ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Λούκα Κατσέλη: Ερχονται οι «γύπες»!…


Τώρα το θυμηθήκατε αυτό, κυρία Κατσέλη;
Όταν υπογράφατε το πρώτο Μνημόνιο  και την Δανειακή Σύμβαση, δεν τα ξέρατε;
Τόσα χρονια ήσασταν στο ΠΑΣΟΚ! 

Πόπη Σουφλή


Γράφει ο Αιας

 Δήλωση «βόμβα» της Λούκας Κατσέλη: Επίκειται επέλαση των λεγόμενων volture funds (χαρτοφυλάκια «γύπες») σε βάρος δανειοληπτών, επιχειρηματιών και επαγγελματιών της αγοράς.

Η περίπτωση της Zeus Recovery Fund (εδρεύει στο Μεγάλο Δουκάτο) είναι ενδεικτική.

Ήδη, έχει αγοράσει, κυρίως από
τη Eurobank και σε μικρότερο βαθμό από την Alpha Bank, «κόκκινα» δάνεια καταναλωτών ονομαστικής αξίας περίπου 700 εκατ. ευρώ, δίνοντας επί της ουσίας 32,3 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή το 4,5% της αξίας τους!

«Οι Τράπεζες», τονίζει η πρόεδρος της Κοινωνικής Συμφωνίας, «έχουν από καιρό τιτλοποιήσει τα ενυπόθηκα δάνεια, ιδιαίτερα τα στεγαστικά.

Οταν ένα τιτλοποιημένο δάνειο γίνεται «κόκκινο», αυτό ενέχει κόστος για την Τράπεζα, η οποία οφείλει να δημοσιοποιήσει και να καλύψει τις ζημιές.

Επομένως, οι Τράπεζες έχουν κίνητρο να περιορίσουν όσο το δυνατόν τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια και να ελαχιστοποιήσουν το εύρος τυχόν ευνοϊκών ρυθμίσεων προς τους οφειλέτες.

Γι” αυτό και αντέδρασαν στο Νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Γι΄ αυτόν ακριβώς το λόγο συγκρούστηκα μαζί τους.

Οσο συνεχίζεται η ίδια πολιτική της βίαιης λιτότητας που καθιστά ολοένα και περισσότερους συμπολίτες μας «υπερχρεωμένους», δηλαδή ανήμπορους να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, τόσο τα «κόκκινα» δάνεια αυξάνουν και δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος που συμπαρασύρει και τις ίδιες τις Τράπεζες.

Συνεπώς, απαιτείται παρέμβαση, όπως έγινε και με τον Ν.3816/2010 για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και με το Ν. 3869/10 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά και να θεσπισθεί ένα δεσμευτικό πλαίσιο για τις ρυθμίσεις δανείων.

Η κυβέρνηση, αφήνοντας αυτό το κρίσιμο θέμα στη διακριτική ευχέρεια των Τραπεζών, ουσιαστικά νομοθετεί υπέρ των Τραπεζών και κατά των δανειοληπτών.

Η προστασία της πρώτης κατοικίας αποτελεί αδιαπραγμάτευτο κοινωνικό δικαίωμα. Οταν τα επισφαλή δάνεια αυξάνονται με αλματώδη ταχύτητα, η άρση της προστασίας είναι και μέτρο άλογο και αναποτελεσματικό, ακόμα και με αποκλειστικά οικονομικά κριτήρια.

Εάν πάρεις το σπίτι από έναν οφειλέτη με αδυναμία πληρωμής, τον κάνεις άστεγο, με αποτέλεσμα να απαιτηθούν ακόμα περισσότεροι πόροι για να αντιμετωπισθούν οι παρενέργειες της κατάστασης αυτής.

Επομένως, η άρση προστασίας της πρώτης κατοικίας οξύνει το πρόβλημα για τους οφειλέτες, τις Τράπεζες και το Κράτος».

Η Λούκα Κατσέλη, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου: Το τελευταίο ανάχωμα για την προστασία του πολίτη (ο ομώνυμος νόμος) ουσιαστικά αίρεται, τη στιγμή που η κυβέρνηση επιδιώκει να πετύχει τη σιωπηρή συναίνεση των δανειστών για παράταση της άρσης της προστασίας.

«Η πλειονότητα των δανειοληπτών, που σήμερα πληρώνουν κανονικά τις δόσεις τους, πιέζονται ασφυκτικά για να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους.

Γι” αυτό επιβάλλεται η θέσπιση ευεργετικών ρυθμίσεων, όπως να τεθεί ένα ανώτατο ποσοστό εισοδήματος (π.χ. 30%) που θα διατίθεται για συνολικές πληρωμές προς το Δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία και Τράπεζες, με κύρια επιδίωξη να μην «κοκκινίσουν» γρήγορα ή αργά και αυτά τα δάνεια».
Σχολιάζοντας το σχέδιο Δένδια, η πρόεδρος της Κοινωνικής Συμφωνίας, επισημαίνει:

«Αυτό που προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση, με βάση όσα ανακοίνωσε ο απελθών υπουργός Ανάπτυξης, είναι ουσιαστικά μια οριζόντια μείωση κατά 30% της μηνιαίας δόσης του δανείου.

Πρόκειται για μέτρο άδικο, που μπορεί να αποδειχθεί και αναποτελεσματικό. Δηλαδή, ο δανειολήπτης θα συνεχίσει να πληρώνει κανονικά το ποσό του δανείου που αντιστοιχεί στην τρέχουσα αξία του ακινήτου, και θα μετατεθεί χρονικά για το μέλλον το ποσό της υπερβάλλουσας εμπορικής αξίας.

Η κυβέρνηση θα έπρεπε, ήδη, να έχει προχωρήσει σε επαναπροσδιορισμό των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων, έτσι ώστε και οι δόσεις να υπολογίζονται επί των νέων μειωμένων τιμών, όπως πραγματικά ισχύουν σε κάθε περιοχή της χώρας, αλλά και να μειωθεί η επιβάρυνση από τον ΕΝΦΙΑ».



Πηγή

αρκεί μια σταγόνα στην κάθε σου ανάσα... (βιντεο)





Έλα να βάλουμε ένα φίλτρο στη ζωή μας... ένα μαγικό φίλτρο, που θα σταλλάξει στην ψυχή μας τα πιο όμορφα... το πιο γλυκό, το πιο λαμπερό συναίσθημα.. αυτό που γεννιέται χωρίς να περιμένεις ανταλλάγματα... χωρίς να έχεις δεύτερες σκέψεις... χωρίς να αποσκοπείς κάπου...

θα το βρεις σε μια καλημέρα και σε μια καληνύχτα..
θα το βρεις σε μια αγκαλιά... σ' ένα βλέμμα.... σ' ένα χαμόγελο...

θα το βρεις στις λέξεις...
θα το βρεις στη χαρά που νοιώθεις όταν θες να προσφέρεις...

θα το βρεις στις πράξεις που γύρω τους τυλίγεις την αγάπη...
θα το βρεις στην αποδοχή του άλλου γι αυτό που είναι... κι όχι γι αυτό που θαθελες να γίνει...

θα το βρεις όταν σεβαστείς τη σιωπή του...
θα το βρεις όταν θέλεις να είναι ο άλλος καλά..

θα το βρεις εκεί που δεν υπάρχει δόλος... ζήλεια... εγωισμός...
θα το βρεις εκεί που ο άλλος γίνεται η πρώτη σκέψη της κάθε μέρας σου και η τελευταία πριν κοιμηθείς...

θα το βρεις εκεί που θα κάνεις την υπέρβαση του "εγώ σου" και θα το ακυρώσεις...
θα το βρεις εκεί που αντέχει  στο χρόνο....

Είναι το μαγικό φίλτρο... μια λέξη που περικλείει μέσα της αυτά κι άλλα τόσα...  είναι το ... να σε νοιάζομαι....!

Αυτό, που κάνει τις ανθρώπινες σχέσεις, μαγικές... αρκεί μια σταγόνα στην κάθε σου ανάσα... 

Καλημέρα

Πόπη




ΑΓΑΠΗ ΡΕ...





Συγχώρεσε τον Αλλον, για να συγχωρέσεις τον εαυτό σου. 
Καμία Λύτρωση δεν υπάρχει δίχως αυτό. 


Δεν έχει νόημα να μετανιώνεις διαρκώς, ή καλύτερα, η διαδικασία του να μετανιώνεις να σε θλίβει και να αναρωτιέσαι όσα έχασες διαλέγοντας κάτι από κάτι άλλο, να αναρωτιέσαι για όσα δεν έκανες σωστά, για όσα δεν έκανες για να πετύχεις το σωστό, για όσα δε μπόρεσες να αντιληφθείς εκείνη τη στιγμή κι ύστερα σου φαίνονται τόσο αυτονόητα ώστε να αισθάνεσαι ηλίθιος που δεν τα είδες.

Ηλίθιο είναι το να λες ότι δε μετανιώνεις για τίποτα,
 ηλίθιο είναι και να μετανιώνεις διαρκώς.


Ηλίθιο είναι να νομίζεις ότι έχασες τον χρόνο σου ενώ θα μπορούσες να τον εκμεταλλευτείς καλύτερα. Δεν έχασες τον χρόνο σου. 


Η ζωή η ίδια είναι ένα χάσιμο χρόνου. Κάθε μέρα είναι μία μέρα λιγότερη, μία μέρα που χάνεις και δε θα τη ξαναβρείς.

 Τίποτα καλύτερο δε θα μπορούσες να κάνεις από αυτά που έκανες,..


 αν το μπορούσες, δε θα ήσουν εσύ,
 μα είμαστε καταδικασμένοι να είμαστε πάντοτε εμείς, έτσι θα κάνουμε τα λάθη και τα  σωστά που είναι γραμμένα να κάνουμε, γραμμένα όχι από μία

Μεταφυσική Μοίρα, γραμμένα από τις δυνατότητες του εαυτού μας, γιατί ο εαυτός μας είναι το Πεπρωμένο μας.


Υπάρχουν συγκυρίες, υπάρχουν ντετερμινισμοί, υπάρχουν καταστάσεις που θα μπορούσαμε να αποφύγουμε αν η βιολογία μας, η καταγωγή μας ήταν διαφορετικά, υπάρχει η άτυχη στιγμή που θα πέσεις στον ληστή σε ένα δρομάκι και θα σε σκοτώσει, υπάρχει η στιγμή που θα γνωρίσεις από το πουθενά κάποιον που θα ερωτευτείς και θα σε ερωτευτεί, υπάρχουν πράγματα που δε μπορούμε να ελέγξουμε, υπάρχουν πράγματα που μπορούμε,

υπάρχουν ικανότητες που δε μπορούμε να αποκτήσουμε, υπάρχουν ικανότητες/δεξιοτεχνίες που μπορούμε,
όλο αυτό είναι ένα κακοστημένο θέατρο, το Μεγάλο Αιρετικό Θέατρο, όπως το είχα ονομάσει σε ένα ποίημα της εφηβείας μου, μία Ισορροπία σε τεντωμένο σχοινί όπου ανά πάσα στιγμή μπορεί να γλυστρήσεις και να πέσεις, δε πέφτεις μόνο εσυ, οι ρυθμοί της ζωής που ξέρεις μπορεί να πέσουν, η κανονικότητα, οι κοινωνικές συμβάσεις, τα ιδανικά και οι αξίες, οι επιταγές και οι υποχρεώσεις σου, όλα αυτά που σου προσφέρουν ασφάλεια για να μπορεις να κάτσεις σε μία σπιθαμή εδάφους και να τα νοηματοδοτήσεις εκ του ασφαλούς,
κάθε τόσο το έδαφος τρέμει, η νοηματοδότηση φαινεται κάτι αδύνατον να πραγματοποιηθεί και οι άνθρωποι, που τόσο ανάγκη έχουν να νοηματοδοτούν, να συμβολοποιούν, τρέμουν μαζί με το έδαφος και η απόδοση νοήματος στον σεισμό είναι κάτι που αποτυγχάνει να επιτευχθεί.

Περισσότερο από ανθρώπινες ιδιότητες, υπάρχει αυτό που λέγεται αλληλεπίδραση,
είμαι καλός με αυτόν που βγάζει τον καλό μου εαυτό, θα είμαι κακός με τον αντίστοιχο, είμαι γλυκός, τρυφερός, δυναμικός ή αδρανής, άχρηστος κι ανίκανος ή με φόρα στη ζωή,
παίζει μεγάλο ρόλο αυτός που έχεις απέναντι, αυτός που συναναστρέφεσαι,

υπάρχουν απολύτως καλοί άνθρωποι, όπως απολύτως ανθρώπινα καρκινώματα που ήρθαν σε αυτή τη γη για να βλάψουν κάποιους άλλους
αλλά αυτοί είναι λίγοι.

Κατα κανόνα, παίρνεις σε μεγάλο ποσοστό αυτό που δίνεις, ή τουλάχιστον παίρνεις το απόλυτο που θα μπορούσες να πάρεις βάσει της αλληλεπίδρασης αυτής. Δε γίνεται να αγαπηθείς από όλους, να σε ερωτευθουν, συμπαθήσουν, εκτιμήσουν όλοι.. Αν όμως τους δώσεις, θα πάρεις το απόλυτο που μπορείς να πάρεις.
Μπορείς να το δώσεις, μπορείς κι όχι. Μπορείς να συμβιβαστείς με τα μέτρια από τον φόβο της αυριανής απογοήτευσης, ή μπορει να πας για τα πολλά υπερνικώντας αυτόν τον φόβο και το άδειασμα που θα συνεπιφέρει η απογοήτευση.
Κάνε ό,τι θέλεις, άλλωστε η απογοήτευση πάντα θα εμφανιστεί. Ειμαστε καταδικασμένοι να απογοητεύουμε τις προσδοκίες των άλλων,
όσο περισσότερο μας φορτώνουν με προσδοκίες, τόσο πιθανότερο είναι να συμβεί αυτό.
Ο ασφαλέστερος τρόπος να απογοητευτείς από κάποιον είναι να επενδύσεις ένα σωρό προσδοκίες σε αυτόν, καθιστώντας έτσι την αυριανή απογοήτευση μία αυτοεκπληρούμενη προφητεία: Δε φταίει αυτός για την απογοήτευση σου.
Φταις εσύ που ξέχασες ότι είναι άνθρωπος με σάρκα κι οστά.
Φταις εσύ που πίστεψες ότι υπάρχει οποιοσδήποτε που θα μπορέσει να γεμίσει συνολικά τα κενά σου..Κάποια από αυτά μπορεί. Συνολικά, όχι. Τα κενά σου δε γεμίζουν, είναι αστείο να σκέφτεσαι ότι μπορεί να υπάρχει άνθρωπος χωρίς κενά,
όσο θα είμαστε άνθρωποι, ένα κομμάτι μας θα παραμένει άδειο, δίχως να μπορέσει να επικαλυφθεί από καμιά αγάπη, από κανένα πάθος, από καμιά σεξουαλική στάση, από κανένα υλικό αγαθό, από καμιά κοινωνική καταξίωση, από κανένα τραγούδι, από καμιά κατάχρηση.

Είμαστε άνθρωποι και πάντα θα έχουμε κενά και πάντα θα προσπαθούμε να τα καλύπτουμε και πάντα θα συνειδητοποιούμε ότι δεν καλύπτονται
κι αυτό είναι η ζωή,

ένα συνονθύλευμα στιγμών ευτυχίας και δυστυχίας και αδιαφορίας και κενού, μία αλληλοδιαδοχή προσωρινών επιτυχιών και προσωρινών δυστυχιών και συνειδητοποίησης σφαλμάτων και τελικής συνειδητοποίησης ότι δεν ήταν σφάλματα αλλά Αναπόφευκτο,
μία γροθιά στο μαχαίρι και το αίμα σου να στάζει, καλά έκανες και την έριξες γιατί το αίμα πρέπει να ανανεώνεται,
ένας χορός πάνω σε σπασμένα γυαλιά, πάλι ματώνεις όμως κατάφερες να χορέψεις κι όποιοι δε μπόρεσαν να χορέψουν, κοιτούν τους χορευτές με δέος και ζήλεια,
'ενας χορός με πόδια ματωμένα που κοιτάς τον ουρανό και νιώθεις ότι λίγο ακόμα και θα τον αγγίξεις γιατί ακόμα και η βαρύτητα νικιέται προσωρινά από την Αγάπη,
αυτός ο χορός δεν είναι ποτέ χαμένος χρόνος, αλλά και χαμένος χρόνος να είναι, παραμένει χρόνος που ξοδεύτηκε και χάθηκε χορεύοντας,
είσαι ανίκητος όχι όταν δε μπορείς να νικηθείς -γιατί πάντα θα νικιέσαι-
είσαι ανίκητος όταν ξέρεις πως θα νικηθείς και παρόλα αυτά χορεύεις λες και ποτέ δε θα νικηθείς. Ανίκητος αυτός που ξέρει ότι θα νικηθεί κι εξακουθεί να χορεύει, αλάνθαστος αυτός που θα αγκαλιάσει τα λάθη του και θα προσπαθήσει όσο ζει να τα επαναλαμβάνει όσο δυνατόν λιγότερο, γεμάτος αυτός που θα προσπαθεί να γδέρνεται από τα κενά του όσο δυνατόν λιγότερο, παθιασμένος αυτός που θα προσπαθήσει να ζει με τα πάθη του και να αναλώνεται όσο δυνατόν λιγότερο από αυτά.



              ΚΕΡΙΑ   ΚΑΒΑΦΗΣ

Του μέλλοντος η μέρες στέκοντ’ εμπροστά μας
σα μια σειρά κεράκια αναμένα —
χρυσά, ζεστά, και ζωηρά κεράκια.

Η περασμένες μέρες πίσω μένουν,
μια θλιβερή γραμμή κεριών σβυσμένων·
τα πιο κοντά βγάζουν καπνόν ακόμη,
κρύα κεριά, λυωμένα, και κυρτά.

Δεν θέλω να τα βλέπω· με λυπεί η μορφή των,
και με λυπεί το πρώτο φως των να θυμούμαι.
Εμπρός κυττάζω τ’ αναμένα μου κεριά.

Δεν θέλω να γυρίσω να μη διω και φρίξω
τι γρήγορα που η σκοτεινή γραμμή μακραίνει,
τι γρήγορα που τα σβυστά κεριά πληθαίνουν. 



Γρήγορα μακραίνει η σκοτεινή γραμμή, γρήγορα πληθαίνουν τα σβηστά κεριά.

Προσπαθούμε να νικήσουμε τη θνητότητα, να παγώσουμε τον χρόνο μέσω των ερωτων μας, μέσα από την απόκτηση παιδιών, μέσα από τη πάλη για αναρρίχηση στην κοινωνία, μέσα από τη προσπάθεια να γίνουμε αποδεκτοι, μιμούμαστε από μικρά παιδιά τον Αλλον,
πρώτα τους γονείς, ύστερα τους δασκάλους, ύστερα τα επιβαλλόμενα πρότυπα.

Μιμούμαστε για να γίνουμε αποδεκτοί, κάνουμε σωμα μας τα ξένα λόγια, επιθυμούμε ό,τι ο άλλος επιθυμεί, επιθυμούμε να μας επιθυμεί ο άλλος. 

Επιθυμούμε και η επιθυμία είναι μία διαρκής έλλειψη όπως έλεγε ο Λακάν, γιατί επιθυμούμε πάντα αυτό που δεν έχουμε.
 Και διαρκώς επιθυμούμε και διαρκώς αιτούμαστε αγάπη,
από το κλάμα ως μωρα στη μαμά για να μας ξεσκατίσει-που είναι πάντα κι αίτημα αγάπης-
μέχρι το ερωτικό κάλεσμα όταν γινόμαστε παγώνια και δείχνουμε στον Αλλον τα πλουμιστά και πολύχρωμα φτερά μας.


Προσπαθουμε να παγωσουμε τον  χρόνο με ασχολίες και χόμπυ και κουτσομπολιά και ποδόσφαιρο, προσπαθουμε να παγωσουμε τον χρόνο για να νιώσουμε ασφαλείς,
γινόμαστε ψυχαναγκαστικοί στη μεγάλη μας ψευδάισθηση ότι μπορούμε να ελέγξουμε τα πράγματα,
και η σκοτεινή γραμμή όλο πληθαίνει, και τη κοιτάμε παρακαλώντας τον Θεό για λίγο χρόνο ακόμα, και νομίζουμε ότι ψάχνουμε την εσωτερική μας φωνή και την εσωτερική αλήθεια γιατί δε μπορεί να ήμασταν εμείς που κάναμε αυτά τα σφάλματα, κάποιος άλλος ήταν,
 η κακιά στιγμή, λίγο χρόνο δώσε μου για να ξαναγίνω εγώ.

Δεν ήσουν κι ούτε θα γίνεις "εγώ". 

Ενα συνονθύλευμα επιδράσεων κι επιρροών και κενού που δε γεμίζει κι αλλεπάλληλων κραυγών "ΟΧΙ, ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΑΥΤΟΣ", ναι, εσύ ήσουν,
εσύ, κομμάτι του πατέρα, της μητερας, των συμμαθητών, της τηλεόρασης, των αναγνωσμάτων και του διπλανού σου.

Κάνε με αγάπη ό,τι κάνεις, και τα λάθη σου θα είναι σωστά. Μη ξεγελιέσαι, θα παραμένουν λάθη. Μην απογοητεύεσαι, τελικά είναι σωστά.


 Μην προσπαθείς να αποκωδικοποιήσεις και να καταρρίψεις την μεγάλη αυτή αντιφαση, η ίδια η ανθρωπινη ζωή είναι μία πελώρια και ανεπίλυτη αντίφαση, ένας ωκεανός που θα πνίγεσαι κάθε μέρα όμως αυτό δε σημαίνει ότι θα πάψεις να ψάχνεις για σχεδίες. 


Ένα μόνο φιλί μπορεί να γίνει η σχεδία σου για μέρες, μία μόνο αγκαλιά μπορει να γίνει η σχεδία σου για μέρες, ένα χάδι, μία λέξη, ένα παρηγορητικό χτυπημα από κάποιον που δε ξέρεις καλά. 

Φαντάσου αν αυτά είναι σχεδίες, φαντάσου τί είναι η Αγαπη. Πολυτελές υπερωκεάνιο που θα σε κάνει να διαπλεύσεις τη φορτούνα για χρόνια, μέχρι η φορτούνα να νικηθεί από τα κύματα του χρόνου.

Θα νικηθεί. Δε γίνεται αλλιώς.


Αλλά όπως είπαμε, είσαι ανίκητος όταν ξέρεις πως θα νικηθείς και παρόλα αυτά χορεύεις λες και ποτέ δε θα νικηθείς. Και είναι η Αγαπη που ανασταινει Τιτανικούς και τους ξαναβγάζει στην επιφάνεια της θαλάσσης, σκουριασμένους, φαγωμένους και ταλαιπωρημένους, όμως πάντα νικητές.

Δε φταις εσύ. Δε φταίει εκείνη/εκείνος.
Δεν ηττήθηκες, μολονότι δε νίκησες.
 Αιώνια αν επέστρεφες, τα ίδια θα έκανες.
 Αιώνια να επιστρέφεις και να κάνεις τα ίδια.
Γονάτισε μπροστά στο σφάλμα σου, περιέθαλψε το, το ίδιο και με τα σφάλματα των άλλων. Είναι σφάλματα όπως εσύ, άνθρωποι όπως εσύ. Είναι ευθραυστοι όπως εσύ, μοιραζεστε την ίδια αδυναμία, γεννηθήκατε από την ίδια Μήτρα, θα λυγίσετε από τον ίδιο πόνο. 


Συγχώρεσε τον Αλλον, για να συγχωρέσεις τον εαυτό σου. 

Καμία Λύτρωση δεν υπάρχει δίχως αυτό. 

Συγχωρεσε τον ωσπου να πιστεψεις σχεδόν ότι δεν υπάρχει τίποτα για να συγχωρέσεις, γιατί ειμαστε θνητοί με ατέλειες κι είναι αστείο να συγχωρεις κάποιον επειδή είναι άνθρωπος. 

¨Συγχώρεσε" τον λοιπόν, και το σκοτάδι των σβησμένων κεριών που πληθαίνουν δε θα σου φαίνεται θλιβερό.

Θα σου φαίνεται χρόνος που ξοδεύτηκε σωστά. 


Μη παγώνεις τον χρόνο γιατί έτσι παγώνεις εσύ και παυεις να απολαμβάνεις το παραμικρό.


Απόλαυσε τον χαμένο σου χρόνο, τα λάθη σου, τη θάλασσα όταν είναι ήρεμη.
Απόλαυσε τη ζωή που χάνεται άδοξα, γρήγορα και βιαστικά.

Απόλαυσε την Αγάπη, μη τη πνίγεις, μη την υπερφορτώνεις, μη τη σπαταλάς.

Ό,τι σε έκανε έστω ένα λεπτό ευτυχισμένο, τίμησε το για πάντα.

celinathens



Πηγή

«Εγκέφαλος» σε εταιρεία δολοφόνων ο πρώην βουλευτής Βαγγέλης Παπανικολάου

Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014



22-35-5--5-thumb-large

Ένας πρώην βουλευτής της ΝΔ και άλλα δέκα άτομα φέρονται σύμφωνα με έρευνα της Εισαγγελίας να εμπλέκονται σε σπείρα που εκμεταλλευόταν εύπορους ηλικιωμένους. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για τον Ευάγγελο Παπανικολάου, πρώην βουλευτή Αργολίδας που είχε καταδικαστεί για απάτες το 2013.

Σε βάρος τους έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για εγκληματική οργάνωση 
(συγκρότηση, ένταξη, διεύθυνση), διακεκριμένη απάτη στο Δικαστήριο κατ’ εξακολούθηση, άμεση συνέργεια στην παραπάνω πράξη, κατά περίπτωση, διακεκριμένη πλαστογραφία με χρήση κατ’ εξακολούθηση και ψευδορκία μάρτυρα.

Ο πρώην βουλευτής φέρεται να είναι ο εγκέφαλος της «σπείρας» ενώ στο παρελθόν έχει καταδικαστεί για διάφορα αδικήματα.

Υπενθυμίζεται ότι ο Άρειος Πάγος επικύρωσε το 2013 εφετειακή απόφαση με την οποία καταδικάστηκε ο τέως βουλευτής Αργολίδας της ΝΔ Ευάγγελος Παπανικολάου του Ηλία σε κάθειρξη πέντε ετών για απάτη κατ’ επάγγελμα και κατά συνήθεια καθώς εισέπραττε μεγάλα χρηματικά ποσά από γονείς για δήθεν διορισμούς των παιδιών τους στο Δημόσιο, τις Τράπεζες, κ.λπ.

Ο κ. Παπανικολάου σχετικά με την προηγούμενη καταδίκη του παρίστανε «εν γνώσει του ψευδώς» ότι λόγω της μακράς βουλευτικής ιδιότητάς του και την άσκηση δικηγορίας στην Αθήνα είχε υψηλές γνωριμίες.

Λόγω των γνωριμιών αυτών έλεγε ψευδώς ο επίμαχος βουλευτής ότι μπορούσε να διορίσει τα παιδιά των ενδιαφερόμενων πολιτών στο Δημόσιο, σε ΝΠΔΔ, στους ΟΤΑ, σε Τράπεζες και σε άλλους οργανισμούς. Μάλιστα μπορούσε να τα διορίσει σε θέσεις που εκείνοι επιθυμούσαν και μάλιστα μέσω του ΑΣΕΠ και χωρίς να συμμετέχουν σε σχετικό διαγωνισμό.

Η δικογραφία πάντως για την εν λόγω εταιρεία δολοφόνων αναφέρει ότι η σπείρα εντόπιζε μοναχικούς ανθρώπους που ήταν εύποροι και να έφταχναν πλαστές ιδιόχειρες διαθήκες με τις οποίες κληροδοτούσαν σε κάποιο από τα μέλη της σπείρας τα περιουσιακά του στοιχεία αμέσως μετά το θάνατο του.



Πηγή

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ Ε.Ε. !!


Απο την Σοφια 

 Δείτε αυτό μισθωτοί, συνταξιούχοι, άνεργοι και λοιποί υπό διαρκή πάταξη «φοροφυγάδες».
Η καρδιά της ΕΕ χτυπάει στον ρυθμό της κομπίνας.
Luxleaks




Πηγή

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Ευθεία επίθεση του Χόλιγουντ στους Νεοθωμανούς, μέσω… του Δράκουλα!

ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ NEA TAΞΗ STRANGER VOICE OIKONOMIA EΠΙΒΙΩΣΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ευθεία επίθεση του Χόλιγουντ στους Νεοθωμανούς, μέσω… του Δράκουλα!


By Nikolaos Gonos → 26.11.14

Με το στόμα ανοιχτό από τα μηνύματα που περνάει εναντίον των Τούρκων θα μείνει ο υποψιασμένος θεατής της νέας χολιγουντιανής υπερπαραγωγής η οποία πραγματεύεται την ιστορία του πρίγκιπα της Βλαχίας Βλαντ Γ’ Τσέπες (1431-1476) με τον τίτλο «Dracula Untold» (απόδοση στα ελληνικά: «Δράκουλας η ιστορία που δεν έχει ειπωθεί»).
Του Δρ. Γεωργίου Κ. Φίλη
Ο βαλκάνιος ηγέτης του οποίου ο βίος στην ουσία έδωσε λαβή για το λογοτεχνικό αριστούργημα «Dracula» (1897) του Μπράμ Στόκερ (1847-1912) και δημιούργησε μία ολόκληρη κουλτούρα στην τέχνη (από τον κινηματογράφο έως και την δερματοστιξία-tatoo) παρουσιάζεται στην ταινία υπό μία οπτική η οποία θα έκανε τους νεοθωμανούς της Άγκυρας να απαγορεύσουν την προβολή της ταινίας στη χώρα τους!
Ο ενημερωμένος για τα βασικά ιστορικά στοιχεία της ζωής και της δράσης του Βλαντ Τσέπες, του επονομαζόμενου και Ανασκωλοπιστή σίγουρα δεν θα εκπλαγεί για τη «στενή» σχέση μίσους που είχε αναπτύξει ο ηγέτης της Βλαχίας με τους Οθωμανούς του 15ου αιώνα και κυρίως με τον Σουλτάνο Μωάμεθ Β’ τον Πορθητή.
Η ουσία είναι πως η «καριέρα» του ως ηγέτη, πολέμαρχου αλλά και της επιτομής της σκληρότητας και της βαρβαρότητας έχει να κάνει με την προσπάθεια επιβίωσης σε μία πολύ «ανθυγιεινή» περίοδο για τους λαούς των Βαλκανίων οι οποίοι λίγο πριν και λίγο μετά της πτώσης της Κωνσταντινούπολης βλέπουν πως τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον οδοστρωτήρα των Οθωμανών από το να περάσει από πάνω τους.
Με βάση τα παραπάνω αλλά και έχοντας δει το τρέιλερ της ταινίας ο θεατής μπαίνει στην αίθουσα για να απολαύσει μία ακόμα εντυπωσιακή υπερπαραγωγή εποχής με μία αλληλουχία εντυπωσιακών εφέ, σκληρών σκηνών αλλά και υπερφυσικού τρόμου.
Η έκπληξη όμως ξεκινάει από την αρχή όπου πέραν όλων των προαναφερομένων οι συντελεστές της ταινίας στην ουσία προχωράνε στην «δαιμονοποίηση» όχι του πρίγκιπα της Βλαχίας αλλά των εχθρών του, δηλαδή των Οθωμανών, με τον ίδιο να παρουσιάζεται ως ο τραγικός-ήρωας (με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου) των ιστορικών στιγμών που περνάει η χώρα του και του καθήκοντος ως ηγέτη του λαού του και προστάτη της οικογένειάς του.
Για να αντιληφθεί ο καθένας τι εννοούμε αξίζει να σημειώσουμε τα εξής:
Ο πρίγκιπας, και πρωταγωνιστής της ταινίας παρουσιάζεται ως η επιτομή του ήρωα βασιλέα-πολεμιστή ο οποίος έχει αφήσει πίσω του το «σκοτεινό» του παρελθόν όταν βρισκόταν υπό την ομηρία των Οθωμανών (1444-1448) και έχει υπό την εξουσία δημιουργήσει ένα μικρό αλλά ευτυχισμένο μεσαιωνικό βασίλειο.
Η ιστορία χαλάει όταν κατά τη διάρκεια της εορτής του Πάσχα (τυχαίο;) οι Οθωμανοί «εισβάλλουν» στο κάστρο του και με περίσσια αλαζονεία του ζητάνε τον φόρο υποτελείας αλλά και 1000 αγόρια για τους Γενιτσάρους στους οποίους να συμπεριλαμβάνεται και ο υιός του.
Αφού αρνείται να παραδώσει τα παιδιά στους Οθωμανούς αλλά και σκοτώνει τους επιθετικούς απεσταλμένους του Σουλτάνου αποφασίζει στην ουσία να πουλήσει τη ψυχή του στον Διάβολο έτσι ώστε να λάβει υπεράνθρωπες δυνάμεις ικανές να αναχαιτίσουν του προελαύνοντες στην επικράτειά του Οθωμανούς υπό την ηγεσία του ίδιου του Σουλτάνου. Από εκεί και πέρα η ιστορία παίρνει τον δρόμο της.
Όμως, για τον θεατή που αντιλαμβάνεται την ύψιστη σημασία της μετάδοσης πολιτικών μηνυμάτων μέσω της τέχνης και ειδικά του σινεμά δεν είναι δυνατόν να του διαφύγουν τα εξής σημεία:
Είναι προφανές πως ο Δράκουλας είναι ο «καλός» της υπόθεσης ο οποίος για να υπερασπιστεί την πατρίδα και την οικογένειά του προχωράει στην ύψιστη θυσία της μετατροπής του σε ένα τέρας, το οποίο θα είναι ικανό όμως να καταστρέψει τους πραγματικά «κακούς» της υπόθεσης, του Οθωμανούς.
Είναι εντυπωσιακό το γεγονός πως οι Οθωμανοί δεν αναφέρονται στην ταινία από κανέναν ως «Οθωμανοί» αλλά ως «Τούρκοι», πράγμα το οποίο ιστορικά δεν είναι ακριβές αλλά και με όρους «πολιτικής ορθότητας» θα μπορούσε κάποιος να συμβουλεύσει του συντελεστές της ταινίας πως καλύτερα θα ήταν να τους αναφέρουν όχι με το όνομα της σύγχρονης χώρας.
Αρκεί μόνο να σκεφτούμε πως σε σύγχρονες πολεμικές ταινίες του Χόλυγουντ, οι «Γερμανοί» στην ουσία διαχωρίζονται από τους «Ναζί», και σίγουρα γίνεται προσπάθεια να υπογραμμίζεται η πολιτική τοποθέτηση και όχι η εθνοτική ομάδα. Αυτό στην περίπτωση των Οθωμανών-Τούρκων δεν συνέβη ή για να το θέσουμε ακόμα καλύτερα υπήρχε μία συνειδητή προσπάθεια να συνδεθεί η σύγχρονη Τουρκία με τους «κακούς» Τούρκους που αντιμετώπιζε ο Δράκουλας.
Δεν είναι τυχαίο πως στην σκηνή που οι Τούρκοι διακόπτουν το Πασχαλινό γεύμα του Ορθόδοξου πρίγκιπα και της αυλής του, ο αρχηγός των Οθωμανών μιλάει σύγχρονα Τουρκικά -κανονικά και με το νόμο- αφού υποτίθεται πως ο Τσέπες γνώριζε τη γλώσσα από την εποχή της αιχμαλωσίας του.
Η διαφορά όμως είναι πως τα Οθωμανικά ΔΕΝ είναι ακριβώς τα σύγχρονα τουρκικά αφού η γλώσσα τότε ήταν μία μίξη Περσικών-Αραβικών-Τουρκικών και μόνο μετά από μεγάλες προσπάθειες του Κεμάλ έφτασε στη σημερινή της «καθαρή» μορφή. Με άλλα λόγια:
Οι συντελεστές της ταινίας παρουσιάζουν τους Οθωμανούς-μη ομιλούντες τη σύγχρονη τουρκική ως Τούρκους ομιλούντες την «Κεμαλική» τουρκική. Κάτι που όπως μπορεί να γίνει αντιληπτό, εάν το ήθελαν θα μπορούσε να αποφευχθεί, δεν είναι κάτι που διαλάθει της προσοχής των παραγωγών και αυτών που φτιάχνουν τα σενάρια των ταινιών – δεν είναι η λεπτομέρεια αλλά η ουσία.
Η όλης τους συμπεριφορά υπονοείται πως δικαιολογεί την αντίσταση ακόμα και με την υποβολή στον ήρωα της μεγαλύτερης θυσίας, ο οποίος στην ουσία αντιστέκεται σε όλους εκείνους από την αυλή του που τον συμβουλεύουν να ακολουθήσει μία πολιτική «κατευνασμού», η οποία κατά την άποψή του δεν οδηγεί πουθενά εάν έχει να αντιμετωπίσει τέτοιο αντίπαλο.
Είναι εντυπωσιακό πως το μήνυμα της ταινίας είναι αυτό: Καλύτερα κάποιος να γίνει ένα τέρας – ένα βαμπίρ – και να μπορέσει να μείνει ελεύθερος παρά να υποκύψει στις βάρβαρες-αλαζονικές και ανεδαφικές απαιτήσεις των Τούρκων (με τη σύγχρονη έννοια της λέξης).
Αφήνουμε όμως το καλύτερο για το τέλος: Κατά την τελική μάχη Δράκουλα – Σουλτάνου «Μεμέτ του Β’» (δηλαδή Μωάμεθ, απλά του βάζουν «υποκοριστικό» για να μην ερεθιστούν περισσότερο οι ενδιαφερόμενοι), ο Βαλκάνιος τραγικός ήρωάς μας λέει στον υπερφίαλο Σουλτάνο πως σκοπός του είναι «ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΑΠΌ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΡΚΟΣ».
(σ.σ. Μήπως κάτι τέτοιο το έχουμε ακούσει από διαφόρους Πατέρες του έθνους και της Ορθόδοξης παράδοσης; Μήπως πέραν από τη CIA, διαβάζουν τελικά Παΐσιο και στο Χόλιγουντ;)
…καλή σας διασκέδαση. Επισκεφτείτε και την ακόλουθη διεύθυνση εκτός από το να δείτε το τρέιλερ της ταινίας: http://www.dvdmovies.gr/movies/20554/dracula-untold/

Πάπας στο Ευρωκοινοβούλιο: «Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης είναι η εικόνα της Ευρώπης»

Tags: By Nikolaos Gonos  26.11.14

Με αναφορές στον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, ο Πάπας Φραγκίσκος κάλεσε σήμερα από το βήμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο Στρασβούργο, την Ευρωπαϊκή Ένωση να εργαστεί για την οικοδόμηση μιας Ευρώπης που «δεν ασχολείται μόνο με την οικονομία, αλλά κυρίως «με την ιερότητα του κάθε ανθρώπου γύρω από τις αιώνιες αξίες».
«Η Ευρώπη χρειάζεται φροντίδα, να υπερασπίζεται και να προστατεύει τον κάθε άνθρωπο, κάθε άνδρα και γυναίκα» τόνισε ο ποντίφηκας μέσα σε θυελλώδη χειροκροτήματα.
«Ενας από τους καλύτερους πίνακες του Ραφαήλ, που βρίσκεται στο Βατικανό, είναι η Σχολή των Αθηνών» σημείωσε ο προκαθήμενος της καθολικής εκκλησίας και πρόσθεσε:
«Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης είναι στο επίκεντρο. Ο Πλάτων δείχνει προς τον ουρανό, στον κόσμο των ιδεών. Ο Αριστοτέλης δείχνει προς τα έξω, προς αυτόν που παρακολουθεί τη σκηνή, προς τον κόσμο, την πραγματικότητα. Για μένα αυτή είναι η εικόνα και η ιστορία της Ευρώπης, που συνδέει τον ουρανό και τη γη. Οι λαοί της Ευρώπης ανέκαθεν ξεχώριζαν. Ο ουρανός είναι το άνοιγμα στον Θεό, ένα άνοιγμα το οποίο ανέκαθεν ήταν το κυρίαρχο γνώρισμα των λαών της Ευρώπης, και η γη αναπαριστά την πρακτική και συγκεκριμένη ικανότητα της Ευρώπης να αντιμετωπίζει καταστάσεις και προβλήματα».
Ο ποντίφικας απηύθυνε έκκληση για την προώθηση πολιτικών, που ενισχύουν την απασχόληση, αλλά κυρίως την αποκατάσταση «της αξιοπρέπειας των εργαζομένων μέσω της διασφάλισης των κατάλληλων συνθηκών εργασίας».
Αναρωτήθηκε μάλιστα, «τι αξιοπρέπεια μπορεί να έχει ένας άνθρωπος που δεν έχει να φάει και δεν διαθέτει τα ουσιώδη προς το ζην; Και το χειρότερο, όταν δεν έχει δουλειά, που να του δίνει την αξιοπρέπεια;».
Ο Πάπας αναφέρθηκε, επίσης, και στο θέμα των παράτυπων μεταναστών, που κατακλύζουν τις χώρες της νότιας Ευρώπης και απηύθυνε έκκληση να σταματήσει η μετατροπή της Μεσογείου σε «ένα τεράστιο νεκροταφείο».
Τόνισε ότι θέλει να φέρει ένα μήνυμα ελπίδας στους Ευρωπαίους που είναι δύσπιστοι απέναντι στους θεσμούς τους, υπό το βάρος της οικονομικής κρίσης και των πνευματικών κλυδωνισμών «σε μία κουλτούρα που δεν σέβεται την αξιοπρέπεια των ανθρώπων».
»Μια Ευρώπη που δεν είναι πλέον ανοιχτή στην υπερβατική διάσταση της ζωής, είναι μία Ευρώπη που κινδυνεύει να χάσει την ψυχή της» είπε.
Ο Πάπας έγινε δεκτός με το παρατεταμένο χειροκρότημα των ευρωβουλευτών, τόσο στην αρχή, όσο και στο τέλος της ομιλίας του.
tanea.gr

Παρουσιάζουν στο βιβλίο ιστορίας της έκτης δημοτικού τους Σουλιώτες σαν ΕΠΙΔΡΟΜΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΣΙΚΟΚΛΕΦΤΕΣ




Αυτα τα ΕΒΡΑΙΟΣΚΥΛΑ του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, κάνουν τη δουλειά τους..

ΔΙΑΛΥΟΥΝ - ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ!

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΩΣ ΕΘΝΟΣ!

 ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ;;;; 

ΟΛΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ;

ΠΩΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ;

ΠΩΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ;

ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; 

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΣΤΕ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΠΙΟ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ;

ΤΟΥ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ; ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ;

ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΡΕ ΣΕΙΣ, Η ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΜΟΣ;


ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ!

ΠΕΤΑΞΤΕ ΕΞΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ"

ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ!

ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ!


Πόπη Σουφλή




Πως κάνουν τα βιβλία της Ιστορίας ασαφή, βαρετά, χωρίς ήρωες, απρόσωπα χωρίς ονόματα. Δεν αναφέρονται τα ονόματα των οπλαρχηγών όπως ήταν ο Λάμπρος Τζαβέλας, ο γιος του Φώτος, οι ονομαστές οικογένειες του Ζέρβα, του Μπότσαρη, του Φωτομάρα, η θυσία των Σουλιώτισσων στο Ζάλογγο (ή κατά ορισμένους ο μύθος του Ζαλόγγου) απουσιάζει από το κείμενο. Και η ασάφεια δεν είναι μόνο στο κεφάλαιο για τους Σουλιώτες, χαρακτηρίζει όλο το βιβλίο.

Και να ήταν μόνο αυτό,παρουσιάζουν τους Σουλιώτεςσαν επιδρομείς στα χωριά του κάμπου, (σε μάλλον Ελληνικά χωριά)  σαν κλεφτοκοτάδες!!! ή κατσικοκλέφτες!!! και ότιλαμβάνουν και χρήματα από τους ξένους για να πολεμούν τους Τούρκους.

Αναφέρονται στους ηρωϊκούς Σουλιώτες με τον όρο,  ορισμένους απο τους αρχηγούς κάποιοι Σουλιώτες… ούτε τα ονόματα των οπλαρχηγών δεν τολμούν να αναφέρουν!! Για να βαριούνται τα παιδιά την ιστορία μας, να μην τους εμπνέουν ήρωες και θυσίες. 


 Να μην μαθαίνουν για την τραγικότητα του αγώνα των Σουλιωτών απέναντι στον Τούρκο κατακτητή να είναι όλα ασαφή και εξαιρετικά βαρετά....


 
Σας παραθέτω το κείμενο αυτούσιο από το βιβλίο της ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του:

Οι αγώνες των Σουλιωτών 

Οι κάτοικοι του Σουλίου ήταν βοσκοί που μιλούσαν ελληνικά και αρβανίτικα.  

Συχνά έκαναν επιδρομές στα χωριά του κάμπου, για να εξασφαλίσουν ζώα και γεννήματα. 

Οι δύσκολες συνθήκες ζωής των Σουλιωτών, η πολύχρονη ενασχόλησή τους με τα όπλα,η άριστη γνώση του εδάφους, το ομαδικό πνεύμα και κυρίως η εξαιρετική τους τόλμη, τους είχαν μεταμορφώσει σε ικανότατους πολεμιστές. 

Οι Σουλιώτες συνήθιζαν να πολεμούν οχυρωμένοι πίσω απο φυσικά εμπόδια. Δρούσαν ακόμη και τη νύχτα, ενώ δεν δίσταζαν να επιτεθούν με τα σπαθιά τους σε μεγαλύτερο αριθμό αντιπάλων, αιφνιδιάζοντάς τους.

Μάταια οι Τούρκοι προσπαθούσαν να υποτάξουν τους Σουλιώτες. Το Σούλι, απέχοντας 20 χιλιόμετρα από τη θάλασσα, μπορούσε να προμηθεύεται χρήματα, όπλα και πυρομαχικά, τα οποία έστελναν απο τα Επτάνησα οι ξένες δυνάμεις κάθε φορά που συγκρούονταν με την Υψηλή Πύλη.

Περισσότερο αποτελεσματικός, ο Αλή Πασάς των Ιωαννίνων πέτυχε με διάφορους τρόπους να διώξει απο το Σούλι ορισμένους απο τους αρχηγούς, αδυνατίζοντας έτσι την άμυνά του. Τελικά οι Τούρκοι κατάφεραν να κατακτήσουν το Σούλι το 1803, μετά από πολλές προσπάθειες. Κατέλαβαν τον οχυρό λόφο Κούγκι, όμως ο καλόγερος Σαμουήλ, που τον κρατούσε ελεύθερο ως την τελευταία στιγμή, ανατινάχθηκε μαζί τους. 
 
Τότεκάποιοι Σουλιώτες έσπασαν τον κλοιό των Τούρκων με έφοδο και πέρασαν τελικά στην Κέρκυρα, ενώ οι υπόλοιποι συνθηκολόγησαν, αφού τους υποσχέθηκαν ότι θα εγκαταλείψουν με ασφάλεια το Σούλι και θα καταφύγουν με τα όπλα τους στην Πρέβεζα.
Οι Σουλιώτες στα Επτάνησα υπηρέτησαν αρχικά τους Ρώσους και στη συνέχεια τους Γάλλους κυρίαρχους. Το 1820, λίγο πριν τη Μεγάλη Επανάσταση, κλήθηκαν από τους Τούρκους να κατοικήσουν μόνιμα στο Σούλι, με τον όρο να βοηθήσουν το Σουλτάνο να εξοντώσει τον Αλή Πασά, με τον οποίο βρισκόταν σε πόλεμο. 

Οι Σουλιώτες συμφώνησαν και επέστρεψαν στα χωριά τους, αποκρούοντας με επιτυχία τους στρατιώτες του Αλή Πασά που έρχονταν εναντίον τους. Το 1822, όμως, έμειναν αβοήθητοι. Καταπονημένοι,εγκατέλειψαν οριστικά το Σούλι και διασκορπίσθηκαν στη Στερεά Ελλάδα και την Πελοπόννησο. 

Κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Επανάστασης του 1821 πολλοί Σουλιώτες ανέπτυξαν σημαντικη δράση ως οπλαρχηγοί, έχοντας τη φήμη των γενναίων και αδάμαστων πολεμιστών του έθνους.

Εξώφυλλο του εν λόγω βιβλίου.


Σημειώνουμε ότι οι εικόνες σαφώς και δεν προέρχονται από το σχολικό βιβλίο
 Ο θάνατος του Σουλιώτη αγωνιστή Λάμπρου Τζαβέλλα. Οπλαρχηγός από το Σούλι, σκοτώθηκε το 1792 κατά τη διάρκεια μάχης με δυνάμεις του Αλή Πασά. Ελαιογραφία, αντίγραφο χαρακτικού του L. Lipparini. Εθνικό Ιστορικό Μουσείο , Αθήνα. Βλ. Αναστασία Ανθουλάκη, «Ελευθερία ή θάνατος».
Το ορεινό Σούλι, Αθήνα, Πολεμικό Μουσείο, Σχέδιο του C. Stanfield από αρχικό σκίτσο του H. Holland.
Σουλιώτισσες, ελαιογραφία του Γεώργιου Μηνιάτη. (β ήμισυ του 19ου αι.)
kapistrinews

Πηγή

SIEMENS – ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Επιχειρούν να ξεπλύνουν ΠΑΣΟΚ και Σημιτη με την δίωξη Τσουκάτου!







Όσα χαρτιά και να παίξουν, είναι τελειωμένοι.

Όσο για τον ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ (ΣΗΜΙΤΗΣ)... αυτόν ως ΧΑΖΑΡΟ, τον προστατεύουν οι εβραίοι... αλλά ως πότε;;;;

Θα έρθει η ώρα να τον κάψουν κι αυτόν..


Πόπη Σουφλή

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ!
 

Ο Θεοδωρος Τσουκατος, ομολόγησε πως παρέλαβε 1 εκ. Μάρκα απο τον Χριστοφοράκο, με σκοπό την προεκλογική ενίσχυση του ΠΑΣΟΚ.
 

Οι ταμίες του ΠΑΣΟΚ επιβεβαίωσαν τον ισχυρισμό Τσουκάτου, οτι παρέλαβαν το μαύρο χρημα, για λογαριασμό του κόμματος. 

Αυτή ειναι η δικογραφία που μυστηριωδώς εκκρεμούσε απο το 2008, παρα το οτι υπήρχαν ξεκάθαρες ομολογίες! 

Φυσικά η εκδίκαση της υπόθεσης θα οδηγούσε στην διάλυση του ΠΑΣΟΚ αφού βάσει νομού θα επρεπε να επιστρέψει περι τα 190 εκ. κρατικές επιχορηγήσεις και να δικαστεί ο Κωστας Σημιτης με βαρύτατες κατηγορίες.
Αντί αυτού, τι βλέπουμε;


Βλέπουμε τον Τσουκάτο να διώκεται οχι για την μεταφορά χρήματος στα κομματικά ταμεία, αλλά επειδή «με το συγκεκριμένο ποσό χρημάτισε στελέχη του ΟΤΕ για λογαριασμό της Siemens, ωστε να υπογράφει η σύμβαση 8002 που ζημίωσε το δημόσιο!


Την ίδια στιγμή λοιπον που υπάρχουν τρεις ομολογίες οτι τα χρήματα κατέληξαν στο μαύρο ταμειο του ΠΑΣΟΚ, ξεφυτρώνει ενα σενάριο περι χρηματισμού στελεχών του ΟΤΕ! Με την βαλίτσα που κατέληξε στο ΠΑΣΟΚ!
 

Μα τα στελέχη του ΟΤΕ ειναι ξεκάθαρο για το πως χρηματιστηκαν επι χρονια ολόκληρα και δεν περίμεναν την βαλίτσα του Τσουκάτου.


Με αυτόν τον τροπο όμως, βγαίνει απο το κάδρο ο πραγματικός αποδέκτης των χρημάτων, το διεφθαρμένο ΠΑΣΟΚ και η βαλίτσα «ξεπλενεται» στο μαύρο βαρέλι του ΟΤΕ.


ΥΠΑΡΧΕΙ όμως ενα αδύνατο σημείο στην όλη υποθεση. 

Οτι με αυτόν τον τροπο, ο Τσουκατος κινδυνεύει με ισόβια, γλιτώνει όμως ο Σημιτης.


Θα κάτσει με σταυρωμένα τα χερια ο Τσουκατος; 

Δεν ειναι τέτοιος άνθρωπος εξ όσων γνωρίζουμε. 

Και έχει να πει πολλά για τον αρχηγό του.


Πηγή