε, "πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιτοκάραβα βατσέλα", αλλά, ως μία βροχή, έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της Ελευθερίας μας... και όλοι, και οι κληρικοί και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι συμφωνήσαμεν σ' αυτό το σκοπό και κάναμεν την επανάσταση.

Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοιαν και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι... 
Ο ένας πήγαινε στον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα στο στρατόπεδο και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμεν και εις την Κωνσταντινούπολη...

Τόσο τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουαν Έλληνα και φεύγαν χίλια μίλια μακριά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός κι ένα καράβι μια αρμάδα. Αλλά δεν εβάσταξε. 


Ήλθαν μερικοί και ηθέλησαν να γένουν μπαρμπέρηδες εις του κασίδη το κεφάλι. Μας πονούσε το μπαρμπέρισμά τους μα τι να κάνουμε; Είχαμε κι αυτουνών την ανάγκη.

Από τότε ήρχισεν η διχόνοια και εχάθη η πρώτη προθυμία και ομόνοια. 

Κι όταν έλεγες του Κώστα να δώσει χρήματα διά τας ανάγκας του έθνους, ή να πάει στον πόλεμο, τούτος πρόβαλλε το Γιάννη. 

Και με αυτό τον τρόπο κανείς δεν ήθελε να συντράμει, μήτε να πολεμήσει. 
Και τούτο εγίνετο, επειδή δεν είχαμε έναν αρχηγό και μίαν κεφαλή. 
 Αλλά μας έμπαινε Πρόεδρος έξι μήνες, εσηκώνετο ο άλλος και τον έρριχνε, και εκάθετο αυτός άλλους τόσους, και έτσι ο ένας ήθελε τούτο κι ο άλλος το άλλο.

 Ίσως όλοι ηθέλαμε το καλό, πλην καθένας κατά τη γνώμη του. 
Όταν προστάζουνε πολλοί, ποτέ το σπίτι δεν κτίζεται, ούτε τελειώνει. Ο ένας λέει ότι η πόρτα πρέπει να βλέπει στο ανατολικό μέρος, ο άλλος στο αντικρυνό κι ο άλλος στο βοριά, σαν να ήταν το σπίτι στον αραμπά και να γυρίζει καθώς λέγει ο καθένας. 

Με τούτον τον τρόπο δεν κτίζεται ποτέ το σπίτι, αλλά πρέπει να είναι αρχιτέκτονας, οπού να προστάζει πώς θα γίνει. Παρομοίως κι εμείς χρειαζόμαστε έναν αρχηγό κι έναν αρχιτέκτονα, όστις να προστάζει κι οι άλλοι να υπακούνε και ν' ακολουθάνε. 

Αλλά επειδή είμαστε σε τέτοια κατάσταση, εξαιτίας της διχόνοιάς μας, έπεσε η Τουρκιά πάνω μας και κοντέψαμε να χαθούμε και εις τους στερνούς επτά χρόνους δεν κατορθώσαμε μεγάλα πράγματα.

Εις αυτή την κατάσταση έρχεται ο Βασιλεύς, τα πράματα ησυχάζουν και το εμπόριο κι η γεωργία κι οι τέχνες αρχίζουν να προοδεύουν και μάλιστα η παιδεία. Αυτή η μάθηση θα μας αυξήσει και θα μας ευτυχήσει. 


Αλλά για να αυξήσουμε, χρειάζεται κι η στερέωση της πολιτείας μας, που γίνεται με την καλλιέργεια και με την υποστήριξη του θρόνου. Ο Βασιλεύς είναι νέος, και συμμορφώνεται με τον τόπο μας. Δεν είναι προσωρινός αλλ' η βασιλεία του είναι διαδοχική, και θα περάσει στα παιδιά των παιδιών του, και με αυτόν και σεις και τα παιδιά σας θα ζήσετε. 

Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να τη στερεώσετε, διότι όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ Πίστεως κι ύστερα υπέρ Πατρίδος. Όλα τα έθνη του κόσμου έχουν και φυλάνε μία θρησκεία. 

Να μην έχετε πολυτέλεια, να μην πηγαίνετε στους καφενέδες και στα μπιλιάρδα. Να δοθήτε εις τας σπουδάς σας και καλλίτερα να κοπιάσετε ολίγον, δυο και τρεις χρόνους και να ζήσετε ελεύθεροι στο επίλοιπο της ζωής σας, παρά να περάσετε τέσσερις-πέντε χρόνους τη νεότητά σας και να μείνετε αγράμματοι, να σκλαβωθείτε εις τα γεράματά σας. Να ακούετε τας συμβουλάς των διδασκάλων και γεροντοτέρων και κατά την παροιμία "μύρια ήξευρε και χίλια μάθαινε".

Η προκοπή σας και η μάθησή σας να μη γενεί σκεπάρνι μόνο για το άτομό σας, μα να κοιτάζει το καλό της κοινότητας, γιατί μέσα στο καλό αυτό βρίσκεται και το δικό σας.

Εγώ παιδιά μου, κατά κακή μου τύχη, εξαιτίας των περιστάσεων, έμεινα αγράμματος και διά τούτο σας ζητώ συγχώρεση, διότι δεν ομιλώ καθώς οι δάσκαλοί σας. 


Σας είπα όσα ο ίδιος είδα, ήκουσα και εγνώρισα, διά να ωφεληθήτε από τα περασμένα κι από τα κακά αποτελέσματα της διχόνοιας, την οποία να αποστρέφεσθε, και να έχετε ομόνοια. Εμάς μη μας τηράτε πλέον. 

Το έργο μας και ο καιρός μας επέρασε και οι μέρες της γενιάς που σας άνοιξε το δρόμο, θέλουν σε λίγο περάσει. Την ημέρα της ζωής μας θέλει διαδεχθεί η νύκτα του θανάτου μας, καθώς την ημέρα των Αγίων Ασωμάτων θέλει διαδεχθεί η νύκτα και η αυριανή ημέρα. 

Εις εσάς μένει να ισάσετε και να στολίσετε τον τόπο όπου ημείς ελευθερώσαμε και διά να γίνει τούτο, πρέπει να έχετε ως θεμέλια της Πολιτείας την ομόνοια, την θρησκεία, την καλλιέργεια του θρόνου και την φρόνιμον ελευθερία..».

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης - 8 Οκτωβρίου 1838

ΑΛΟΓΙΣΙΟ ΚΡΕΑΣ by vesos


Ένας τραπεζικός αποκαλύπτει


Τι θα συμβεί. αλλά και πως θα συμβεί.

Μέχρι το τέλος του έτους οι Ελληνικές τράπεζες θα ενοποιηθούν σε μία το πολύ δύο κεντρικές τράπεζες.

Μόλις ενοποιηθούν -καθαρές πια αφού το βρώμικο κομμάτι τους θα το έχει απορροφήσει το Ελληνικό δημόσιο- θα ξεκινήσει και η πώλησή τους στις μεγάλες Γερμανικές Τράπεζες.

Οι Γερμανικές τράπεζες θα τιτλοποιήσουν (δηλαδή θα πουλήσουν) τα δάνεια σε ασφαλιστικές Γερμανικές εταιρίες, στην ουσία θα ...
πωληθούν τα σπίτια που βρίσκονται πίσω από τα δάνεια, οι οποίες με τη σειρά τους θα δημιουργήσουν συνεταιρισμούς διαχείρισης αυτών των δανείων.

Αυτοί οι συνεταιρισμοί θα αγορασθούν από διάφορους δημόσιους και ιδιωτικούς μεγάλους οργανισμούς στη Γερμανία για να πωληθούν μισοτιμής στους Γερμανούς πολίτες.

Κάτι ανάλογο με αυτό που υπήρχε με τους συνεταιρισμούς διάφορων συντεχνιών στην Ελλάδα, όπως του οικοπεδικού συνεταιρισμού των δικαστικών στο Μαραθώνα, των τυπογράφων στην Ηλιούπολη και άλλων.

Έτσι θα συμβεί το εξής τραγικό.

Εσείς φερ ειπείν θα χρωστάτε ένα δάνειο στη Τράπεζα 200 χιλιάδες ευρώ, που προέρχεται από το σπίτι που αγοράσατε.

Η Γερμανική πια Τράπεζα θα σας πει αφού δεν μπορείτε να αποπληρώσετε το δάνειο δύο δρόμοι υπάρχουν. Ο ένας είναι να πουλήσετε εσείς το σπίτι και με τα λεφτά που θα πάρετε να αποπληρώσετε το δάνειο.

Ο άλλος είναι να σας το εκπλειστηριάσουμε εμείς. Βέβαια δεν θα σας αφήσει ένα επ αόριστο χρονικό διάστημα για να πουλήσετε το σπίτι , θα σας ορίσει ένα σύντομο χρονικό διάστημα τόσο που να μη μπορείτε να το πουλήσετε. γιατί δεν θα το επιτρέπουν οι οικονομικές συνθήκες της αγοράς εκείνη την εποχή.

Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τον πλειστηριασμό του ακινήτου. Εκεί η τιμή θα είναι πολύ χαμηλή και ο αγοραστής θα είναι Γερμανός. Για δύο λόγους. επίσης.

Ο πρώτος γιατί αυτά τα δάνεια ανήκουν όπως είπαμε παραπάνω στους Γερμανικούς συνεταιρισμούς που καλύπτονται από το Γερμανικό δίκαιο και κατ επέκταση δεν θα υπάρχει το φαινόμενο των κορακιών και δεύτερον ότι οι Γερμανοί έχουν στα χέρια τους τη ρευστότητα δηλαδή το μετρητό που εσύ δεν έχεις.

Έτσι αγαπητέ πιστούχε εσύ θα έχεις χάσει το σπίτι σου αλλά δεν θα έχεις εξοφλήσει το δάνειο. Θα συνεχίσεις να είσαι υπόδουλος στη Τράπεζα.

Γιατί το ακίνητό σου θα έχει πουληθεί για 150 χιλιάδες ενώ εσύ έχεις δάνειο 200 χιλιάδες. Μαθηματικά λοιπόν χρωστάς και 50 χιλιάδες στη Γερμανική επαναλαμβάνω πια Τράπεζα.

Αυτό το χρέος του υπολοίπου των 50 χιλιάδων είναι λογιστικό και όχι πραγματικό γιατί ήδη από την αρχική πώληση των Ελληνικών τραπεζών στις Γερμανικές αυτό έχει συνυπολογισθεί

Θυμόσαστε που είπαμε παραπάνω για το βρώμικο κομμάτι που ανέλαβε το δημόσιο. έ αυτό είναι.

Όμως αυτές οι 50 χιλιάδες που εσύ εξακολουθείς να χρωστάς η Γερμανική τράπεζα θα τις αποδώσει στο Ελληνικό δημόσιο. Το δημόσιο θα τις αγοράσει και εσύ θα χρωστάς πια στο Δημόσιο τις 50 χιλιάδες.

Εκεί σε αυτό το σημείο θα γίνει η μεγάλη σφαγή. είναι τότε που για την εξόφληση αυτού του ποσού θα μειωθούν συντάξεις, θα περικοπούν μισθοί και άλλα.

ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΣ.
http://www.katohika.gr/2013/02/enas-trapezitis-apokalipti.html

Πάτρα: Μαθητής νηστικός επί δυο ημέρες λιποθύμησε από την πείνα



ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑ  
Κατέρρευσε πηγαίνοντας στο σχολείο 
Εικόνες που πριν από λίγα χρόνια φάνταζαν αδιανόητες εκτυλίσσονται πλέον καθημερινά και σε σχολεία της Πάτρα όπου το μόνο που …ευημερεί είναι η πείνα.

Η πιο πρόσφατη πράξη σε ένα έργο χωρίς τέλος και με πρωταγωνιστές κατά το πλείστον μικρούς μαθητές ότι συνέβη το πρωί της περασμένης Τρίτης σε κεντρικό δρόμο της Οβρυάς όταν ένας μαθητής του δευτέρου Δημοτικού πηγαίνοντας στο σχολείο κατέρρευσε μπροστά στα μάτια...
άλλων μαθητών αλλά και γονέων.

Κοντά του έσπευσαν συμμαθητές αλλά και συνοδοί τους οι οποίοι του πρόσφεραν τις πρώτες βοήθειες για να αποδειχθεί στη συνέχεια πως το παιδί είχε να φάει δυο ημέρες καθώς οι γονείς του αδυνατούν να εξασφαλίσουν τα στοιχειώδη για την διατροφή της οικογένειας.

Ο διάλογος μεταξύ των γονέων και του παιδιού είναι αποκαλυπτικός του δράματος που περνά η οικογένειά του, καθώς όταν ρωτήθηκε «εάν το πονάει κάτι και τι νιώθει» η απάντηση ήταν σοκαριστική, με τον μικρό να τους κάνει γνωστό «πως έχει να φάει δυο ημέρες και ότι στο στόμα του έχει βάλει μόνο λίγο γάλα».

Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων αποφάσισε να προχωρήσει στην αγορά τροφίμων τα οποία με διακριτικό τρόπο θα δοθούν στην οικογένεια του αγοριού , οι γονείς του οποίου πριν ξεσπάσει η κρίση είχαν ένα καλό εισόδημα.

Από patrastimes, μέσω alfavita & Σίβυλλα