ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Ή θα τους τελειώσουμε ή θα μας αφανίσουν. Γι αυτό στηρίξτε τη νέα εφημερίδα ” ΜΑΚΕΛΕΙΟ” και πάψτε να βλέπετε και να αγοράζετε τους ξεπουλημένους…


xios

Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους.

Δεν νομίζω τα τελευταία τέσσερα χρόνια, να μην έχω κρατήσει το λόγο μου.

Και με στερήσεις και με προσωπικές θυσίες.

Κάποιοι έχουμε να ζήσουμε παιδιά και να τα αναστήσουμε.


Κάποιοι άλλοι παλεύουν να κρατήσουν όρθια την επιχείρηση τους.

Κάποιοι, να βγάλουν όχι το μήνα αλλά ακόμα και την αυριανή μέρα.

Δεν υπάρχουν πια περιθώρια για πειράματα.

‘Η θα τους ρίξουμε και θα τους τελειώσουμε ή θα μας πεθάνουν. Οι τύποι είναι μαφιόζοι και δεν αστειεύονται.

Νομίζω ότι πήρατε χαμπάρι ότι θέλουν να μας ξεκάνουν.

Εγώ την γούνα μου την έχω καμμένη.

Θα κάνω το σκατό μου παξιμάδι αλλά την εφημερίδα του ΛΑΟΥ θα την βγάλω και θα μπορούν όλοι ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΆΣΟΥΝ.

Δεν φτάνει μόνον το makeleio.gr. Πρέπει να μας βλέπουν όλη τη μέρα και στα περίπτερα.

Να νιώθουν την ανάσα μας.

Ο Σαμαράς ΚΑΙ ο  Βενιζέλος είναι οι μεγαλύτεροι προδότες που γέννησε ο τόπος.

Διαβάζω τα σχόλια όλων. Κάποιοι βαλτοί το παίζουν μάγκες.    Αλλά η μαγκιά θα τους φύγει όταν κατανοήσουν με ποιον έχουν μπλέξει.

Εδώ που φτάσαμε δεν υπάρχουν δεξιοί-αριστεροί και κεντρώοι. Και πάνω από όλα δεν υπάρχει σοβαροφάνεια.

Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

Είναι η τελευταία ευκαιρία μας για να κάνουμε αντίσταση. Ο καθένας με όποιον τρόπο  .

Άλλος με εφημερίδα, άλλος στον εργασιακό του χώρο ,άλλος στην καθημερινότητα.

Τα υπόλοιπα είναι για τους ραγιάδες. Και δεν σκοπεύω να κατεβάσω από τα 48 μου το κεφάλι και τα βρακιά μου σε τιποτένιους. Καναλάρχες, εκδότες και κολαούζους. Τον δρόμο της συναλλαγής τον γνωρίζω καλά. Τον έμαθα από κάτι τσατσόνια και εκβιαστές που κυκλοφορούν στο επάγγελμα. Αυτό το σκατο-επάγγελμα που αληταριά το έκαναν σαν τον κώλο τους για να κονομήσουν και να βγάζουν λεφτά στην Ελβετία ενώ κάποιοι άλλοι το χουν ρίξει στις ντάγκλες και στις κόκες και κάποιοι τελευταίοι και πασίγνωστοι στη μοιρασιά.

Νομίζω ότι έγινα σαφής.

Στέφανος Χίος

Δεν υπάρχουν σχόλια: