ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Μιλώντας για τους δολοφόνους της Πατρίδας μας, τους ΛΑΘΡΟ... Συνέντευξη έξω από τα δόντια, της Πόπης Σουφλή, στην Φωτεινή Μαστρογιάννη (βιντεο)





Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν πως δεν μασάω τα λόγια μου.

Η γνωστή δημοσιογράφος - οικονομολόγος - συγγραφέας κ. Φωτεινή Μαστρογιάννη, μου έδωσε την δυνατότητα να μιλήσω για το ΛΑΘΡΟμεταναστευτικό, στην γνωστή εκπομπή της "Take the money and ... run", από την οποία έχουν περάσει μεγάλες προσωπικότητες της πολιτικής, της οικονομίας, του πολιτισμού.

"Προσκαλώ στις εκπομπές μου, μόνον ΕΛΛΗΝΕΣ", μου είπε η κ. Μαστρογιάννη, κι αυτή η πρόσκληση, ήταν ιδιαίτερα τιμητική για μένα, γι αυτό ακριβώς τον λόγο.

Στην εκπομπή της κ. Μαστρογιάννη, κατέθεσα την προσωπική ματιά μου στο μείζον θέμα που διαλύει την Πατρίδα μας... κατέθεσα την αγωνία μου, τον τρόμο μου γι αυτά που θα ζήσει ο ελληνικός λαός... 

Κατέθεσα την ψυχή μου, ζητώντας μέσα από την μοναδική λέξη... μέσα από την μοναδική έννοια που χάσαμε, ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ, να ξαναγίνουμε ΕΛΛΗΝΕΣ και να σώσουμε την Πατρίδα μας από τις ορδές των ΛΑΘΡΟ και όλων εκείνων, που μας οδηγούν στονα αφανισμό μας ως έθνους... 


Καλλιόπη Σουφλή

Δείτε το βίντεο...





Πηγή Fotini Mastroyanni

Δεν υπάρχουν σχόλια: