ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Έτσι θα μας φυλακίσουν ! Η παγίδα με τον ΑΦΜ




Ηλεκτρονική παγίδα στήνει στους πολίτες το υπουργείο Οικονομικών χρησιμοποιώντας τον ΑΦΜ, στον οποίο σύντομα θα «καθρεφτίζεται», εκτός από τη φορολογική κατάσταση, το σύνολο των χρεών προς το Δημόσιο και τις τράπεζες, η πλήρης περιουσιακή κατάσταση του φορολογουμένου μαζί με όλες τις δοσοληψίες που πραγματοποιεί καθημερινά.

Με τη νέα ηλεκτρονική εφαρμογή που ετοιμάζεται, η κάθε δημόσια υπηρεσία ή κάποιος ελεγκτής που έχει σχετική εξουσιοδότηση θα μπορεί να πληκτρολογεί όποιο ΑΦΜ επιθυμεί και με το πάτημα ενός κουμπιού να κάνει «φύλλο και φτερό» τα προσωπικά στοιχεία του φορολογουμένου, να βλέπει όλα τα ακίνητα που διαθέτει, τις καταθέσεις του και όλα τα εισοδήματά που εισπράττει. Θα μπορεί επίσης να βλέπει και τις δαπάνες που πραγματοποιεί ο κάθε πολίτης μέσω πιστωτικών καρτών.


Το σχέδιο-κρεμάλα περιγράφεται στο Μνημόνιο 3 που υπέγραψε πρόσφατα η κυβέρνηση. Στη σελίδα 31 παρουσιάζεται αναλυτικά το πώς θα λειτουργεί ο «Αριθμός δημοσιονομικής ταυτοποίησης». Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση δεσμεύεται ως εξής: «Μέχρι τον Ιούνιο του 2013, θα απαιτηθεί από όλα τα υπουργεία, τα οποία έχουν δημοσιονομική σχέση με φορολογουμένους, να χρησιμοποιούν τον κωδικό αριθμό ταυτοποίησης για τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές τους με τους πολίτες. Περαιτέρω, μέχρι τον Ιούνιο του 2014 θα καθιερώσουμε μια κεντρική υπηρεσία η οποία θα ενοποιήσει και θα συνδέσει όλους τους διαφορετικούς αριθμούς ταυτοποίησης που χρησιμοποιούνται τώρα στις διάφορες κυβερνητικές υπηρεσίες».

Ο επονομαζόμενος ως «αριθμός δημοσιονομικής ταυτοποίησης» είναι το ΑΦΜ μας, μέσω του οποίου το Δημόσιο αλλά και τα ιδιωτικά ελεγκτικά γραφεία που προσλαμβάνει θα έχουν πρόσβαση στην περιουσιακή κατάσταση των πολιτών, στον μισθό, στη σύνταξη ή όποια άλλη αμοιβή εισπράττουν, στις κινήσεις στον τραπεζικό λογαριασμό αλλά και σε κάθε αγορά ή πληρωμή που γίνεται με πλαστικό χρήμα.

Συγκεκριμένα, το σχέδιο που αναπτύσσει το υπουργείο Οικονομικών έχει ως εξής:

-Προβλέπεται η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού Μητρώου Τραπεζικών Λογαριασμών μέσω του οποίο το ΣΔΟΕ θα παρακολουθεί τις καταθέσεις και τις συναλλαγές που θα γίνονται ανά ΑΦΜ. Κάθε συναλλαγή θα καταγράφεται και θα παρακολουθείται κεντρικά, στη νέα βάση δεδομένων που θα δημιουργηθεί. Το σύστημα θα παρακολουθεί κάθε κίνηση των λογαριασμών. Πότε και πόσα δόθηκαν ή ελήφθησαν και από ποιους.

-Από τον Ιούνιο του 2013 θα απαιτείται η χρήση του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου για τις συναλλαγές των πολιτών με όλα τα υπουργεία. Καμία οικονομική συναλλαγή πολίτη με το κράτος δεν θα πραγματοποιείται, αν οι υπηρεσίες δεν γνωρίζουν τον ΑΦΜ του. Συντάξεις, Πρόνοια, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, επιδόματα θα αντιστοιχίζονται με το ΑΦΜ του υπόχρεου.

-Τον Ιούνιο του 2014, ένας κρατικός φορέας θα συνδέσει όλους τους διαφορετικούς αριθμούς αναγνώρισης που χρησιμοποιούνται σήμερα σε διάφορες κυβερνητικές υπηρεσίες. Αριθμός Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), Αριθμός Δελτίου Ταυτότητος, ΑΦΜ, όλοι οι αριθμοί μητρώου θα γίνουν ένας. Ολα αυτά θα συνδεθούν με το ΑΦΜ του φορολογουμένου.

Από το καλοκαίρι οι εφορίες δεν θα δέχονται πια πληρωμές με μετρητά. Ολες οι πληρωμές θα γίνονται υποχρεωτικά στις τράπεζες. Ηδη απαγορεύεται κάθε συναλλαγή μεταξύ ιδιωτών με μετρητά για ποσά 1.500 ευρώ και άνω. Οι αγοραπωλησίες με μετρητά περιορίζονται στο ελάχιστο, ενώ όλες οι χρηματοοικονομικές συναλλαγές θα περνάνε και θα καταγράφονται από τις τράπεζες,

Ουσιαστικά το υπουργείο Οικονομικών θα δημιουργήσει μία μεγάλη βάση δεδομένων ώστε όποτε καταχωρείται ένα ΑΦΜ να παρέχονται άμεσα τα στοιχεία του φορολογουμένου για:

-τους τραπεζικούς λογαριασμούς, τις επενδύσεις και τις μετοχές του,

-τα ακίνητα που απέκτησε ή πούλησε,

-τις πληρωμές και τις αμοιβές του,

-τις αγορές, τις εξόδους, τα ταξίδια κ.λπ.,

-τις συντάξεις, τα επιδόματα και τα βοηθήματα που λαμβάνει,

-τις οφειλές του στην Εφορία, στους δήμους, στα ασφαλιστικά ταμεία κ.λπ.,

-τα φάρμακα, τη νοσηλεία, τις ιατρικές εξετάσεις του,

-την οικογενειακή του κατάσταση, τους γονείς ή τα παιδιά του και εν γένει ό,τι συνδέεται με την ατομική του ταυτότητα.

Σήμερα υπάρχει μια σωρεία από εθνικούς αριθμούς ταυτοποίησης, με πολλά και διαφορετικά πρότυπα αριθμοδότησης: το πρότυπο του δελτίου ταυτότητας (για πολίτες άνω των 12 που μπορεί και να αλλάζει), ο εννιαψήφιος ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ - Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης που είναι η ταυτότητα εργασίας και ασφάλισης κάθε μέλους των εργαζομένων ή των συνταξιούχων και εξαρτάται από την οικογένειά τους στην Ελλάδα κ.λπ.

Ως το 2014 όλα αυτά θα έχουν συγχωνευθεί στο ΑΦΜ του πολίτη.



Η διπλή διάψευση του ΣΔΟΕ για τις καταθέσεις

Στη σκιά των δραματικών εξελίξεων με το «κούρεμα» των τραπεζικών καταθέσεων στην Κύπρο, το ΣΔΟΕ εξέδωσε πρόσφατα δύο απανωτές ανακοινώσεις για να επιβεβαιώσει το γνωστό σχέδιο για την ηλεκτρονική παρακολούθηση των τραπεζικών καταθέσεων των φορολογουμένων, αλλά και να διαψεύσει ότι αυτό το σχέδιο θα ξεκινήσει άμεσα! Το ΣΔΟΕ διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει σχέδιο που θα εφαρμοστεί άμεσα.

Επιβεβαίωσε όμως την ουσία της είδησης λέγοντας ότι υπάρχει σχέδιο για «αυτοματοποιημένο σύστημα παροχής πληροφοριών από το τραπεζικό σύστημα, που εξετάζει το υπουργείο, προκειμένου να μην υπάρχουν καθυστερήσεις στα αιτήματα των ελεγκτικών Αρχών προς τις τράπεζες».

Οπως είχε αποκαλύψει η «κυριακάτικη δημοκρατία», το σύστημα παρακολούθησης τραπεζικών λογαριασμών θα ενεργοποιηθεί αφού ψηφιστεί η σχετική νομοθετική ρύθμιση, η οποία θα περιληφθεί στο επικείμενο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή τον ερχόμενο Απρίλιο. Οι τράπεζες, καθημερινά, θα αποστέλλουν στον Τειρεσία όλες τις κινήσεις που έγιναν στους λογαριασμούς που διατηρούν. Από τον server του Τειρεσία θα αποστέλλονται τα στοιχεία στον server της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.


Στέλιος Κράλογλου


ΠΗΓΗ 

ΞΥΠΝΑ ΚΑΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΡΑΓΙΑ




Κέρασε πάλι ο Αμβρόσιος: "Σήμερα… δεν γιορτάζει η Ρεπούση"...!!





Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος, με αφορμή τον σημερινό εορτασμό της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου, έγραψε στον προσωπικό του ιστότοπο ένα κείμενο που… 

συζητείται ήδη, καθώς εξαιρεί από τους Έλληνες που γιορτάζουν σήμερα, τη Μαρία Ρεπούση, το ΠΑΜΕ και πολλούς άλλους.

Ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα του κειμένου του Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου, είναι το εξής:

“Σήμερα οι Ελληνες γιορτάζουν! Αλλά μόνον οι “γνήσιοι” Έλληνες! Επειδή, βλέπετε, υπάρχουν και οι άλλοι! Αυτοί που δεν αγαπούν την Πατρίδα!

Βλέπετε, σ’ αυτόν εδώ τον τόπο πάντοτε “υπήρχαν και οι Εφιάλτες”, δηλ. οι αρνησιπάτριδες, οι πουλημένοι, οι εντός των τειχών προδότες! Ολοι αυτοί σήμερα δεν χαίρονται!

Το μόνο που σκέπτονται είναι το πως και με τρόπο θα διαγραφή η επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821 από την ιστορική μνήμη των νεωτέρων Ελλήνων. Γράφουν, λοιπόν, και προβάλλουν με θρασύτητα τις βλακείες των, αλλοιώνοντας τα ιστορικά δεδομένα!

Είναι γνωστή πια η θεωρία της κας Ρεπούση περί “συνωστισμού στη Σμύρνη” εξ αιτίας του οποίου χάθηκαν τόσοι και τόσοι Ελληνες κατά την Μικρασιατική Καταστροφή! Προχθές ακόμη οπαδοί του ΠΑΜΕ υποστήριζαν ότι ο Παλαιών Πατρών Γερμανός είναι απατεώνας!”, σχολιάζει μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τρομερές αποκαλύψης που αν ισχύουν πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέας και να δικάσει όλους τους Κύπριους πολιτικούς για εσχάτη προδοσία!!!Σώρρας-Λαμπράκης-Βαλσαμάκης-Μαντές-Ρούσος-Βαβούρας τα λένε έξω από τα δόντια στον Artfm Κύπρου 24/03/2013



http://Kiwi6/file/e0u33m8iex

Ακούστε το 2ο μέρος...

http://Kiwi6/file/oj8pj6j9hr

τον π⓪ύτσ⓪! To τραγουδούσαν σήμερα στο Σύνταγμα και γιατί οχι... αύριο μέσα στη βουλή των δωσίλογων!

Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ: Εγκληματίας ο Κολοκοτρώνης, αστεία τα περί εθνεγερσίας!...




Προκλητική αρθρογραφία... 
Ο Νάσσος Θεοδωρίδης, κορυφαίο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, σε αρθογραφία του για την επανάσταση του 1821:
• υποστηρίζει ότι ο Κολοκοτρώνης είναι ένας «επονείδιστος εγκληματίας κατά της ανθρωπότητας»,
• χαρακτηρίζει «γελοίες ερμηνείες τα περί εθνεγερσίας» και...

• αναφέρει την Ελληνική επανάσταση ως «κυρίαρχο εθνικιστικό μύθο, που θέλει γενικώς τους "Έλληνες" να ξεσηκώνονται κατά των “Τούρκων”»
Oλόκληρο το άρθρο:

Δεν χωράει αμφιβολία ότι φέτος η 25η Μαρτίου δίνει πολλές αφορμές για εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Σε αντίθεση με τον κυρίαρχο εθνικιστικό μύθο, που θέλει γενικώς τους "Έλληνες" να ξεσηκώνονται κατά των «Τούρκων» συλλήβδην, και που δυστυχώς διαιωνίζεται στα σχολεία αναπαράγοντας μια δηλητηριώδη κουλτούρα για τη συνύπαρξη των δύο λαών, χρέος κάθε ανθρώπου που επιθυμεί τη χειραφέτηση και την ελευθερία είναι να ερμηνεύει ορθά τα γεγονότα, δηλαδή ενταγμένα μέσα στο σωστό ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο.

Έτσι, αν αποτινάξουμε από το μυαλό μας τη σκουριά της εθνικιστικής ανάγνωσης της Ιστορίας, που μάλιστα φτάνει μέχρι το σημείο να αποκρύπτει ακόμη και σήμερα το όνειδος ενός επονείδιστου εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας που διέπραξαν οι ορδές του Κολοκοτρώνη, δηλ. τη «σφαγή της Τριπολιτσάς», θα διαπιστώσουμε ότι οι εξεγερμένοι βαλκανικοί λαοί αναζητούσαν την πραγμάτωση ενός οράματος πολιτικής αυτοδιάθεσης, που τότε ταυτιζόταν με την «πολιτειακή συγκρότηση» και εθεωρείτο προϋπόθεση για την κοινωνική απελευθέρωση ενός λαού. Δεν επιζητούσαν, δηλαδή, τη διαφυγή από μια απροσδιόριστη «σκλαβιά» στην οποία ήταν δήθεν υποδουλωμένη η καθημερινότητα τους, αφού ως γνωστόν στην πολυεθνική οθωμανική αυτοκρατορία υπήρχε πλήρης ελευθερία διδασκαλίας και ανάπτυξης θρησκευτικής και ευρύτερης πολιτισμικής συνείδησης, περιχαρακωμένης βεβαίως στα πλαίσια του «μιλιέτ», και έχοντας ως υποκείμενο της τις κοινότητες και όχι τα άτομα καθαυτά.

Συνεπώς ο ανικανοποίητος πόθος όλων των υπηκόων για εξέγερση και ριζική αλλαγή του ημιφεουδαρχικού συστήματος δεν στόχευε στην αντικατάσταση της ηγεσίας μιας χώρας από μια άλλη που θα προέρχεται από άτομα της «εθνικής ομάδας» των εξεγερμένων. Κάτι τέτοιο δεν θα είχε κανένα νόημα, δεδομένου ότι αρκετοί Ρωμιοί Φαναριώτες συμμετείχαν ενεργά στη διαχείριση της εξουσίας στο πλευρό του σουλτάνου την ίδια στιγμή που εκατομμύρια Τούρκοι υφίσταντο την ίδια πολιτική περιθωριοποίηση με τους Ρωμιούς, μη έχοντας ούτε πρόσβαση στα κέντρα εξουσίας ούτε φυσικά δικαίωμα ψήφου. Ο πολυεθνικός ξεσηκωμός αποσκοπούσε κυρίως στην επίτευξη ενός περιζήτητου (και «εθνικά ουδέτερου») αγαθού που τα μεταγενέστερα δυτικά συντάγματα αποκάλεσαν εύστοχα «λαϊκή κυριαρχία» («Βουλγάροι κιι Αρβανήτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί, Αράπηδες και άσπροι, με μια κοινήν ορμή»).

Το αίτημα του '21 ήταν η πολιτική ελευθερία ως δυνατότητα αυτοδιακυβέρνησης δίχως ετεροκαθορισμό από τη σουλτανική εξουσία, και όχι η εν στενή εννοία «εθνική απελευθέρωση», αφού η οθωμανική αυτοκρατορία δεν ήταν δομημένη πάνω σε ένα σύστημα διακρίσεων λόγω εθνικότητας. Οι εξαιρέσεις σε αυτό τον κανόνα αφορούσαν μάλλον ζήλο, διαφθορά ή αυταρχισμό συγκεκριμένων εκπροσώπων της εξουσίας παρά το δομικό προφίλ του ίδιου του μοντέλου διακυβέρνησης. Επιπλέον, οι Ρωμιοί άρχισαν να σφυρηλατούν συνείδηση αυτοπροσδιορισμού τους ως οντότητας που επιθυμεί τη δική της «πολιτειακή συγκρότηση» (με βάση τις νέες αξίες της ανερχόμενης αστικής τάξης) μόνο κατά τη διάρκεια των χρόνων του αγώνα, καθώς πρωτύτερα υπήρχαν απλώς διαφορές λόγω θρησκεύματος και γλώσσας, πράγμα σύνηθες και αδιάφορο μέσα στις αχανείς εκτάσεις της εποχής.

Άλλωστε, επί φεουδαρχίας το «έθνος» θεωρούνταν ως στοιχείο που «ενώνει» τους «από κάτω» συμβάλλοντας στην ανατροπή παρωχημένων θεσμών. Έπρεπε να κυλήσουν μερικές δεκαετίες για να γίνει αντιληπτό το δηλητηριώδες περιεχόμενο που φωλιάζει μέσα σε έναν τέτοιο φαντασιακό όρο. Επομένως, το αίτημα για πολιτική ελευθερία, αποσυνδεδεμένο πλήρως από γελοίες ερμηνείες περί «εθνεγερσίας» (λες και ήταν στο ψυγείο ένα «έθνος» και κάποιος άνοιξε την πόρτα), είναι το μοναδικό στοιχείο που πρέπει να συγκρατήσει η αριστερά, προκειμένου να αντιπαρατεθεί στις σύγχρονες απόπειρες κατάλυσης της λαϊκής κυριαρχίας μέσω επιβολής δημοσιονομικής δικτατορίας από ανεξέλεγκτα θεσμικά κέντρα, που απειλούν κοινωνικές κατακτήσεις χωρίς οι λαοί να έχουν δυνατότητα να πάρουν πολιτικές αποφάσεις για θέματα που τους αφορούν. Όμως τα κέντρα αυτά είναι επικίνδυνα..και αυταρχικά όχι επειδή είναι «αλλογενή» και «ξένα», αλλά επειδή είναι καπιταλιστικά...

parapolitika.gr

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΑ..ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΑΔΗΤΕΣ & ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ



Κι έτσι κι αλλιώς θέλουν τα σπίτια μας… Ας έρθουν και θα πάρουν τ’ αρχίδια μας ή θα βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα!... 



Αν δε θέλεις να συνεχίσεις παίρνεις τ αρχίδια τους...



Τότε βάλτους στον κώλο τα δικά σου...
 
(ΛΗΜΕΡΙ:Συνυπογράφουμε ανεπιφύλακτα...)
 
 
 

4 BINTEO: Επεισόδια στην Καλαμάτα – Με ΕΛΛΗΝΙΚΗ και ΚΥΠΡΙΑΚΗ σημαία οι πολίτες




Επεισόδια σημειώθηκαν στην Καλαμάτα μετά το τέλος της μεγάλης παρέλασης.

Πολίτες προσπάθησαν να διαδηλώσουν στον χώρο της παρέλασης με τη λήξη της και παρεμποδίστηκαν από ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας με.....
αποτέλεσμα να προκληθεί ένταση μεταξύ αστυνομίας και διαδηλωτών.

Με επέμβαση των ανωτέρων της Ελληνικής Αστυνομίας και αφού είχε αποχωρήσει ο εκπρόσωπος της Κυβέρνησης Λάμπρος Σκόρδας καθώς και οι άλλοι επίσημοι τελικώς επιτράπηκε η πορεία στους διαδηλωτές και δεν γενικεύτηκε η ένταση.


.

Ρόδος:Εδειραν τον διοικητή της ασφάλειας



Ο Χ. ΤΕΤΡΑΔΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

Πέταξε το στεφάνι στο μνημείο φωνάζοντας ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Ο Μαρξ και ο Ροκφέλλερ ενάντια στον Κολοκοτρώνη






Του Δημήτρη Ζαφειρόπουλου
Οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος. Ποιανού νομίσματος; Αυτού που θέλει την Ιστορία αποτέλεσμα των κοινωνικών και οικονομικών σχέσεων, τον άνθρωπο δούλο στους νόμους της αγοράς και τα έθνη, τυχαίες συνευρέσεις ατόμων στον τόπο και στον χρόνο. Πιο αναλυτικά: από τη μία οι διάφοροι καναλάρχες τύπου Αλαφούζου που επιστρατεύουν τους Τατσόπουλους, τους Βερέμηδες, την Ρεπούση και διάφορους άλλους σοβαροφανείς επιστήμονες της αριστεράς. Από την άλλη, τα ορφανά του Στάλιν, οι κνίτες και οι παμίτες που μοιράζουν φυλλάδια και βγάζουν ανακοινώσεις.
Όλοι αυτοί μαζεμένοι για να μας πούμε τι; Πως το 1821 ήταν μια κοινωνική επανάσταση, όχι εθνική και την έκαναν διάφορες γκροτέσκες φιγούρες που ξεκινούν από τυχοδιώκτες και φτάνουν μέχρι σε κρυφοαδερφές. Δεν ξεχνούν να απαλείφουν και τον θρησκευτικό χαρακτήρα της Επανάστασης, ενώ παράλληλα μιλούν για πολυεθνική διάσταση του αγώνα, με συμμετοχή διαφόρων Βαλκάνιων αλλά και μουσουλμάνων υπέρ του αγώνα των Ελλήνων.

Μπορεί να λέγονται φιλελεύθεροι ή νεοαριστεροί, να είναι λιμπεραλιστές ή παραδοσιακοί κομμουνιστές, μπορεί για τους τύπους της πολιτικής να είναι αντίπαλοι, αλλά έχουν κάτι κοινό που τους ενώνει. Το μίσος τους για κάθε τι το εθνικό αλλά και τη διάθεση να ξαναγράψουν την ιστορία του τόπου μας στα μέτρα των ιδεοληψιών τους. Το προσπάθησαν με τη σειρά του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ πριν δύο χρόνια. Φέτος, τη σκυτάλη πήραν οι ακτιβιστές του ΚΚΕ, με σχετικές προκηρύξεις προς τους μαθητές. Και λένε τα ίδια πράγματα οι μνημονιακοί του Φαλήρου και οι αντιμνημονιακοί του Περισσού. Πως το '21 ήταν μια αστική επανάσταση με πολυεθνικό χαρακτήρα.
Οι του ΣΚΑΙ θέλησαν να εξηγήσουν πως χωρίς τον Βολταίρο και τους άλλους διαφωτιστές, την Μασονία και τις γκιλοτίνες της Γαλλικής Επανάστασης, οι Έλληνες δεν θα ξεσηκώνονταν κατά των Τούρκων. Οι του Περισσού βάζουν την πινελιά της κοινωνικής αντίδρασης στους κοτζαμπάσηδες, μιλούν για αντιδραστικό κλήρο και θέλουν το στράτευμα του '21 κάτι ανάλογο με τις Διεθνείς Ταξιαρχίες που έδρασαν στην Ισπανία κατά του Φράνκο. Όλοι τους μιλούν για αστική και όχι εθνικοαπελευθερωτική επανάσταση και για να καταδείξουν το «ψέμα της εθνικιστικής προπαγάνδας», μας εξηγούν πως στις 25 Μαρτίου δεν έγινε η περίφημη δοξολογία στην Αγία Λαύρα, αλλά αυτή η ημερομηνία καθιερώθηκε με νόμο του Όθωνα μεταγενέστερα.
Λες και έχει σημασία το ποιος έριξε την πρώτη τουφεκιά ή το ποια πόλη απελευθερώθηκε πρώτη. Πράγματι, ο αγώνας δεν άρχισε την 25η Μαρτίου του 1821. Άρχισε στις 29 Μαΐου του 1453, την ημέρα της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης. Με τους μύθους για τον Μαρμαρωμένο Βασιλιά και τις συνεχείς και αδιάκοπες εξεγέρσεις κατά του κατακτητή. Σε αυτές συμμετείχαν στρατιωτικοί, αριστοκράτες, κληρικοί, χωρικοί, νησιώτες, κάτοικοι των πόλεων, μέλη των παροικιών, οι πάντες. Ξεχνούν όμως να τις αναφέρουν. Ξεχνούν τον αγώνα του Γραίτζα Παλαιολόγου στον Μοριά, την αντίσταση των Μονεμβασιωτών, τους πολέμους του Κλαδά και του Μπούα, τον ηρωισμό της Μαρούλας στα τείχη της Λήμνου, την εξέργερση του Σκυλόσοφου, τα Ορλωφικά, τον Κατσώνη, τον «μαύρο στόλο» της Σκιάθου, τους Κρητικούς αγωνιστές, τους Σφακιανούς και τους Σουλιώτες, την διδασκαλία του Κοσμά του Αιτωλού, τους Χειμαρριώτες, τους κλέφτες και τους αρματολούς.
Όλα αυτά δεν υπάρχουν, διαγράφονται μονοκοντυλιά για να περάσουν οι διδασκαλίες των πεφωτισμένων και ο μύθος της αστικής επανάστασης που για το ΠΑΜΕ είχε ακόμα ως τάξη προοδευτικό χαρακτήρα. Τώρα βέβαια, κατά πόσο οι αγροτοποιμένες και οι ψαράδες της εποχής είχαν πρόσβαση στον Ρουσσώ και στον Μοντεσκιέ, αυτό είναι αλλού παπά Ευαγγέλιο. Το ίδιο και η ανυπαρξία αστικής τάξης που φέρει τα ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά αυτής στον ελλαδικό χώρο της εποχής. Αδιάφορα είναι τα λόγια του Κολοκοτρώνη που σαφέστατα λέει πως η ελληνική εξέγερση δεν έχει σχέση με τις άλλες, τις καρμποναρικές, της Ευρώπης. Αδιάφορο για τους φωτισμένους του αστισμού είναι το πρώτο Σύνταγμα της Επιδαύρου που με σαφήνεια δείχνει τον εθνικό και θρησκευτικό χαρακτήρα του κράτους που με βάση τη σημερινή πολιτική ορολογία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ότι περιέχει φυλετικούς νόμους.
Πέρα όμως από τα φληναφήματα και τις ονειρώξεις των διαφόρων αποχρώσεων προοδευτικών, υπάρχει και η ιστορία του 1821. Που ήταν μια ιστορία επική, γραμμένη με αίμα και θυσίες που δεν εξηγούνται με κανέναν νόμο κοινωνικής μηχανικής, αλλά μονάχα με τον ανορθολογισμό του ανθρώπου που μάχεται για την ελευθερία του, το αίμα και τη γη του. Και όπως σε κάθε τέτοιο ολοκληρωτικό αγώνα υπάρχουν και χωράνε όλοι: οι ήρωες και οι προδότες, οι γενναίοι και οι δειλοί, οι τυχοδιώκτες και αυτοί που έγιναν παρανάλωμα. Υπάρχουν οι κοτζαμπάσηδες που τα έδωσαν όλα στον αγώνα και αυτοί που τα κονόμησαν από αυτόν. Ο απλός λαός που βάσταξε το βάρος του αγώνα και αυτοί οι απλοί άνθρωποι που κουρασμένοι, ακολούθησαν τον Νενέκο στην προδοσία του. Οι παπάδες που κοίταξαν το πουγκί τους και εκείνοι που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή. Όλοι, όπως σε κάθε εποχή, σε κάθε μεγάλη στιγμή του ανθρώπου.
Αυτή είναι η ιστορία του 1821, βγαλμένη από τα κόκκαλα των Ελλήνων τα ιερά και όχι από κάποια βολεμένη και καλοπληρωμένη έδρα που κατασκευάζει θεωρίες με βάση την ιδεοληψία των καθήμενων σε αυτή. Και επειδή, όπως είπαμε και προηγουμένως, η ιστορία έχει μια θέση για όλους, γι' αυτό και ξέρουμε αυτοί που θα έχουν στο μέλλον οι διάφοροι δεξιοί και αριστεροί αρνητές του εθνικού μας χαρακτήρα. Την θέση δίπλα στον Πήλιο Γούση και στον Νενέκο.
πηγη

25 Μαρτίου 2013 - Ξύπνα Έλληνα νεο-ραγιά !





Σχόλιο attikanea: Ως πότε μωρέ, θα πηγαίνουμε από ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟ σε ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟ,με σκυμένα τα κεφάλια και τις ψυχές μας μαύρες;
ΕΞΕΓΕΡΣΗ, ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ! ΕΓΕΓΕΡΣΗ!

Ακόμη μία επέτειος της εθνικής παλιγγενεσίας βρίσκει τη χώρα μας βυθισμένη στο σκοτάδι, το φόβο, την απελπισία και την απόγνωση.

Η ζωή μας χειροτερεύει....

καθημερινά υπό τον αδυσώπητο
" ζυγό " του μνημονίου και της κυβέρνησης - θεραπαινίδας της τρόϊκας.

Η οικονομική αφαίμαξη....


και υποδούλωση του ελληνικού λαού, η υποθήκευση του εθνικού πλούτου και η δόλια αναστολή ή κατάργηση των ατομικών ελευθεριών και των κοινωνικών δικαιωμάτων συνεχίζεται απρόσκοπτα και μεθοδικά, σύμφωνα με το προδιαγεγραμμένο σχέδιο εξαθλίωσής μας.

" ...γιατί τα 'σκιαζε η φοβέρα
και τα πλάκωνε η σκλαβιά..."
γράφει ο εθνικός μας ποιητής.


Η ανήθικη προσπάθεια αλλοίωσης και στρέβλωσης της ιστορίας μας καθώς και του σταδιακού ακρωτηριασμού της εθνικής μας συνείδησης έχει ως κυρίαρχη συνιστώσα τον υποβιβασμό της επανάστασης του 1821, από εθνική εξέγερση, σε εκδήλωση αλυτρωτισμού συγκεκριμένων ηγετικών τότε ομάδων.

Αίσχος!!!... Ντροπή!!!... Βλασφημία!!!

Το 1821 οι " ραγιάδες " πρόγονοί μας απέδειξαν ότι τολμούν και μπορούν να αποτινάξουν τον τουρκικό ζυγό και να ελευθερωθούν.

Σήμερα, η πρόκληση είναι παρόμοια με τη διαφορά ότι ο ζυγός είναι διττής προέλευσης, εσωτερικής και εξωτερικής.

Ξύπνα λοιπόν νεο-ραγιά "πάρε τ' άρματα" αποτίναξε τον ζυγό της τρόικας και ανάκτησε τον αυτοσεβασμό σου! ! ! ! 


Γράψε άλλη μια ένδοξη σελίδα στην ιστορία σου!!!!! 



γράφει η γάτα




Πηγή

Μπλοκάρονται οι καταθέσεις στις κυπριακές τράπεζες αν ...


EINAI "ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΕΣ" κ.Γ.ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ;

03/24/2013 - 21:15
Οι καταθέσεις στις ελληνικά υποκαταστήματα των τριών κυπριακών τραπεζών (Λαϊκής, Κύπρου, Ελληνικής) κινδυνεύουν άμεσα και αυτό είναι ένα γεγονός που δεν μπορεί να απαλειφθεί με ευχολόγια και ανέξοδες δηλώσεις περί "θωράκισής τους"...
Η Λευκωσία είναι σαφές ότι αρνείται να υπογράψει τη συμφωνία για μεταβίβαση του δικτύου των κυπριακών τραπεζών στην Ελλάδα στην Τράπεζα Πειραιώς, απειλώντας  με αποσταθεροποίηση την ευρωζώνη.
Η απειλή εστιάζεται στο ενδεχόμενο παγώματος των καταθέσεων στις κυπριακές τράπεζες στην Ελλάδα, αν το Eurogroup επιμένει ότι τα χρέη της Λαϊκής Τράπεζας στον ELA θα πρέπει να τα επωμιστεί η Τράπεζα Κύπρου.
Πολλά από τα χρήματα που δανείστηκε η Λαϊκή Τράπεζα από τον ELA είχαν διοχετευθεί στην ελληνική αγορά.
Η Λευκωσία θεωρεί ότι δεν μπορεί η Ελλάδα να αρνείται να βοηθήσει σε αυτή την δύσκολη στιγμή, όταν η Κύπρος βρέθηκε στην κατάσταση που είναι σήμερα λόγω της συναίνεσης της στο κούρεμα των ελληνικών ομολόγων.
 
Κυβερνητικοί κύκλοι στη Λευκλωσία σημείωναν ότι αν δεν υπάρξει συμφωνία στο Eurogroup δεν πρόκειται να υπογραφεί καμία συμφωνία με την Τράπεζα Πειραιώς, καθώς ο Νίκος Αναστασιάδης έχει δώσει οδηγίες για να παγώσει κάθε κίνηση προς αυτή τη κατεύθυνση. 
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr