ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Παίζει πολίτικη επιστράτευση ;



Nikolaos Gonos 11 27.6.14
Γιατί το σύστημα χρησιμοποιει την αστυνομία ώστε να παραδώσει σε συγκεκριμένους ανθρώπους ..όπως πχ σε ανύπαντρες μητέρες έγγραφα για τα σημεία και αρμοδιότητες που θα έχουν σε περίπτωση πολίτικης επιστράτευσης ;
Είναι ειλικρινής η ερώτηση και όχι μουφα...
Τι σημαινει πολίτικη επιστράτευση και πότε είναι αναγκαία ;
Τι μπορούμε να εξάγουμε ως συμπέρασμα ότι έρχεται όταν μαθαίνουμε αυτή την πληροφορία ;
Ειλικρινά ζητάμε να μας ενημερώσετε όσοι έχετε γνώση επί του θέματος άλλα και να μας δώσετε και τις εξηγήσεις ποια τα παρελκόμενα; ...πότε; ..που..γιατί ...τι έρχεται; κοκ!!..Στην ιστορία πότε έχει ξαναγίνει ; ....Περιμένουμε στα σχόλια!!

ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΙΝΑΝΕ, ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ... ΚΑΙ Η ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΡΕΠΟΥΣΗ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ!..




 Γι αυτές τις ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ βουλευτίνες που η συμπεριφορά τους παραπέμπει σε ξεπουλημένες τσούλες, μια πρέπει να είναι η ποινή:
Ένα μήνα σε κελιά λαθρομεταναστών.... και μετά, πέταμα στο πιο μεγάλο βάθος του Αιγαίου, για τροφή στα σκυλόψαρα.

Πόπη Σουφλή


Ερώτηση
προς τον κο Υπουργό Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη

Θέμα: Συνθήκες διαβίωσης στα κέντρα υποδοχής μεταναστών και προσφύγων (ΚΕΠΥ)

Τα δύο τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί κέντρα (ΚΕΠΥ) για την υποδοχή και φιλοξενία μεταναστών και αιτούντων άσυλο σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην Κόρινθο αλλά και στην Αττική, ενώ σχεδιάζεται η δημιουργία νέων στην Ήπειρο, στην Κεντρική και Ανατολική Μακεδονία και σε νησιά του Αιγαίου.

Όπως όμως αναφέρεται και στο επίσημο δελτίο τύπου της ΜΚΟ «Γιατροί Χωρίς Σύνορα», οι συνθήκες κράτησης των μεταναστών είναι απαράδεκτες εγκυμονώντας σοβαρούς κινδύνους για την υγεία τους. 
 
Είναι συχνά φαινόμενα η ανεπαρκής θέρμανση, η έλλειψη ζεστού νερού, ο ανεπαρκής αερισμός, η έλλειψη πρόσβασης σε εξωτερικό χώρο και η ελλιπής διατροφή που έχουν ως αποτέλεσμα την εμφάνιση και μετάδοση παθήσεων του αναπνευστικού και γαστρεντερικού συστήματος αλλά και δερματικές παθήσεις. 
 
Επιπλέον, οι συνθήκες κράτησης είναι ιδιαίτερα επιζήμιες για την ψυχική υγεία των μεταναστών και των προσφύγων προκαλώντας συμπτώματα άγχους, κατάθλιψης και άλλων ψυχοσωματικών εκδηλώσεων. 
 
Αναφέρονται συχνά περιστατικά μεταναστών, οι οποίοι προχωρούν σε απεργία πείνας, αυτοτραυματισμούς, ακόμα και σε απόπειρες αυτοκτονίας.

Επιπρόσθετα, η απόφαση των ελληνικών αρχών για επ' αόριστον κράτηση των μεταναστών ακόμα και μετά την παρέλευση του ορίου των 18 μηνών μέχρι, είτε να εξαναγκαστούν σε υποχρεωτικό επαναπατρισμό ή να συναινέσουν στην εθελούσια επιστροφή τους, αποτελεί ένδειξη ότι η Ελλάδα στρέφεται προς ακόμα πιο σκληρή μεταχείριση τους. 
 
Η απόφαση αυτή, που βασίζεται σε πρόσφατη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Ελληνικού Κράτους (Φεβρουάριο 2014), επιδεινώνει περαιτέρω την ήδη απελπιστική κατάσταση των χιλιάδων μεταναστών στα κέντρα κράτησης στην Ελλάδα.

Η Ελληνική Αστυνομία έχει θέσει ήδη σε εφαρμογή την απόφαση σε τουλάχιστον δύο κέντρα κράτησης στη Βόρεια Ελλάδα, στο Παρανέστι Δράμας και στο Φυλάκιο στον Έβρο, απειλώντας μετανάστες με επ' αόριστον κράτηση μέχρι να συναινέσουν σε εθελούσια επιστροφή ή σε συνεργασία για την αναγκαστική τους επιστροφή.

Είναι ανάγκη να τερματιστεί η άνευ διακρίσεων, συστηματική και παρατεταμένη κράτηση των μεταναστών και των αιτούντων άσυλο. Να σταματήσει η κράτηση ανθρώπων σε ακατάλληλες εγκαταστάσεις και να μπει ένα τέλος στην κράτηση ευάλωτων ατόμων, όπως είναι οι ανήλικοι, τα θύματα βασανιστηρίων και οι ασθενείς με χρόνιες παθήσεις. Χρειάζεται να επενδύσουμε σε ένα σύστημα υποδοχής προσαρμοσμένο στις ανθρωπιστικές ανάγκες των μεταναστών και των αιτούντων άσυλο.

Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
 
Σε ποιες ενέργειες θα προβεί προκειμένου να εξασφαλίσει ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης στα ΚΕΠΥ των μεταναστών και αιτούντων άσυλο;
Τι ακριβώς προτίθεται να πράξει για τους μετανάστες και αιτούντες άσυλο μετά την παρέλευση του 18μηνου;
 
Οι ερωτώσες βουλευτές
Μαρία Ρεπούση
Μαρία Γιαννακάκη



Πηγή

Το πολιτικό σύστημα της Ελλάδος





By the Canadian παθόντα
 
Το πολιτικό σύστημα της Ελλάδος δεν έχει περάσει ακόμα στο καπιταλιστικό σύστημα διακυβέρνησης και διοικείται ακόμα φεουδαρχικά.
Είναι συνειδητό;

Είναι πρόβλημα μη γνώσης ή «γνώσεων»;

Είναι πρόβλημα κοινωνικής αξιοκρατίας που δεν υπάρχει;

Το κράτος αλλά και όλες οι εταιρίες- δημόσιες και ιδιωτικές διοικούνται ακόμαοικογενειοκρατικά -κομματικά, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν τι θα πει αξιοκρατία.

Συνέπεια όλων αυτών είναι η λέξις «παραγωγικότητα» στο δημόσιο αλλά και στον ιδιωτικό τομέα χρησιμοποιείται για να παράγουν μόνο... αέρα κοπανιστό.

Παράδειγμα:
Δίνουμε σε έναν υπάλληλο στο ΙΚΑ, στην εφορία κλπ, 15 φακέλους να επεξεργαστεί. Τους παιδεύει για κάνα 3μηνο και στο τέλος προσλαμβάνουμε και άλλον υπάλληλο για να τελειώσει την δουλειά.

Γιατί ποτέ δεν συνέδεσαν τον υπάλληλο με την λέξη παραγωγικότητα.

Αποτέλεσμα είναι να έχουμε ένα κράτος αναξιοκρατίας. Το ίδιο συμβαίνει και στις περισσότερες ιδιωτικές (μεγάλες & μικρές) εταιρίες.

Στον καπιταλισμό έχουμε ένα 30% δημοκρατία και φυσικά αρκετή αξιοκρατία !
Στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατική φεουδαρχία.

Για αυτό βαλτώσαμε, μέχρι πνιγμού.

 
 
The Canadian παθών

Ο χρήστης ΖΩΟΦΙΛΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣκοινοποίησε το άλμπουμ του: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΙΤΜΠΟΥΛ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ. 22 ώρες ·


Ο χρήστης ΖΩΟΦΙΛΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ πρόσθεσε 14 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΙΤΜΠΟΥΛ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ — με την ρενακι Βαρδαρη και 48 ακόμη.
ΩΡΑ 8 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΦΙΛΟΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΑ ΜΑΣ ΜΑΡΘΑ ΝΟΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΠΙΤΜΠΟΥΛ ΣΤΗΝ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ........ΤΡΕΞΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ.....
Δείτε περισσότερα

Ο ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟ !!!


Γράφει ο Θανάσης Αλαμπάσης

Το δικαίωμα διαγραφής των ασφαλισμένων από τα μητρώα των Κοινωνικοασφαλιστικών Συνταξιοδοτικών Οργανισμών. 

Η εναλλακτική της καταβολής ασφαλιστικών εισφορών με παροχή εγγύησης του ελληνικού δημοσίου υπέρ των ασφαλισμένων


Δεδομένου ότι οι Κοινωνικοασφαλιστικοί Συνταξιοδοτικοί Οργανισμοί έχουν καταρρεύσει, το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί από τα Δικαστήρια είναι  αν το απλό ταμειακό συμφέρον των Ταμείων Κοινωνικής Ασφάλισης μπορεί να εξομοιωθεί με το δημόσιο ή γενικό συμφέρον, ώστε να μπορεί να αιτιολογήσει την παραβίαση της αρχής της ισότητας των όπλων και του δικαιώματος για σεβασμό της περιουσίας των ασφαλισμένων, οι οποίοι υποχρεώνονται να καταβάλουν υπέρογκες εισφορές, για να λάβουν στο μέλλον συντάξεις ένδειας… 
Κατά τη γνώμη μου, υπό τις παρούσες συνθήκες, η καταβολή ασφαλιστικών εισφορών είναι νόμιμη υπό την προϋπόθεση παροχής εγγύησης του ελληνικού δημοσίου υπέρ των ασφαλισμένων. Διαφορετικά, ο ασφαλισμένος έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει τη διαγραφή του από τα μητρώα του Κοινωνικοασφαλιστικού Συνταξιοδοτικού Οργανισμού που τον «ασφαλίζει».

1. Το ελληνικό κράτος διανύει παρατεταμένη κατάσταση κατάρρευσης των δημοσιονομικών του και ως εκ τούτου είναι παντελώς αφερέγγυο. Σύμφωνα με το μακροοικονομικό σενάριο του ΟΟΣΑ, το δημόσιο χρέος της Ελλάδας προβλέπεται να φτάσει στα 181,3% του ΑΕΠ το 2014, από 176,6% φέτος, ενώ η ελληνική οικονομία θα πρέπει να παρουσιάσει υψηλές επιδόσεις τα επόμενα χρόνια για να μπορέσει να καταστεί βιώσιμο ένα τέτοιο ποσοστό χρέους. Αν η ανάπτυξη δεν είναι η αναμενόμενη, τότε θα πρέπει να ληφθούν μέτρα για περαιτέρω βοήθεια στην Ελλάδα ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Η έκθεση του ΟΟΣΑ προσδιορίζει ότι η Ελλάδα θα αντιμετωπίσει χρηματοδοτικό κενό 10 δισ. ευρώ για την περίοδο 2014-2016 επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις των διεθνών οίκων αξιολόγησης. Περαιτέρω, από  την τελευταία Έκθεση της ΤτΕ (Ιούνιος 2014) στην οποια αναλύεται η  δυναμική του ΑΕΠ έως το 2030, εκτιμάται ότι σύμφωνα με το απαισιόδοξο σενάριο το ΑΕΠ θα "τρέχει" με ρυθμούς μόλις 1,4%, σύμφωνα με το αισιόδοξο με ρυθμούς 2,9% και σύμφωνα με το κεντρικό σενάριο με 2,1%. Από τις εκτιμήσεις της ΤτΕ προκύπτει ότι η δυναμική αυτή του ΑΕΠ θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του Χρέους έως και 10 μονάδες το 2020, δηλαδή στο 137% του ΑΕΠ, ανατρέποντας πλήρως τους σχεδιασμούς και της κυβέρνησης...

2. Από α) τη συνολική κατάρρευση της εθνικής Οικονομίας, β) τη μη βιώσιμη κατάσταση στην οποια έχει περιέλθει το ασφαλιστικό σύστημα συνολικά, γ) την εγγύηση από το κράτος της βασικής μόνο σύνταξης για τους μελλοντικούς συνταξιούχους που ανέρχεται σήμερα στα 360 ευρώ μηνιαίως (εξαιρουμένου του ΕΤΑΑ), δ) την εφαρμογή στο εξής, σκληρών ασφαλιστικών νόμων (ν. 3863/2010, 4093/2012 κ.ά.) στο πεδίο των συντάξεων, οι επίμαχες ρυθμίσεις των οποίων αφορούν στην κατάργηση ή μείωση επιδομάτων των συνταξιούχων των φορέων κυρίας και επικουρικής ασφαλίσεως, ε) την εισαγωγή  ρήτρας  μηδενικού ελλείμματος για τις επικουρικές συντάξεις και τα εφάπαξ που είναι μονόδρομος και στις κύριες συντάξεις, όπως αυτό καταγράφεται πολύ καθαρά στην έκθεση αξιολόγησης του ΔΝΤ (Ιούνιος 2014) για την πορεία του προγράμματος προσαρμογής της ελληνικής οικονομίας, σύμφωνα με την οποία όλες οι υποδείξεις για την εφαρμογή νομοθεσίας η οποία θα πρέπει να εφαρμοστεί από την 1.1.2015 οδηγεί στο συμπέρασμα πως και στο τμήμα των κύριων συντάξεων θα πρέπει να εφαρμόζεται η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος (και όχι μόνο των επικουρικών, όπως ισχύει από την 1.7.2014 και τα εφάπαξ)  στ) την έκθεση της ΤτΕ 2012-2013 (σελ. 74-78) στην οποία τεκμηριώνεται επιστημονικά η πρόβλεψη για μελλοντικές «συντάξεις ένδειας», εκτιμάται δε, πως είναι αναγκαία η ιδιωτική ασφάλιση για αξιοπρεπείς συντάξεις στο μέλλον, ζ) τα συμπεράσματα της αναθεωρημένης αναλογιστικής μελέτης του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ για το ασφαλιστικό σύστημα, όπου το «έτος μηδέν» για τα ασφαλιστικά ταμεία προσδιορίζεται στο έτος 2016, οπότε και θα έχουν εξανεμιστεί τα τελευταία αποθεματικά του συστήματος και τα έσοδα (από εισφορές και κρατική επιχορήγηση) δεν θα επαρκούν για να καλυφθούν οι παροχές των ασφαλιστικών ταμείων, η) την Έκθεση των Μίκαελ Μπρέουνιγκερ και Κριστίνα Μπενίτα Βίλκε (Ινστιτούτο της Παγκόσμιας Οικονομίας του Αμβούργου – HWWI) σε μελέτη τους με θέμα τη «μελλοντική σταθερότητα των ευρωπαϊκών κοινωνικών κρατών», η οποία εκδόθηκε τον Απρίλιο του έτους 2014 από το Γερμανικό Ινστιτούτο για τις Συντάξεις του Γήρατος (Deutsche Institut der Alterversorge) και αναφέρεται στα τέσσερα βασικά «υλικά» της ασφαλιστικής «βόμβας» στην Ελλάδα και συγκεκριμένα, i) «Η Ελλάδα είναι από τις πιο «γερασμένες» χώρες στην Ευρώπη, ii) Το 2030 σχεδόν το 40% του πληθυσμού της χώρας θα είναι πάνω από 65 ετών», ii) «Οι συντάξεις καλύπτουν (ασύγκριτα σε σχέση με άλλες χώρες της ΕΕ) το μεγαλύτερο μέρος των κοινωνικών δαπανών», iii) «Το “σιωπηρό” κρατικό χρέος που προέρχεται από τις επερχόμενες απαιτήσεις του ασφαλιστικού συστήματος ξεπερνούν το 600% του ελληνικού ΑΕΠ (περίπου 180 δισ. ευρώ) δηλαδή αντιστοιχούν στο τριπλάσιο του σημερινού δημοσίου χρέους (175% του ΑΕΠ), ενώ το “δηλωμένο” κρατικό χρέος απέναντι στα Ταμεία προσεγγίζει το 200% του ΑΕΠ», iv) «Η παραγωγικότητα της εργασίας βρίσκεται κάτω από το ευρωπαϊκό μέσο όρο», θ) του γεγονότος ότι η μείωση της αξίας των ομολόγων που διακρατούσαν τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία ή άλλοι φορείς (ύψους 16,2 δισεκ. ευρώ) δεν οδήγησε σε μείωση του χρέους, επειδή επρόκειτο για ενδοκυβερνητικό χρέος (βλ. Έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος με τίτλο το «Το χρονικό της μεγάλης κρίσης» σελ. 107), παρέπεται ότι για την αποκατάσταση της μελλοντικής ζημίας των ασφαλισμένων, ήτοι της περιουσιακής ζημίας, στην οποια περιλαμβάνονται και τα χρηματικά ποσά που υποχρεωτικώς καταβάλλονται βάσει των εισφοροδοτικών υποχρεώσεων των ασφαλισμένων, για τη χορήγηση προβλεπόμενων από τη νομοθεσία του ελληνικού κράτους κοινωνικοασφαλιστικών παροχών που, όμως, δεν τελούν σε αναλογία με την περιουσιακή προσδοκία των ασφαλισμένων, ως ενδιαφερόμενων, οι οποίοι υποχρεωτικώς κατέβαλαν στο παρελθόν υπέρογκες εισφορές για να λάβουν στο μέλλον, κατά το χρόνο θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος, «συντάξεις ένδειας», δεν απαιτείται να διαπιστωθεί κατά τρόπο βέβαιο ότι αυτή θα επέλθει, αλλά αρκεί η πιθανολόγηση του γεγονότος αυτού βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και της κοινής πείρας των πραγμάτων (πρβ Α.Π 1609/2007).

3. Το απλό ταμειακό συμφέρον του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου δεν μπορεί να εξομοιωθεί με το δημόσιο ή γενικό συμφέρον και δεν μπορεί να αιτιολογήσει την παραβίαση της αρχής της ισότητας των όπλων ή του δικαιώματος για σεβασμό της περιουσίας του δανειστή που η επίδικη ρύθμιση επιφέρει [πρβ. μειοψηφήσασα άποψη της απόφασης με αριθ. 3/2006 του Αρείου Πάγου που επικυρώθηκε με την από 22 Μαΐου 2008 απόφαση του ΕΔΔΑ (Υπόθεση ΜΕΪΔΑΝΗΣ κατά ΕΛΛΑΔΑΣ, Προσφυγή αριθ. 33977/06) η οποια απέρριψε τον ισχυρισμό της ελληνικής κυβερνήσεως σύμφωνα με την οποία η διαφοροποίηση στον καθορισμό του ποσοστού των τόκων υπερημερίας ήταν αναγκαία στην προκειμένη περίπτωση προκειμένου να διασφαλισθεί η απρόσκοπτη λειτουργία του δημόσιου νοσοκομείου. «Το Δικαστήριο δεν μπορεί να δεχθεί τη θέση της Κυβέρνησης, σύμφωνα με την οποία η διαφοροποίηση στον καθορισμό του ποσοστού των τόκων υπερημερίας ήταν αναγκαία στην προκειμένη περίπτωση προκειμένου να διασφαλισθεί η απρόσκοπτη λειτουργία του νοσοκομείου. Όπως ορθά εξέφρασαν το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών και οι δικαστές του Αρείου Πάγου στη μειοψηφήσασα άποψη τους (βλέπε πιο πάνω απόφαση 3/2006 ΑΠ), το απλό ταμειακό συμφέρον του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου δεν μπορεί να εξομοιωθεί με το δημόσιο ή γενικό συμφέρον και δεν μπορεί να δικαιολογήσει την παραβίαση του δικαιώματος για σεβασμό της περιουσίας του δανειστή που επιφέρει η επίδικη ρύθμιση, παρά μόνον αν  η Κυβέρνηση προβάλλει καμία άλλη εύλογη και αντικειμενική αιτία που θα μπορούσε να αιτιολογήσει τον διαχωρισμό ως προς τις απαιτήσεις του άρθρου 1 του Πρωτοκόλλου αριθ.1 (βλέπε, mutatis mutandis, Λάρκος κατά Κύπρου, αριθ. 29515/95, §31, CEDH 1999-1).].

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) παραδέχεται ότι τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου μπορούν να χαίρουν, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, προνομίων και ασυλιών που τους επιτρέπουν να εκτελούν αποτελεσματικά τις αποστολές τους δημοσίου δικαίου. Εν τούτοις, εκτιμά ότι μόνο η υπαγωγή στη δομή του Δημοσίου δεν επαρκεί από μόνη της για να νομιμοποιήσει, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, την εφαρμογή δημόσιων προνομίων, αλλά θα πρέπει αυτή να καθίσταται αναγκαία για την ορθή άσκηση των δημοσίων καθηκόντων (βλέπε, Υπόθεση ΜΕΪΔΑΝΗΣ κατά ΕΛΛΑΔΑΣ, Προσφυγή αριθ. 33977/06 mutatis mutandis, Beer et Regan κατά Γερμανίας [CG], αριθ. 28934/95, §§ 53 και 57, 18 Φεβρουαρίου 1999, Hirschhorn κατά Ρουμανίας, αριθ. 29294/02, §§ 92-100, 26 Ιουλίου 2007).

Περαιτέρω, η υποχρέωση συμμόρφωσης στις αποφάσεις του ΕΔΔΑ εκτείνεται  (και) στη νομολογία των εθνικών δικαστηρίων. Αυτά δηλαδή οφείλουν να εναρμονίσουν τη νομολογία τους προς την ερμηνεία που υιοθέτησε το Δικαστήριο του Στρασβούργου. Παρά την ανεξαρτησία τους έναντι της πολιτικής εξουσίας στην εσωτερική συνταγματική τάξη, τα εθνικά δικαστήρια των κρατών-μελών είναι, από άποψη διεθνή, όργανα του κράτους. Οφείλουν άρα και αυτά «συμμόρφωση» κατά το άρθρο 46 παρ.1 της ΕΣΔΑ. Σύμφωνα με την  Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την προστασία  των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών  ελευθεριών, που κυρώθηκε μαζί με τη σύμβαση με το Ν.Δ. 537/1974 και έχει, σύμφωνα με το 28 παρ. 1 του  Συντάγματος, αυξημένη τυπική ισχύ έναντι των κοινών νόμων ,αλλά και σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ.1Σ σε συνδυασμό προς 4 Σ που επιτάσσει ισότητα και ισότητα διαδικαστική μεταξύ των διαδίκων δεν δικαιολογείται η διατήρηση διαφορετικών διαδικαστικών προϋποθέσεων και ρυθμίσεων οποιασδήποτε φύσεως και σε οποιαδήποτε διαδικασία ενώπιον διοικητικής αρχής ή Δικαστηρίου υπέρ του Δημοσίου έναντι εκείνων  που ισχύουν για τους αντιδίκους τους. Τα τελευταία χρόνια και με ερμηνευτικό καταλύτη τη σχετική νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, έχει διαμορφωθεί μια νομολογιακή τάση «εκκαθάρισης» των δικονομικών προνομίων που αναγνωρίζονται, συχνά με παρωχημένες διατάξεις, υπέρ του Δημοσίου, όταν δεν δικαιολογούνται από κάποιο λόγο δημοσίου συμφέροντος και, κατά τούτο, αντίκεινται στην αρχή της δικονομικής ισότητας που κατοχυρώνει το Σύνταγμα και η ΕΣΔΑ (βλ. Κ. Χρυσόγονου, Ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα, 3η έκδ., 2007, σ. 456-457, Ν. Νίκα, Η αρχή της ισότητας των όπλων και τα διαδικαστικά προνόμια του Δημοσίου στην πολιτική δίκη, Αρμ 2004, σ. 325 επ., Γ. Παραρά, Δικονομικά προνόμια του Δημοσίου και ΕΣΔΑ, ΔτΑ 2003, σ. 269 επ.).

4. Το άρθρο 4 του Συντάγματος ορίζει στην παράγραφο 1 ότι «Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου» και στην παράγραφο 5 ότι «Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους». Όπως έχει παγίως κριθεί, η αρχή της ισότητας, η οποία καθιερώνεται με το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος, αποτελεί συνταγματικό κανόνα που επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση των προσώπων που τελούν υπό τις αυτές ή παρόμοιες συνθήκες. Ο κανόνας αυτός δεσμεύει τα συντεταγμένα όργανα της πολιτείας και, ειδικότερα, τόσο τον κοινό νομοθέτη κατά την άσκηση του νομοθετικού έργου, όσο και τη Διοίκηση, όταν θεσπίζει κατά νομοθετική εξουσιοδότηση κανονιστική ρύθμιση. Η παραβίαση της συνταγματικής αυτής αρχής ελέγχεται από τα δικαστήρια, ώστε να διασφαλίζεται η πραγμάτωση του κράτους δικαίου και η ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας καθενός με ίσους όρους. Κατά το δικαστικό αυτόν έλεγχο, που είναι έλεγχος ορίων και όχι ορθότητας των νομοθετικών επιλογών, αναγνωρίζεται στον κοινό νομοθέτη ή την κατ` εξουσιοδότηση θεσμοθετούσα Διοίκηση η ευχέρεια να ρυθμίζει με ενιαίο ή με διαφορετικό τρόπο τις ποικίλες προσωπικές ή πραγματικές καταστάσεις και σχέσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες κοινωνικές, οικονομικές, επαγγελματικές ή άλλες συνθήκες, που συνδέονται με καθεμία από τις καταστάσεις ή σχέσεις αυτές, με βάση γενικά και αντικειμενικά κριτήρια που βρίσκονται σε συνάφεια προς το αντικείμενο της ρύθμισης. Πρέπει όμως η επιλεγόμενη ρύθμιση να κινείται μέσα στα όρια που διαγράφονται από την αρχή της ισότητας, τα οποία αποκλείουν τόσο την εκδήλως άνιση μεταχείριση είτε με τη μορφή της εισαγωγής ενός καθαρά χαριστικού μέτρου ή προνομίου μη συνδεόμενου προς αξιολογικά κριτήρια, είτε με τη μορφή της επιβολής αδικαιολόγητης επιβάρυνσης ή της αφαίρεσης δικαιωμάτων που αναγνωρίζονται ή παρέχονται από το προϋφιστάμενο ή συγχρόνως τιθέμενο γενικότερο κανόνα, όσο και την αυθαίρετη εξομοίωση διαφορετικών καταστάσεων ή την ενιαία μεταχείριση προσώπων που τελούν υπό διαφορετικές συνθήκες, με βάση όλως τυπικά ή συμπτωματικά ή άσχετα μεταξύ τους κριτήρια (Σ.τ.Ε. Ολομ. 2396/2004, Ολομ. 2180/2004, Ολομ. 1252 -1253/2003).

Και ναι μεν για την μελλοντική πλήρη κατάρρευση των Κοινωνικοασφαλιστικών Οργανισμών καθώς και για τα χρηματικά ποσά που υποχρεωτικώς καταβάλλονται βάσει των εισφοροδοτικών υποχρεώσεων των αυτοασφαλιζόμενων, που στην προκειμένη περίπτωση ανέρχονται ετησίως στο ποσό των 2.800 ευρώ, τα οποία  δεν τελούν σε αναλογία με την περιουσιακή προσδοκία αυτών, ως ενδιαφερόμενων, οι οποίοι υποχρεωτικώς καταβάλουν υπέρογκες εισφορές για να λάβουν στο μέλλον, κατά το χρόνο θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος, «συντάξεις ένδειας» όπως τούτο τεκμηριώνεται επιστημονικά στην έκθεση της ΤτΕ 2012-2013 (σελ. 74-78), δεν μπορεί να υπάρχει βεβαιότητα αφού πρόκειται για κάτι που δεν επήλθε, αλλά θα μπορούσε να επέλθει, συνεπώς το αίτημα διαγραφής του ασφαλισμένου από τα μητρώα των Οργανισμών Κοινωνικής Ασφαλίσεως που βασίζεται στην αρχή της καλόπιστης εκτέλεσης των ενοχών θα μπορουσε να κριθεί ως ασκούμενο πρόωρα, δηλαδή ως ανεπίδεκτο δικαστικής εκτιμήσεως, καθόσον εξαρτάται από μελλοντικές συνθήκες που έχουν σχέση με τα εν  γένει οικονομικά δεδομένα και τις εν γένει βιοτικές και οικονομικές συνθήκες που θα διαμορφωθούν στο μέλλον και δεν είναι από τούδε ασφαλής η πρόβλεψή τους, όμως με βάση την αρχή της ισότητας,  η οποία  αποτελεί συνταγματικό κανόνα που επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση των προσώπων (φυσικών και νομικών) που τελούν υπό τις αυτές ή παρόμοιες συνθήκες, το ίδιο πρέπει να ισχύσει και για τους Κοινωνικοασφαλιστικούς Οργανισμούς: για την μελλοντική συνταξιοδοτική παροχή που, υπό την αίρεση της θεαματικής ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας (!), θα μπορούσε να τελεί σε αναλογία με την περιουσιακή προσδοκία των ασφαλισμένων με βάση την εκπλήρωση υπέρογκων εισφοροδοτικών υποχρεώσεων, που σήμερα ανέρχονται στο ποσό των 2.800 ευρώ ετησίως, δεν μπορεί να υπάρχει βεβαιότητα αφού πρόκειται για κάτι που δεν επήλθε, αλλά θα μπορούσε να επέλθει, συνεπώς η αξίωση των Συνταξιοδοτικών Οργανισμών της εκπλήρωσης υπέρογκων εισφοροδοτικών υποχρεώσεων δίχως παροχή εγγύησης του ελληνικού δημοσίου υπέρ των ασφαλισμένων που χρηματοδοτούν τους εν λόγω οργανισμούς, θα μπορούσε να κριθεί ως ασκούμενη πρόωρα (σε κάθε δε περίπτωση καταχρηστικώς), δηλαδή ως ανεπίδεκτη δικαστικής εκτιμήσεως, καθόσον η ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας εξαρτάται από μελλοντικές συνθήκες που  έχουν σχέση με τα εν γένει οικονομικά δεδομένα και τις εν γένει βιοτικές και οικονομικές συνθήκες που θα διαμορφωθούν στο μέλλον και δεν είναι από τούδε ασφαλής η πρόβλεψή τους, πολλώ δε μάλλον όταν η πιθανολόγηση του γεγονότος αυτού βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και της κοινής πείρας των πραγμάτων, είναι στην προκείμενη περίπτωση, εξαιρετικά αμφίβολη.

Έτσι οι ρυθμίσεις με τις οποίες αφενός θεσμοθετείται η υποχρέωση υπέρογκων εισφοροδοτικών υποχρεώσεων χωρίς παροχή εγγύησης του ελληνικού δημοσίου υπέρ των ασφαλισμένων που χρηματοδοτούν τους Κοινωνικοασφαλιστικούς Συνταξιοδοτικούς Οργανισμούς, αφετέρου  προάγουν την εκδήλως άνιση μεταχείριση των ασφαλισμένων, με τη μορφή της εισαγωγής του καθαρά χαριστικού μέτρου (προνομίου) υπέρ των Συνταξιοδοτικών Ταμείων μέσω της επιβολής αδικαιολόγητης επιβάρυνσης με χρηματικά ποσά, που στα πλαίσια των εισφοροδοτικών υποχρεώσεων των ασφαλισμένων ανέρχονται ετησίως στο ποσό των 2.800 ευρώ, για να λάβουν στο μέλλον, κατά το χρόνο θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος, συνταξιοδοτικές παροχές που δεν τελούν σε αναλογία με την περιουσιακή προσδοκία αυτών, πρόσθετα δε, της αφαίρεσης δικαιωμάτων των ασφαλισμένων που παρέχονται από τιθέμενο γενικότερο κανόνα και συγκεκριμένα της προσδοκίας αυτών, ως ενδιαφερόμενων, οι οποίοι υποχρεωτικώς καταβάλουν εισφορές για να λάβουν στο μέλλον, κατά το χρόνο θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος, συνταξιοδοτικές παροχές που (να) τελούν σε αναλογία με την περιουσιακή προσδοκία αυτών, είναι ανίσχυρες ως αντικείμενες στην αρχή της ισότητας αλλά και της δικονομικής ισότητας των διαδίκων, όπως αυτή συνάγεται από το άρθρο 4 παρ. 1, 2 παρ. 1, 25 παρ. 1 του Συντάγματος, από τα άρθρα 6, 13 και 14 της ΕΣΔΑ (ν.δ.53/1974) και τα άρθρα 2 παρ. 3 α, β, 14 και 26 του Διεθνούς Συμφώνου για τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα (ν2462/97).

Τούτων δοθέντων, βασίμως προβάλλεται ότι το απλό ταμειακό συμφέρον των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου των Ταμείων Κοινωνικής Ασφάλισης δεν μπορεί να εξομοιωθεί με το δημόσιο ή γενικό συμφέρον και δεν μπορεί να αιτιολογήσει την παραβίαση της αρχής της ισότητας των όπλων και του δικαιώματος για σεβασμό της περιουσίας των ασφαλισμένων, που οι ως άνω επίδικες ρυθμίσεις προσβάλουν κατά το μέρος που με αυτές θεσμοθετείται η υποχρέωση υπέρογκων εισφοροδοτικών υποχρεώσεων υπέρ των Συνταξιοδοτικών Οργανισμών (πρβ. μειοψηφία 3/2006 ΑΠ που επικυρώθηκε με την από 22 Μαΐου 2008 απόφαση του ΕΔΔΑ (ΜΕΪΔΑΝΗΣ κατά ΕΛΛΑΔΑΣ, Προσφυγή αριθ. 33977/06) mutatis mutandis, Beer et Regan κατά Γερμανίας [CG], αριθ. 28934/95, §§ 53 και 57, 18 Φεβρουαρίου 1999, Hirschhorn κατά Ρουμανίας, αριθ. 29294/02, §§ 92-100, 26 Ιουλίου 2007).  Πολλώ δε μάλλον όταν ο θεσμός της κοινωνικής ασφάλισης δεν διασφαλίζεται με την διατήρηση του καθαρά χαριστικού αυτού μέτρου  υπέρ των Συνταξιοδοτικών Ταμείων ήτοι της καταβολής εισφορών που δεν τελούν σε αναλογία με την περιουσιακή προσδοκία των ασφαλισμένων, αφού η προοπτική κατάρρευσης των Συνταξιοδοτικών Ταμείων βάσει των αντικειμενικών κριτηρίων και της κοινής πείρας των πραγμάτων (πρβ Α.Π 1609/2007) θεωρείται ως μη αναστρέψιμη, τούτο δε ανεξαρτήτως του (στενού) ταμειακού τους συμφέροντος που εξυπηρετείται με την εισροή των ασφαλιστικών εισφορών, κατά τρόπο που πλέον τα Συνταξιοδοτικά Ταμεία δεν είναι οικονομικά εύρωστα για να μπορούν να ανταποκρίνονται στην, κατά το Σύνταγμα, αποστολή τους (πρβ. Σ.τ.Ε. Ολομ. 2199/2010, Π.Ε. 147/2009, 200/2007, 165/2003, 300/1999).  

Συνεπώς δικαιολογείται κατά την άποψή μου, για κάθε καταβολή ασφαλιστικών εισφορών που πραγματοποιεί ο ασφαλισμένος να του χορηγείται, ως εγγύηση, το ισόποσο των καταβληθεισών εισφορών υπό τη μορφή αξιοχρεης εγγυήσεως του ελληνικού δημοσίου.

Η παραπάνω απαίτηση (παροχή εγγύησης) γίνεται επιτακτική αν ληφθεί υπόψη ότι α) τα ποσά που  εισπράττονται από το ΚΕΑΟ και αντιστοιχούν σε ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων δεν αποτελούν έσοδο των οικείων ασφαλιστικών οργανισμών όπως ορίζει ο νόμος, αλλά  επιδιώκεται η εξυπηρέτηση σκοπών αλλότριων προς τη συμβολή του ασφαλισμένου στην δημιουργία του ασφαλιστικού κεφαλαίου του εκάστοτε ασφαλιστικού οργανισμού, δεδομένου ότι από τις διατάξεις των εκδοθέντων/ εφαρμοστικών νομοθετημάτων που έχουν έως σήμερα εκδοθεί βάσει του εξουσιοδοτικού άρθρου 101 ν. 4172/2013, από πουθενά δεν προκύπτει ο τρόπος και ο χρόνος απόδοσης των εισπράξεων των οφειλών των ασφαλισμένων στους  ασφαλιστικούς οργανισμούς και β) από το 2007 δεν καταρτίζονται ισολογισμοί και απολογισμοί του Ταμείου Νομικών, από τους οποίους να προκύπτει η οικονομική κατάσταση του Ταμείου, από τα υπόλοιπα των λογαριασμών ενεργητικού και παθητικού που εμφανίζει τα έσοδα και τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν μέσα στις χρήσεις, καθώς και το πλεόνασμα ή έλλειμμα που τυχόν προέκυψε σε κάθε χρήση και γ) η απόδοση ενός τυπικού συνταξιοδοτικού προγράμματος ιδιωτικής ασφαλιστικής εταιρίας, με ηλικία έναρξης τα 41 έτη του ασφαλισμένου και διάρκεια επένδυσης τα  26 έτη, το οποίο  βασίζεται  σε πληροφορίες και σε σφόδρα πιθανολογούμενες υποθέσεις επί τη βάσει ετήσιων εισφορών ύψους 2.800 ευρώ (ισόποσες δηλ. εισφορές με αυτές που ο αυτοασφαλιζόμενος άμισθος δικηγόρος υποχρεούται να καταβάλει στο ΕΤΑΑ – ΤΑΝ), ανέρχεται στο ποσό των 157.019 ευρώ εφάπαξ καταβολήςμε εγγύηση του κεφαλαίου και ετήσιο επιτόκιο 1,75%.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΛΑΟΣ-ΣΤΡΑΤΟΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ

!


Η ελπίδα για την σωτηρία της Πατρίδας και της Ορθοδοξίας, υπάρχει ακόμα, γιατί υπάρχουν ΛΙΓΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΛΙΓΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ, ΛΙΓΟΙ ΙΕΡΕΙΣ, που αγωνίζονται πραγματικά.

Πόπη Σουφλή



Τα Λόγια είναι περιττά...

ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ???






Θαυμάστε θράσος δικτατορίσκου απέναντι σε μια κοινωνία που ανέχεται και αυτόν αλλά και όλο το υπόλοιπο σκυλολόι: Σταϊκούρας στη Βουλή: "Η απόφαση του ΣτΕ θα εκτελεστεί όταν βρούμε τις πιστώσεις"...
Μπα τι λέτε??? Μήπως να πληρώνουμε κι εμείς φόρους όταν βρούμε τις πιστώσεις??? Μήπως να κάνουμε το ίδιο και με τα χρέη στις τράπεζες...
με τα χαράτσια της κατοχής που επιβάλατε... με τις εισφορές στον νταβατζή του ΟΑΕΕ???
Μήπως να σας πληρώσουν και οι άνεργοι όταν ξαναβρούν τη δουλειά που τους στερήσατε??? Και μέχρι να βρούμε τις πιστώσεις να παραμένουν άτοκες όλες οι ληξιπρόθεσμες οφειλές???
Μήπως μέχρι να βρείτε τις πιστώσεις, να κατασχεθούν τα σπίτια, οι μισθοί και το σύνολο της κινητής και ακίνητης περιουσίας σας, φυσικά και οι τραπεζικοί σας λογαριασμοί???
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ???
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΑΣΠΙΛΗ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΚΑΙ ΑΔΕΚΑΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΑΓΝΟΙΑ ΝΟΜΟΥ (αλλά αν επιχειρήσει να κρίνει αποφάσεις της δε το δικαιούται γιατί δεν είναι νομικόςο πολίτης και δεν ξέρει τους νόμους) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΛΛΗΨΟΥΛΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΚΩΛΟΙ???

ΠΩΣ ΜΙΑ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΖΙ !!!



 Πού τσόλι, πολύ ξευτιλίκι, πολύ πουταναριό, ανέδειξε τα τελευταία χρόνια τούτος ο άγιος τόπος...

Δεν την αξίζουμε, Συνέλληνες τούτη την ηθική κατρακύλα...
Ή μήπως την αξίζουμε, γιατί χάσαμε την ψυχή μας, το φιλότιμό μας και την ελληνική περηφάνεια μας;

Μήπως την αξίζουμε, γιατί αντί να έχουμε ως πρότυπα τους ΗΡΩΕΣ της ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ, έχουμε το κάθε πουταναριό που για μια στιγμή δημοσιότητας, ξευτιλίζει το ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΛΟ; 

Πόπη Σουφλή
Γράφει ο Νικόλαος Παπαδιονυσίου.
 


Σε καμία περίπτωση και επ’ ουδενί λόγο δεν θα σχολιάζαμε, ούτε καν θα αναφερόμαστε σε αυτό το συμβάν. 


Πόσο μάλλον όταν γνωρίζουμε ότι στην άθλια κοινωνία του θεάματος που ζούμε, λόγω της προβολής μιας αντεστραμμένης  πραγματικότητας και μιας χυδαίας και ισοπεδωτικής φιλοσοφίας, ακόμη και η πλέον αυστηρή επίκριση και η καταγγελία μίας ελεεινής και τρισάθλιας πράξης, αποτελεί συγχρόνως και έμμεση διαφήμιση. Επίσης σε καμία περίπτωση δεν θα αναφερόμασταν στις πρακτικές ατόμων με νοσηρή προσωπικότητα καθώς και μηδενική ηθική και αξιοπρέπεια.
Παρ όλα αυτά το συγκεκριμένο συμβάν θα το σχολιάσουμε καταλήγοντας στο γιατί...