ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

Χρόνια πολλά με υγεία !!

χωρίς λόγια !!!

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΑΠΤΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ



            Ο άγιος Ιωάννης ο πρόδρομος και βαπτιστής του Χριστού είναι λαϊκός άγιος, γι’ αυτό και πολύ διαδεδομένη η ονοματοδοσία, ώστε να υπάρχει και λαϊκή παροιμία, ασφαλώς άστοχη, «σπίτι δίχως Γιάννη προκοπή δεν κάνει»! Ο τρόπος, με τον οποίο προσεγγίζουμε τα προβαλλόμενα από την Εκκλησία μηνύματα, μέσω των ακολουθιών, κατά το δωδεκαήμερο από τα Χριστούγεννα ως τα Θεοφάνεια, δεν μας επιτρέπουν να σταθούμε στο πρόσωπο, το οποίο αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ Παλαιάς και Καινής Διαθήκης του Θεού προς τους ανθρώπους.
            Ο άγιος Ιωάννης υπήρξε καρπός προσευχών επί μακρόν ατέκνου ζεύγους. Όσοι δεν ζήσαμε τη λαχτάρα να αποκτήσουμε τέκνα, δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε αυτή. Σήμερα ο άκρατος ατομισμός οδηγεί στη θανάτωση πλήθους εμβρύων! Παράλληλα τα άτεκνα ζεύγη, παρά την επιστημονική πρόοδο που επέτυχε την τεχνητή γονιμοποίηση, αυξάνουν διαρκώς και αντιμετωπίζουν δυσχερέστατα στην επίλυσή τους προβλήματα στην προσπάθεια να υιοθετήσουν τέκνο. Και η κοινωνία, η άκρως υποκριτική, σπεύδει να καυτηριάσει επιδερμικά κάθε σκάνδαλο κυκλώματος παράνομης υιοθεσίας, στο οποίο εμπλέκονται φτωχοί γονείς, συνήθως πολύτεκνοι και περιθωριακοί, γιατροί, νοσηλευτές, νομικοί και συμβολαιογράφοι!

            Για τον άγιο προφήτευσε κατά τη γέννησή του ο πατέρας του, ο αρχιερέας Ζαχαρίας, τονίζοντας πως θα διήγε άκρως ασκητικό βίο χωρίς να γευθεί ποτέ οινοπνευματώδη. Στα Ευαγγέλια τον συναντούμε μετά παρέλευση 30 περίπου ετών, στην περιοχή του Ιορδάνη, να διάγει βίο ασκητικότατο. Αν κάποιος απομακρυνθεί λίγο από τις όχθες του εισέρχεται σε αφιλόξενη ερημική περιοχή χωρίς παρηγοριά. Ένδυμά του ήταν τεμάχιο από δέρμα καμήλας, το οποίο συγκρατούσε στο σώμα του δερμάτινη ζώνη. Τροφή του ήταν ακρίδες και μέλι άγριο. Για το πρώτο διίστανται  οι ερμηνευτές. Άλλοι δέχονται ότι τροφή του ήταν αποξηραμένα έντομα, ενώ άλλοι τρυφερές άκρες φυτών της περιοχής. Ό,τι από τα δύο δεχθούμε, δεν αποκλίνουμε από την άκρα ασκητικότητα του Προδρόμου.
            Ποιο το χαρακτηριστικό του Ιωάννου, που προσήλκυε πλήθος κατοίκων των Ιεροσολύμων αλλά και άλλων οικισμών; Προφανώς η αγνότητα και η αγιότητα του βίου. Ακόμη και σήμερα, που επιχειρείται άνευ προηγουμένου αποϊεροποίηση των πάντων, ο άγιος συγκινεί με τον συνεπέστατο βίο του. Ο απλός λαός, που πίστεψε ότι ο Ιωάννης ήταν απεσταλμένος από τον Θεό προφήτης βαπτίζονταν στα νερά του Ιορδάνη και ζητούσαν συμβουλές για την εναρμόνιση του βίου τους. Στους καλοκάγαθους, που ίσως βίωναν τη βεβαιότητα της σωτηρίας τους, μέσω της εφαρμογής όλων των διατάξεων του μωσαϊκού νόμου, ζητούσε κάτι, που εμείς οι χριστιανοί θέλουμε να αγνοούμε: «Ο έχων δύο χιτώνας μεταδότω τω μη έχοντι και ο έχων βρώματα ομοίως ποιείτω». Αυτό συνιστά σαφώς υπέρβαση του χρέους απόδοσης της δεκάτης, που όριζε ο μωσαϊκός νόμος, τόσο για τις τροφές, όσο και για τα ενδύματα. Σήμερα οι χριστιανοί, πονηρά σκεπτόμενοι, αρκούμαστε στην εφαρμογή του μη ισχύοντος πλέον μωσαϊκού νόμου, αν δεν παραβαίνουμε και εκείνου τις διατάξεις. Στην προσπάθειά μας προς αυτοδικαίωση μουρμουρίζουμε: Πώς είναι δυνατόν να συμβεί αυτό; Ο άγιος Ιωάννης δίνει αποστομωτική απόκριση: Με τη μίμηση του τρόπου βιοτής μου. Τότε εμείς στρέφουμε την πλάτη, όπως και κάποιοι μαθητές την έστρεψαν στον Χριστό, τονίζοντας: Σκληρός ο λόγος, ποιος μπορεί να τον ακούσει (για να τον εφαρμόσει);
            Εκκοσμικευόμενοι, με την πάροδο του χρόνου, οι μαθητές του Χριστού άρχισαν να αποδέχονται επιλεκτικά μέρος των ευαγγελικών εντολών, προκειμένου να απολαμβάνουν τα του βίου «αγαθά» και προκάλεσαν την ακραία κοινωνική αδικία (ναι οι «χριστιανοί»!), με συνέπεια τρομακτικό πλήθος συνανθρώπων μας να υποφέρει εξ  αιτίας της πλεονεξίας μας. Και είναι τόση η κατάπτωσή μας, ώστε, τώρα πλέον που δοκιμαζόμαστε ως λαός από τους άρπαγες, με τους οποίους συνοδοιπορούσαμε επί δεκαετίες, να έχει το θράσος να μας συμβουλεύει τη λιτότητα κάποιος υπουργός, που στον βίο του δεν τη γεύθηκε στο ελάχιστο! Τον θυμόμαστε; Δεν πέρασε παρά ένα μόνον έτος από τότε! Ο Απόστολος Παύλος είχε προφητεύσει ότι μετά πάροδο καιρού «γόητες προκόψουσιν επί τα χείρω πλανώντες και πλανώμενοι»!
            Στον Ιωάννη όμως προσέτρεχαν και άλλοι υπό το βάρος των ενοχών, όπως τελώνες εκμεταλλευτές και στρατιωτικοί καταπιεστές. Ζητούσαν και αυτοί συμβουλές. Και ο άγιος του Θεού χωρίς χρήση σκληρής γλώσσας, και αυτό είναι το άκρως εντυπωσιακό, αφού τους βάπτιζε, τους συμβούλευσε να μην είναι πλεονέκτες και άρπαγες. Θα επισημάνει ειρωνικά κάποιος: Και τον άκουγαν εκείνοι; Ασφαλώς όχι όλοι. Κάποιους όμως καθώς και πόρνες προετοίμασε, ώστε να συντρώγουν με τον Χριστό ακούγοντας και εφαρμόζοντας την απαράμιλλη διδασκαλία του. Ένας από αυτούς, ο Ματθαίος, έγινε στη συνέχεια μαθητής του Χριστού. Κάποιος άλλος, ο Ζακχαίος, ταπεινώθηκε σκαρφαλώνοντας σε δένδρο, για να αντικρίσει τον Χριστό. Και οι δύο έλαβαν σημαντικότατες αποφάσεις. Η μετάνοια, η ακατανόητη με το «πνεύμα» του κόσμου, είναι η πεμπτουσία της διδασκαλίας του Χριστού!      
Επισκέπτονταν και οι Φαρισαίοι τον Ιωάννη. Όχι βέβαια επειδή αισθάνονταν την ανάγκη να ακούσουν λόγο παρηγοριάς και, προπάντων, φώτισης αυτοί που ζούσαν με την καύχηση της γνώσης και τήρησης του νόμου. Τους είλκυε η ζήλεια από τη συρροή του πλήθους, του πλήθους που ποτέ δεν είχαν καταφέρει οι ίδιοι να ελκύσουν παρά την εξουσία τους και τις κατά καιρούς απειλές για τιμωρία του Θεού! Ο άγιος γι’ αυτούς χρησιμοποιούσε εντελώς διαφορετική γλώσσα. Έφθασε να τους αποκαλέσει γεννήματα από οχιές, που ζούσαν με την ψευδαίσθηση ότι αναπαύουν με τα πλήρη υποκρισίας έργα τους τον Θεό. Αν και τους κάλεσε σε μετάνοια αυτοί παρέμειναν αμετανόητοι, ακόμη και όταν ο ίδιος ο Χριστός επανέλαβε τις επικρίσεις εναντίον τους, με συνέπεια το πάθος τους να τους οδηγήσει να τον παραδώσουν στους Ρωμαίους, που τόσο οι ίδιοι μισούσαν, με την κατηγορία της αντιποίησης αρχής!
Επισκέφθηκε τον Ιωάννη και ζήτησε να βαπτιστεί από αυτόν και ό ίδιος ο Λόγος του Θεού! Αυτό το μεγαλειώδες συμβάν ευτελίζεται στην «αναπαράστασή» του κατά τον αγιασμό των υδάτων παρουσία πλήθους αρχόντων, που εκτελούν αγγαρεία και οι οποίοι, αν και ψηφίζουν νόμους ενάντιους προς το θέλημα του Θεού, δεν ακούν το «ουκ εξεστί σοι»!
Ο Ιωάννης δεν δίστασε να στραφεί και κατά της κοσμικής εξουσίας, όταν αυτή προκλητικά παρέβη τον νόμο του Θεού. Το «ουκ εξεστί σοι» από την έρημο του Ιορδάνη έφθανε στα ανάκτορα του Ηρώδη και τάραζε τόσο τον ίδιο, όσο και την Ηρωδιάδα. Παρά την απόλυτη εξουσία, που ασκούσε, ως εντολοδόχος του αυτοκράτορα της Ρώμης, ο Ηρώδης δίσταζε να εκτελέσει τον φυλακισμένο Ιωάννη, που ο λαός θεωρούσε προφήτη. Στην έκβαση του δράματος προχώρησε η Ηρωδιάδα. Γι’ αυτήν η κεφαλή του προφήτη άξιζε περισσότερο από το μισό της επικράτειας του Ηρώδη. Πόσοι από τους ερμηνεύοντες τις ενέργειες των ανθρώπων με βάση τα οικονομικά κίνητρα στάθηκαν στο συμβάν της αποκεφάλισης του, για να συνειδητοποιήσουν ότι τα κίνητρα των ενεργειών των ανθρώπων απορρέουν από τις αρετές ή τα πάθη τους;
Αχ και να γέμιζαν και σήμερα οι φυλακές από εγκλείστους, επειδή ασκούν έλεγχο στην πάσης φύσεως εξουσία, η οποία αντιστρατεύεται το θέλημα του Θεού! Πόσο θα άλλαζε ο κόσμος!

                                                «ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

1.000 πρόσφυγες συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Κολωνίας και παρενοχλούσαν Γερμανίδες



1.000 πρόσφυγες συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Κολωνίας και παρενοχλούσαν Γερμανίδες

Οι εορτασμοί της Πρωτοχρονιάς στην γερμανική πόλη της Κολωνίας έγιναν εφιάλτης για δεκάδες Γερμανίδες, οι οποίες βγήκαν από τα σπίτια τους να διασκεδάσουν και βρέθηκαν να δέχονται οργανωμένες επιθέσεις από ομάδες ανδρών που έμοιαζαν με Άραβες ή Αφρικανούς.

Όπως μεταδίδει το Sputnik, το οποίο επικαλείται τη γερμανική Αστυνομία, περίπου 1.000 άνδρες που περιγράφηκαν ως Άραβες ή Βορειοαφρικανοί, συγκεντρώθηκαν την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στον Κεντρικό Σταθμό της Κολωνίας και παρενοχλούσαν σεξουαλικά τις διερχόμενες γυναίκες, ενώ αναφέρθηκαν και πολλές ληστείες.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι άνδρες σχημάτιζαν ομάδες, περικύκλωναν ασυνόδευτες γυναίκες και άρχιζαν να τις παρενοχλούν σεξουαλικά.
Τουλάχιστον 80 γυναίκες έχουν καταγγείλει μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές ότι έπεσαν θύματα ληστείας ή σεξουαλικής παρενόχλησης από τις ομάδες των αλλοδαπών, ενώ υπάρχει και μία καταγγελία για βιασμό.
Ο αρχηγός της Αστυνομίας στην Κολωνία, Βόλφγκανγκ Άλμπερς (Wolfgang Albers), περιέγραψε τα περιστατικά ως «ένα έγκλημα σε εντελώς νέα διάσταση».
Πράγματι, είναι πρωτοφανές για τον δυτικό κόσμο 1.000 ξαναμμένοι άνδρες να κυνηγούν γυναίκες στο κέντρο ευρωπαϊκής πόλης.
Την Τρίτη η Δήμαρχος της Κολωνίας (Henriette Reker) συγκάλεσε έκτακτη συνεδρίαση με εκπροσώπους της Αστυνομίας της Κολωνίας και της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Αστυνομίας.
Η κ. Ρέκερ κάλεσε την Αστυνομία να αντιμετωπίσει το ζήτημα αποφασιστικά και συμπλήρωσε ότι οι γερμανικές Αρχές δεν θα ανεχθούν τέτοια απάνθρωπα εγκλήματα.
Όπως ήταν αναμενόμενο οι επιθέσεις προκάλεσαν νέες σκληρές επικρίσεις κατά της μερκελικής πολιτικής των ανοιχτών συνόρων σε πρόσφυγες και μετανάστες.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, 1.000.000 πρόσφυγες και μετανάστες εισήλθαν στη Γερμανία μέσα στο 2015.
Η είδηση της μαζικής σεξουαλικής παρενόχλησης δεκάδων γυναικών από εκατοντάδες μουσουλμάνους πρόσφυγες έχει γίνει πρώτο θέμα στον διεθνή Τύπο.

Μαρτυρία ΣΟΚ – Κολωνία: «Πρόσφυγες χούφτωναν τη σύντροφό μου και εγώ κοίταγα!»

Μαρτυρία ΣΟΚ – Κολωνία: «Πρόσφυγες χούφτωναν τη σύντροφό μου και εγώ κοίταγα!»

Σε όλη τη Γερμανία ομάδες ξαναμμένων μουσουλμάνων προσφύγων επιτέθηκαν σε γυναίκες την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
Γυναίκες κακοποιήθηκαν, παρενοχλήθηκαν σεξουαλικά, ληστεύτηκαν και σε μία περίπτωση έχει καταγγελθεί και βιασμός.
Το μεγάλο «πρωτοχρονιάτικο πάρτι» των νεαρών μουσουλμάνων έγινε στην Κολωνία, όπου 1.000 τουλάχιστον πρόσφυγες είχαν συγκεντρωθεί στον κεντρικό σταθμό της πόλης και μέχρι στιγμής έχουν καταγγελθεί στην Αστυνομία 80 επιθέσεις σε γυναίκες.
Οι νεαροί μουσουλμάνοι σχημάτιζαν ομάδες που περικύκλωναν ασυνόδευτες γυναίκες και τους επιτίθονταν [αναλυτικά για την Κολωνία εδώ].
Και στο Αμβούργο η Αστυνομία αντιμετώπισε παρόμοια περιστατικά, στην περιοχή του St Pauli. Όπως μεταδίδει το BBC, ένας πολιτικός δήλωσε ότι αυτό είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου.
Οι γερμανικές Αρχές ανησυχούν με το τι έχει να γίνει τον Φεβρουάριο, όταν θα ξαμολυθούν στους γερμανικούς δρόμους μεθυσμένα μπουλούκια λόγω του καρναβαλιού.
Ένας άνδρας, μεταδίδει το BBC, περιέγραψε πώς η σύντροφός του και η 15χρονη κόρη της περικυκλώθηκαν από ένα μεγάλο πλήθος έξω από τον κεντρικό σταθμό της Κολωνίας και εκείνος ήταν ανίκανος να τις βοηθήσει.
«Οι επιτιθέμενοι άρπαζαν τα στήθη της συντρόφου μου και τις χούφτωναν ανάμεσα στα πόδια τους».
Μια Βρετανίδα που βρισκόταν για τις γιορτές στην Κολωνία είπε ότι άνδρες έριξαν δυναμιτάκια και βεγγαλικά στην παρέα της. Άνδρες που δεν μίλαγαν ούτε γερμανικά ούτε αγγλικά.
«Προσπαθούσαν να μας αγκαλιάσουν, να μας φιλήσουν. Ένας έκλεψε την τσάντα της φιλενάδας μου», δήλωσε στο BBC.
«Ένας άλλος προσπάθησε να μας βάλει μέσα στο “ιδιωτικό του ταξί”. Ήμουν φοβισμένη, ποτέ στη ζωή μου δεν έχω βιώσει κάτι σαν αυτό».
Στο Αμβούργο πολλές γυναίκες κατήγγειλαν ότι συμμορίες από άνδρες τις κακοποίησαν και τις λήστεψαν την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στην οδό Reeperbahn, ένα δρόμο γνωστό για τη νυχτερινή του διασκέδαση.
Γερμανός αστυνομικός που βρισκόταν στον κεντρικό σταθμό της Κολωνίας, όταν συνέβαιναν τα έκτροπα εις βάρος γυναικών και ο ίδιος προσωπικά συνέλαβε 8 πρόσφυγες, δήλωσε σε τοπικό σάιτ:
«Ήταν όλοι αιτούντες άσυλο, είχαν μάλιστα μαζί τους και τα χαρτιά τους».
Οι γερμανικές Αρχές, που αντιλαμβάνονται ότι έχει αρχίσει να χάνεται η μπάλα, έσπευσαν να πουν ότι δεν υπάρχει καμία επιβεβαίωση ότι όλοι οι «ξαναμμένοι» ήταν πρόσφυγες και ζήτησαν από τους πολίτες να μην καταλήγουν σε βιαστικά συμπεράσματα.
Δείτε ποια κατάσταση επικρατούσε έξω από τον κεντρικό σταθμό στην Κολωνία:


tribune.gr

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Το απαγορευμενο απο τα καναλια βιντεο της Μαλβίνα Κάραλη για τον Σημίτη και τα Ιμια



Karalh


Το κράτος (σας) με νίκησε


Τέλειωσα το σχολείο το 1974 κι έπιασα αμέσως δουλειά, πριν ακόμα μπω στο πανεπιστήμιο. Έχω δηλαδή ένσημα από την εποχή της μεταπολίτευσης (εργοστάσιο «Θερμίς»). Από τότε, σχεδόν χωρίς σταματημό, δουλεύω. Καθώς δεν ήμουνα φτωχόπαιδο, στην αρχή δε δούλευα για το ψωμί, μα για το βούτυρο. Από τότε που έκανα παιδιά κι ήρθαν και διάφορες δυσκολίες κι έγινα φτωχόπαιδο, δουλεύω για το ψωμί.
Μια ζωή στον ιδιωτικό τομέα, λοιπόν, ΙΚΑ τα πρώτα χρόνια (ή ούτε καν ΙΚΑ), κι από το 1984, στα 28 μου, ΤΕΒΕ (τώρα ΟΑΕΕ). Εργοστάσιο, βιβλιοπωλεία, διδασκαλία Αγγλικών για αρχάριους σ’ ένα χωριό της Αττικής, συγγραφή λημμάτων στην εγκυκλοπαίδεια «Ήλιος», καφάσια στη Λαχαναγορά, πλασιεδιλίκι, ιδιαίτερα μαθήματα, φροντιστήρια άλλων και δικά μου, κειμενογραφία σ’ εταιρίες, δημοσίευση με το κομμάτι σε περιοδικά κι εφημερίδες, συγγραφή λημμάτων στο λεξικό «Δημητράκου», γράψιμο βιβλίων, ειδησεογραφία, αρθρογραφία, παρουσίαση βιβλίων, τρεις μήνες σύμβουλος σ΄ έναν (πανάξιο, από τους λίγους) υπουργό, παραγωγή ραδιοφωνικών εκπομπών, επιμέλειες κειμένων –ίσως και τίποτ’ άλλο που το ξεχνάω.
Το ξαναλέω: 41 χρόνια στη δουλειά, 31 στην αυτοαπασχόληση. Υπάλληλος, εργοδότης, αυτοαπασχολούμενος, απ’ όλα. Όποιος/α καταλαβαίνει,
καταλαβαίνει – για τους άλλους/τις άλλες (άεργους, προστατευμένους στο θερμοκήπιο του δημόσιου τομέα, κομματόσκυλα κ.λπ.) δεν έχει νόημα να εξηγώ.
Τώρα το ελληνικό κράτος με νίκησε. Αναγκάζομαι να κλείσω τα βιβλία μου (αν τα καταφέρω), μετά από 31 χρόνια (υποτιθέμενης) εργασιακής ανεξαρτησίας. ΦΠΑ, έκτακτες εισφορές, εισφορές αλληλεγγύης, γραφειοκρατία, προκαταβολές φόρου, συνάφειες, καταστάσεις πελατών - προμηθευτών, ΤΕΒΕ / ΟΑΕΕ (€ 450 το μήνα, παρακαλώ), χαράτσια, ΕΝΦΙΑ και δεν ξέρω και γω τι άλλο, με νικήσανε. Το ελληνικό κράτος με κατάφερε να του χρωστάω, εγώ που πάντα πλήρωνα τους φόρους μου στην ώρα τους. Κι αν συνέχιζα αυτοαπασχολούμενος, το χρέος μου θ’ αυξανόταν κι άλλο.
Δεν έχει νόημα να εξηγώ ούτε τι σημαίνει «Κλείνω τα βιβλία μου». Μόνο οι γνώστες και οι γνώστριες καταλαβαίνουνε το μέγεθος της ψυχολογικής ήττας.
Γι’ άλλους είναι τα ΕΣΠΑ, τα επιδόματα, οι χορηγίες, τα ρουσφέτια, οι διορισμοί (νόμιμοι, πλάγιοι και κομματικοί), οι αργομισθίες, οι κάρτες που τις χτυπάει άλλος, οι επιδοτήσεις, τα χαριστικά δάνεια, τα λεφτά που πέφτουν χωρίς δουλειά / με ελάχιστη δουλειά / ούτε καν με φυσική παρουσία, οι μέχρι και 18 μισθοί, οι απεργίες και οι στάσεις εργασίας, η τεμπελιά, τα συνδικαλιστικά προνόμια, τα εκτός έδρας, τ’ αφορολόγητα, οι πρόωρες συντάξεις, τα οδοιπορικά, οι κατά κλάδο παροχές, οι πληρωμένες διακοπές, οι ηγεμονικές αμοιβές, τα δώρα και τα μπόνους, οι κομματικοί διορισμοί (πράσινοι, μπλε, κόκκινοι και ροζ), τα πάσης φύσεως επιδόματα, τα ΝΠΔΔ που δεν παράγουν τίποτα, οι άδειες «απ’ τη σημαία» μετ' αποδοχών, η μη παραγωγικότητα.
Γι’ άλλους είναι, όχι για μας. Πάντως, όχι για μένα. Και δεν τα ζηλεύω καθόλου. Για μας είναι τα όλο και περισσότερα χαρτιά και παραχαρτιά (που αυξηθήκανε, αν και υποτίθεται ότι όλα έχουνε γίνει ηλεκτρονικά), οι όλο και περισσότερες δυσκολίες, οι όλο και μεγαλύτεροι φόροι. Αυτό έχω να πω μετά από τόσες δεκαετίες δουλειάς: το ελληνικό κράτος μάς εκδικείται που δε γίναμε υπάλληλοί του. (Όμως φταίμε και μεις, γιατί ποτέ δε φτιάξαμε έναν πολιτικό φορέα που να εκπροσωπεί τον ιδιωτικό τομέα και μόνο – τον κόσμο της αυτοαπασχόλησης και της εξαρτημένης εργασίας, τον κόσμο δηλαδή του ΙΚΑ και του ΤΕΒΕ).
Οι συμφοιτητές και συμφοιτήτριές μου έχουνε πάρει σύνταξη. Δεν τους ζηλεύω ούτε κι αυτούς, ούτε θα το ’θελα για μένα (άσε που οι λεβέντες του ελληνικού κράτους θέλουνε και 3 χρόνια για να καταφέρουνε να βγάλουνε τη σύνταξή μας), ούτε μετανιώνω που δε διορίστηκα καθηγητής στη Μέση Εκπαίδευση. Να δουλεύω θέλω, και είμαι και νιώθω παραγωγικός, θα ’θελα να πεθάνω δουλεύοντας, σαν τυπικός, καλός αυτοαπασχολούμενος. Μα τώρα, αναγκασμένος να κλείσω τα βιβλία μου (αν τα καταφέρω, το ξαναλέω, και ποιος ξέρει πόσο τελικό χρέος θα μου βγάλουνε στην εφορία και στο ΤΕΒΕ) και μη όντας πια αυτοαπασχολούμενος, μόνο στην εξαρτημένη εργασία μπορώ να ξαναγυρίσω. (Ειρήσθω εν παρόδω ότι τελειώνει κι η σύμβασή μου στον «Αθήνα 9,84», πάνω στην ώρα.)
Ωστόσο, κανένας εργοδότης δε θα προσλάμβανε ένα σχεδόν εξηντάρη, δεν πα’ να ’ταν ο καλύτερος γραφιάς του κόσμου και με υγεία ταύρου. Θα ’μενα λοιπόν κατά πάσα πιθανότητα στην ανεργία και στην (ακόμα μεγαλύτερη) φτώχεια, όπως ο Στέλιος Μέσκουλας, ο ήρωας που έφτιαξα στο μυθιστόρημά μου «Η Νιλουφέρ στα χρόνια της κρίσης» («Εστία» 2015), αν δεν υπήρχε αυτή εδώ η εφημερίδα.
Υπάλληλος λοιπόν ξανά, απ’ τον καινούργιο χρόνο. Όπως όταν ήμουνα πιτσιρικάς. Έχει η ζωή γυρίσματα. Χαίρετε. Κι ευτυχισμένο το 2016.
d.fyssas@gmail.com

ΣAΒΒΑΣ ΚΑΛΕΝΤΕΡΙΔΗΣ : 2015, έτος βιβλικής καταστροφής για την Ελλάδα.


Το 2015, όταν θα έχει κατακάτσει η «σκόνη» και θα κριθεί ψύχραιμα από την Ιστορία, θα χαρακτηριστεί ως ένα έτος βιβλικής καταστροφής για την Ελλάδα.

Δεν ξέρω αν τότε θα έχουν εντοπιστεί τα πραγματικά κίνητρα των δραστών, όμως ο ιστορικός του μέλλοντος θα καταγράψει την καταστροφή και τον αφελληνισμό του τραπεζικού τομέα, από την ίδια την ελληνική κυβέρνηση.
Ο τραπεζικός τομέας της Ελλάδας, που ήταν για δεκαετίες στο στόχαστρο των γερακιών του διεθνούς κεφαλαίου, οδηγήθηκε πρώτα στην καταστροφή και μετά στον αφελληνισμό, μετά το κλείσιμο των τραπεζών και την επιβολή του ελέγχου κεφαλαίων (capital controls), τότε που ο Βαρουφάκης, κεντρική επιλογή του πρωθυπουργού Τσίπρα, είπε το αμίμητο «αγάπη μου έκλεισα τις τράπεζες», επικοινωνώντας με τη σύζυγό του.
Την απόφαση να κλείσουν οι τράπεζες την έλαβε στην ουσία προσωπικά ο Έλληνας πρωθυπουργός, όταν ανακοίνωσε την (και πάλι προσωπική) απόφαση για τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος-απάτη, της 5ης Ιουλίου 2015.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα από αυτό που λένε τα μέλη της κυβέρνησης και τα παπαγαλάκια της, ότι τις τράπεζες τις έκλεισε η ΕΕ. Όλοι γνωρίζουν, και πρώτος απ’ όλους ο πρωθυπουργός, ότι ακόμα και αν συνέχιζε η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να στέλνει καθημερινά με αεροπλάνα ευρώ για να στηρίξει το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, οι καταθέτες από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, την πρώτη εργάσιμη μετά την εξαγγελία του δημοψηφίσματος, θα έτρεχαν στις τράπεζες και θα απέσυραν όλες τις καταθέσεις τους, με αποτέλεσμα την πλήρη καταστροφή του τραπεζικού συστήματος.
Άρα, τις τράπεζες τις έκλεισε η ελληνική κυβέρνηση και προσωπικά ο πρωθυπουργός, με το μόνο που μένει να διευκρινιστεί από τον ιστορικό του μέλλοντος –γιατί στην ουσία αντιπολίτευση δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει ούτε ανεξάρτητη δικαιοσύνη–, τα πραγματικά κίνητρα αυτού του εθνικού εγκλήματος.
Ακολούθησε το ξεπούλημα των τραπεζών στους ξένους, άγνωστης ταυτότητας και στόχων, και ένεκα των κεφαλαιακών ελέγχων ακολουθεί ο αφελληνισμός της επιχειρηματικότητας, αφού ελληνικές αλυσίδες κλείνουν η μια μετά την άλλη, για να πάρουν τη θέση τους στην ελληνική αγορά αλυσίδες πολυεθνικών, οι οποίες πάλευαν δεκαετίες γι’ αυτό.
Ο κύκλος της βιβλικής καταστροφής κλείνει με την εκχώρηση των κόκκινων δανείων στα «γεράκια» του διεθνούς κεφαλαίου, τα οποία εκτός από σπίτια, θα αποκτήσουν και όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις δανειακές τους υποχρεώσεις.
Αν αυτό δεν είναι βιβλική καταστροφή στην ελληνική οικονομία, που είχε αντέξει την πενταετή κρίση, τότε τι είναι;
Φυσικά, όλα αυτά έχουν και ευρύτερες, εθνικές διαστάσεις, όπως για παράδειγμα το ξεπούλημα της Finansbank από την Εθνική, η οποία είχε αποκτήσει την τουρκική τράπεζα υπό τον όρο να δοθεί άδεια λειτουργίας σε υποκαταστήματα της τράπεζας Ziraat στην Κομοτηνή, την Ξάνθη, την Αθήνα και τη Ρόδο. Τώρα η Εθνική αποχώρησε από την Τουρκία, μόνο που μας έμεινε νεοοθωμανικό αμανάτι η Ziraat, για να υποσκάπτει τα θεμέλια του ελληνικού κράτους στις προαναφερθείσες περιοχές!
Δεν θα μιλήσουμε για την καταστροφή στην εθνική παιδεία, όπου ένας ιδεοληπτικός εθνοαποδομητής υπουργός –αγράμματος, αμόρφωτος, χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο–, με έναν καθηγητή που διορίστηκε παράνομα, στήνουν παγίδα θανάτου στον ελληνισμό. Για τον κ. Φίλη, που συντάσσεται με το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών στο θέμα της Γενοκτονίας, επίσης δεν θα αναφέρουμε τίποτα.
Θα κλείσουμε το πρώτο άρθρο του 2016 με μια μικρή αναφορά στο μεταναστευτικό. Όταν η κυβέρνηση ψήφιζε το νόμο για τη χορήγηση ιθαγένειας και εφάρμοζε την πολιτική των ανοικτών συνόρων, από αυτήν τη στήλη προειδοποιούσαμε τους πάντες ότι οι ενέργειες αυτές θα καταστήσουν την Ελλάδα πόλο έλξης για τους απανταχού επίδοξους λαθρομετανάστες.
Κλείνοντας ο χρόνος, και σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε το Λιμενικό, από τις αρχές του 2015 ως τις 21 Δεκεμβρίου οι λαθραίες είσοδοι ξένων από την Τουρκία αυξήθηκαν σε ποσοστό 1.000% σε σχέση με πέρυσι και ανέρχονται σε 804.465, από τους οποίους οι μισοί (457.149) είναι (ή δηλώνουν ότι είναι…) πρόσφυγες από τη Συρία.
Από κει και πέρα, 347.316 απρόσκλητοι είναι λαθρομετανάστες από 77(!) χώρες του πλανήτη.
Αυτές ήταν σε αδρές γραμμές οι εξελίξεις στους τομείς οικονομίας, της παιδείας και της λαθρομετανάστευσης. Οι εξελίξεις αυτές έχουν αποτελέσματα και επιπτώσεις που είναι ορατά και αισθητά στην καθημερινότητα του απλού Έλληνα, έχουν όμως και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις, που μπορεί να πάρουν το χαρακτήρα εθνικής καταστροφής.
Εκτός κι αν…
Πηγή Πηγη

ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΤΕ ΟΤΙ ΧΑΚΑΡΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΑΣ


ΕΣΚΑΣΕ : Ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΤΕΡ 

Αφελείς όσοι νομίζανε πως άμα έπαιρναν οι Γερμανοί τον ΟΤΕ θα βελτιωνόταν, μόνος του… Μάθανε ότι δεν γίνονται θαύματα, όταν μιά ολόκληρη κοινωνία λειτουργεί αναξιόπιστα, όταν δεν υπάρχει Κράτος Δικαίου, όταν δεν έχει νόημα να προσφύγει κανείς κάπου, όταν τα πάντα λειτουργούν μονοπωλιακά σε υπόδουλο προτεκτοράτο, ξέρουμε οτι κανείς ΟΤΕ και καμμιά ΔΕΗ και καμμιά υπηρεσία δεν μπορεί να εργαστεί υπέρ των πελατών … ΟΣΟ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΡΑΤΟΥΣ

ΜΕΓΙΣΤΗ “ΑΛΗΤΕΙΑ” … ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΕ ΒΛΑΒΕΣ ΕΠΙ ΒΛΑΒΩΝ

Το μεγαλύτερο μέρος των ADSL συνδρομητών του ΟΤΕ απροστάτευτοι 


Κατόπιν εμπεριστατωμένης έρευνας που διεξήχθη από την εταιρείας μας, Help Network Securityμε έδρα τη Γερμανία και συγκεκριμένα από τον Γιάννη Αποστόλου και Τσαμπίκο Κασιώτη κατέληξε ότι ο ΟΤΕ προμηθεύει τους πελάτες του με ρούτερ που έχουν ΔΥΟ επιπλέον κοινούς κωδικούς πρόσβασης με αποτέλεσμα η παρακολούθηση σας ή αν θέλετε το “Χακάρισμα” σας να μοιάζει με παιχνίδι .

Περισσότερα από Εικοσιοκτώ (28) χρόνια με ένα πληκτρολόγιο στα χέρια τέτοια αλητεία δεν έχουμε ξαναδεί. 

Ο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΟΤΕ έδωσε δικαίωμα να σας παρακολουθούν,όπως έκανε και πριν δηλαδή αλλά δεν μπορούσαν, η τεχνολογία τότε δεν τους επέτρεπε, να παρακολουθούν όλο τον κόσμο.. Κατά τ’ άλλα το σωστό είναι αυτό που έλεγε ο Σύριζα πριν μας κάτσει στο σβέρκο...

Καθημερινά τους τελευταίους 8 μήνες με περισσότερες από 16 ώρες πάνω από ένα πληκτρολόγιο στα χέρια προσπαθώντας να δώσουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις που μας βασανίζουν εδώ στη Help Network security.Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή...

Πριν 8 μήνες μετά από έρευνα που κάναμε ανακαλύψαμε ότι μέσα στα ρούτερ που προμηθεύει ο ΟΤΕ τους συνδρομητές του υπάρχουν δύο επιπλέον κωδικοί πρόσβασης, οι οποίοι είναι κοινοί σε όλα τα ρούτερ (και δεν εννοούμε τους κωδικούς διαχείρισής του ρούτερ από τον ΟΤΕ) .Στην αρχή νομίζαμε ότι το κάνανε εσκεμμένα για να παρακολουθούν τον κάθε πελάτη μυστικές υπηρεσίες κλπ παρακάμπτοντας τον εισαγγελέα και την εκάστοτε νομοθεσία αλλά αυτό αναιρείτε γιατί απλά οι κωδικοί αυτοί δεν είναι καν κρυπτογραφημένοι. Οποιοσδήποτε μπορεί να τους δει και με πάρα πολύ λίγες γνώσεις υπολογιστών να μπει και στο δικό σας ρούτερ και να σας κάνει την ζωή κόλαση μαθαίνοντας που σερφάρατε με ποιον μιλούσατε, τι λέγατε, τι κωδικούς έχετε (email, ebanking κτλ) πληροφορίες πιστωτικών καρτών, και πολλά άλλα.

Help-Network-Security 

Οι ερωτήσεις που μας βασανίζουν εδώ στη Help Network security είναι:
  • Γιατί ο ΟΤΕ να προμηθεύει τους συνδρομητές του μέχρι σήμερα με τα συγκεκριμένα ρούτερ;
  • Γιατί να υπάρχουν αυτοί οι κωδικοί;
  • Γιατί όλα τα ρούτερ να έχουν δυο κοινούς κωδικούς εγκατεστημένους σε όλα τα ρούτερ;
  • Γιατί αυτοί οι κωδικοί να μην εμφανίζονται στην εφαρμογή διαχείρισης του ρούτερ από τον συνδρομητή;
  • Γιατί κανένας από τον ΟΤΕ δεν μπήκε στον κόπο να ελέγξει την αξιοπιστία των ρούτερ που προσφέρουν στους συνδρομητές τους ή μήπως το ξέρουν άλλα το έχουν κάνει εσκεμμένα για κάποιο σκοπό και αν ναι για ποιο σκοπό;
  • Οι τεχνικοί του ΟΤΕ δεν το είδαν τόσα χρονιά (ασχετοσύνη,αμέλεια ή συνενοχή;)
  • Γιατί όταν αφαιρεθούν οι κωδικοί αυτοί δεν δουλεύει το ρούτερ;
  • Ποιος θα είχε συμφέρον από αυτήν την κατάσταση;
  • Ποιος θέλει να παρακολουθεί ανά πάσα ώρα και στιγμή τους συνδρομητές του ΟΤΕ δηλαδή τουλάχιστον το 50% των Ελλήνων;

Αν λοιπόν έχεις στην κατοχή σου ένα από τα παρακάτω ρούτερ το βγάζεις αμέσως εκτός λειτουργίας και το αντικαθιστάς με ένα άλλο.

ZTE H108N

zte-zxhn-h108n-adsl2-modem-router-opos-mou-to-efere-o-ote

ΖΤΕ H108NV2.1

Το φαινόμενο αυτό παρουσιάζετε και σε κάποια άλλα μοντέλα ρούτερ των εταιριών ZTE, Alcatel-Lucent, D-Link, ZyXEL, Asus, Belkin και Netgear.

Καλούμε την Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και συγκεκριμενα το Τμήμα Γενικών Υποθέσεων και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που ασχολείται με τις εγκληματικές πράξεις που διαπράττονται στα μέσα ηλεκτρονικής επικοινωνίας και ψηφιακής αποθήκευσης ή μέσω αυτών σε ολόκληρη τη χώρα και το Τμήμα Ασφάλειας Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, που ασχολείται με την πρόληψη και καταστολή εγκλημάτων παραβίασης του απορρήτου των ηλεκτρονικών επικοινωνιών να προβεί στις απαραίτητες από το νόμο διαδικασίες.

Help-Network-Security-need-to-hack

Εμείς στην Help Network Security δεν παίζουμε με την ασφάλεια και την προστασίας προσωπικών δεδομένων η ασφάλεια δικτύων είναι τρόπος ζωής.

Η έρευνα από την Help Network Security συνεχίζεται και θα έχετε σύντομα νεότερα για τυχόν θέματα και στις άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε αυτό τον τομέα.

Mε εκτίμηση

Τ. Κασιώτης

Network Security & Design Engineer

Penetration Testing Specialist

CCNP, CCDP, CCNA SECURITY

CCNA, CCDA, MCSA, MCTS, MCP

Γ. Αποστόλου

Cyber Security Specialist

Ethical Hacker & Penetration Testing Specialist



Σημ.. Προς Θεού, δε θέλουμε να πούμε πως ο ΟΤΕ είναι χειρότερος από τη Γουίντ, τη Βοδιφων και απ’ το κακό συναπάντημα από την ..Κρήτη. Κράτος δεν έχουμε να τηρηθούν κανόνες Δικαίου και ορθής λειτουργίας πουθενά. Ούτε στις Υποδομές/Δίκτυα, ούτε στην “Ανεξάρτητη”, ούτε στην “Ενημέρωση” …

ΠΗΓΗ

«Ορισμένες ιδιωτικοποιήσεις δεν είναι παρά νόμιμη ληστεία».


Συνέντευξη του Ελμαρ Αλτφάτερ, ομότιμου καθηγητή Πολιτικής Οικονομίας στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου  στο δημοσιογράφο Τάσο Τσακίρογλου.

Ο Ελμαρ Αλτφάτερ θεωρεί αναγκαία την αλλαγή του
παρόντος συστήματος καπιταλιστικής συσσώρευσης, το οποίο χαρακτηρίζει εφιαλτικό για το μέλλον της ανθρωπότητας. Υπερασπίζεται τα δημόσια αγαθά και λέει ότι η ιδιωτικοποίησή τους υπονομεύει τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ασφάλεια των πολιτών.

Τέλος, υποστηρίζει ότι χρειάζεται ριζική αλλαγή του τρόπου ζωής μας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

• Η Γερμανία έχει κερδίσει από την ελληνική κρίση περίπου 100 δισεκατομμύρια ευρώ, εξαιτίας του .........χαμηλού κόστους του δανεισμού της, αφού οι επενδυτές αναζητούσαν ασφαλές καταφύγιο για τα χρήματά τους, ενώ ακόμα και σε περίπτωση ελληνικής χρεοκοπίας θα ήταν κερδισμένη, όπως έδειξε η μελέτη του Ινστιτούτου IWH. Ποιο είναι το πραγματικό κίνητρο του Βερολίνου στην ελληνική κρίση;

Εχετε δίκιο, η Γερμανία είναι κερδισμένη από τη χρηματοδότηση του ελληνικού χρέους. Αυτό είναι το μήνυμα της ανάλυσης του IWH. Ωστόσο, δέχτηκε σχετικά λίγη κριτική στον δημόσιο διάλογο. Το πρόβλημα είναι ο «φετιχισμός» του χρήματος: το αποτέλεσμα της λειτουργίας των χρηματιστηριακών αγορών πρέπει να γίνει αποδεκτό. Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες, όπως και οι πολιτικοί, πρέπει να αποδεχτούν ότι αυτές οι αγορές καθορίζουν το να ανταποκρίνονται τα επιτόκια στο χρέος.

Πρωταγωνιστές στις παγκόσμιες χρηματιστηριακές αγορές είναι οι τράπεζες, τα funds, οι οίκοι αξιολόγησης, οι εταιρείες συμβούλων κ.λπ. Η Γερμανία έχει χαμηλά επιτόκια στο χρέος της, διότι αξιολογείται από τους αντίστοιχους οίκους ως ένα ασφαλές καταφύγιο, ενώ η Ελλάδα ως μία επισφαλής χώρα. Ετσι, οι γερμανικές πιστώσεις που φτάνουν στους ελληνικούς θεσμούς αποφέρουν πολύ μεγαλύτερα έσοδα από τόκους, απ' ό,τι έχει να πληρώσει για το δικό της τρέχον χρέος.

• Είναι ευρέως γνωστό ότι η κοινωνική, οικονομική και πολιτική ασφάλεια εξαρτάται από το εάν τα δημόσια αγαθά είναι εύκολα διαθέσιμα σε όλους. Στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της νεοφιλελεύθερης ατζέντας, αυτά τα αγαθά οδεύουν προς ιδιωτικοποίηση. Πώς επιδρά αυτό στη ζωή των ανθρώπων και στη δημοκρατία;

Η ιδιωτικοποίηση των δημόσιων αγαθών -τα οποία εμπίπτουν παντού στη νεοφιλελεύθερη αιρεσιμότητα- πάντα υπονομεύει το τρίπτυχο της ανθρώπινης ασφάλειας, της ανθρώπινης ανάπτυξης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Είναι ένα από τα μέτρα που έχουν ληφθεί, προκειμένου να αφαιρεθούν όσα ανήκουν στους ανθρώπους.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια νόμιμη ληστεία, η οποία αποκαλείται συσσώρευση διά της απόσπασης.

Είναι πολύ καλά γνωστό (διότι έχει αναλυθεί από πολλούς επιστήμονες), ότι η ιδιωτικοποίηση υπονομεύει την κοινωνική ουσία της δημοκρατίας.

Στην καλύτερη περίπτωση παραμένει μια σειρά κανόνων, για να λειτουργεί μια τυπική δημοκρατία. Αλλά η αυτονομία των ανθρώπων είναι περιορισμένη, διότι τα ιδιωτικοποιημένα πρώην δημόσια αγαθά δεν μπορούν να ελεγχθούν από τους ανθρώπους και να χρησιμοποιηθούν για την αύξηση της ευημερίας τους.

• Πιστεύετε ότι χώρες, όπως η Ελλάδα, πρέπει να μείνουν στην ευρωζώνη, προσπαθώντας να συνάψουν συμμαχίες για να αλλάξουν τον συσχετισμό δύναμης ή είναι καλύτερο να την εγκαταλείψουν και να επιστρέψουν στα εθνικά νομίσματα; Πόσο ρεαλιστική βρίσκετε αυτή την τελευταία εκδοχή;

Μια έξοδος προς ένα επανεθνικοποιημένο νόμισμα δεν προσφέρει καμία λύση στην κρίση. Μόνο οι νεο-κεϊνσιανοί οικονομολόγοι πιστεύουν ότι η νομισματική και δημοσιονομική πολιτική του έθνους-κράτους μπορεί να λειτουργήσει την οικονομία.

Εμπειρικά, αυτό δεν ισχύει, διότι οι νομισματικές αστάθειες υπό τα προ του ευρώ νομισματικά συστήματα στην Ευρώπη δεν ήταν μικρότερες απ' ό,τι είναι σήμερα.

Δεύτερον, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η νομισματική κρίση είναι μόνο μια έκφραση μιας βαθύτερης καπιταλιστικής κρίσης.

Τρίτον, η νομισματική κρίση έχει να κάνει με τις κρισιακές τάσεις της πραγματικής συσσώρευσης στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες.

Τέταρτον, δεν είναι δυνατόν να υπερβούμε τα ελαττώματα της πραγματικής οικονομίας στην Ελλάδα με νομισματικούς και χρηματικούς ελιγμούς. Η ανταγωνιστικότητα δεν μπορεί να αυξηθεί με συναλλαγματικούς χειρισμούς. 

Πέμπτον, όλοι μας αντιμετωπίζουμε μια πολύ σοβαρότερη κρίση από μια απλή νομισματική κρίση: την οικολογική και, πιθανώς, μια κλιματική κατάρρευση. Μπορούμε να βρούμε λύσεις γι' αυτήν την κρίση μόνο σ' ευρωπαϊκό, αν όχι σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εθνική σκοπιά είναι πολύ στενή.

• Στο Παρίσι οι αντιπρόσωποι 196 χωρών συμφώνησαν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Πιστεύετε ότι αυτός ο στόχος είναι ρεαλιστικός με το σημερινό οικονομικό μοντέλο παραγωγής και κατανάλωσης;

Οχι, δεν το νομίζω. Από τη μία η συμφωνία του Παρισιού αποτελεί μια μεγάλη επιτυχία της κλιματικής διπλωματίας, ιδιαιτέρως μετά τις απογοητευτικές αποτυχίες του Διάσκεψης της Κοπεγχάγης το 2012.

Αλλά πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μένει να γίνει: όχι μόνο να αποφασίσουμε πάνω στη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου, αλλά πάνω στην αναδιάρθρωση του οικονομικού και κοινωνικού συστήματος, έτσι ώστε να γίνει αυτό λιγότερο εξαρτημένο από την ορυκτή ενέργεια.

Οι προϋποθέσεις για τον μετασχηματισμό της ενέργειας και άρα και του κλιματικού συστήματος αποτελούν μια αλλαγή ή έναν ριζοσπαστικό μετασχηματισμό των σχέσεων παραγωγής, του τρόπου ζωής, των σχέσεων μεταξύ των φύλων, δηλαδή μια συνολική αλλαγή του οικονομικού συστήματος και της δομής της πολιτικής εξουσίας στην Ευρώπη και, ίσως, σε παγκόσμιο επίπεδο. Ναι, αυτό αποτελεί μια ουτοπική σκέψη.

Αλλά είναι αναγκαίο να σκεπτόμαστε με ουτοπικό τρόπο, διότι η ιδέα να συνεχίσουμε τον τρόπο καπιταλιστικής συσσώρευσης, έτσι όπως είναι σήμερα, αποτελεί πολύ μαύρη ουτοπία.

Ετσι, ο φιλόσοφος Ερνστ Μπλοχ έχει δίκιο, όταν επιχειρηματολογεί υπέρ μιας συγκεκριμένης ουτοπίας, η οποία μπορεί ήδη να πραγματοποιηθεί υπό τις σύγχρονες συνθήκες.

Αυτό θα μπορούσε να είναι πρακτικά σημαντικό για μια χώρα, όπως η Ελλάδα: να χρησιμοποιεί τις ακτίνες του ήλιου, το νερό, τον άνεμο της Δωδεκανήσου κ.λπ., προκειμένου να κάνει δυνατή τη μετάβαση σε ένα σύστημα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και σε μια κοινωνική τάξη βασισμένη σ' αυτό.

• Γερμανία και Γαλλία πιέζουν την Ελλάδα να δεχτεί τη δυνατότητα να παρεμβαίνει η FRONTEX στα σύνορά της, ακόμα και εάν η Αθήνα δεν το ζητήσει. Είναι προφανές ότι στόχο αποτελεί το ψαλίδισμα της κυριαρχίας κάποιων κρατών-μελών της Ε.Ε., με το πρόσχημα της προστασίας των εξωτερικών συνόρων. Τι σημαίνει αυτό για τη δημοκρατία στην Ευρώπη;

Ο τρόπος με τον οποίο οι ευρωπαϊκοί θεσμοί διαχειρίζονται το προσφυγικό, αποτελεί σκάνδαλο. Το ότι η Μεσόγειος έχει γίνει ένας μαζικός τάφος είναι ντροπή για όλους τους Ευρωπαίους, είτε ζουν στις ακτές της είτε στη βόρεια Ευρώπη. Είναι απολύτως αναγκαίο να βρεθεί μια κοινή λύση για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες.

Διαφορετικά, κάθε χώρα τη δική της μεταναστευτική «τάξη», όπως για παράδειγμα η Ουγγαρία ή η ΠΓΔΜ.

Στο τέλος τα κράτη-μέλη της Ε.Ε έχουν περιχαρακωθεί από συρμάτινους φράχτες στα δικής τους έμπνευσης στρατόπεδα. Αυτός είναι καιρός ενός άσχημου και απειλητικού εθνικισμού, ο οποίος αναγκαστικά καταστρέφει τις βασικές αρχές ενός δημοκρατικού συστήματος: την ανεκτικότητα, την ευρύτητα πνεύματος, την ισότητα των δικαιωμάτων και την ελευθερία μετακίνησης.

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

ΤΙΓΚΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ 4.000 ΛΑΘΡΟΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΞΑΜΟΛΑΝΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2016, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!


ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΟΥΤΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ. ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΥΤΑ. ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΛΩΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΩΔΩΣ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ! ΑΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΔΗΛΩΣ ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΗ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ...

Όταν ο γαλατάς χτυπά την πόρτα του διπλανού σου, θα έρθει και η σειρά σου.

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2016




…Αλλά εσύ εκεί…. στον φραπέ σου.  

ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥN ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ! ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΙΙΤΗ ΙΕΡΩΜΕΝΟΥ… (ΒΙΝΤΕΟ)


Δημοσιεύθηκε: 04/01/2016 21:50
war-for-oil

Οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου κινούνται ανοδικά, υπό τη σκιά της αύξησης των εντάσεων στη Μέση Ανατολή, αλλά τα κέρδη τους περιορίζονται από τα αδύναμα οικονομικά στοιχεία της Κίνας, αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal.
Η τιμή του αργού αυξήθηκε πάνω από 3% στις αρχές της σημερινής διαπραγμάτευσης, καθώς η εκτέλεση από τη Σαουδική Αραβία ενός αντικαθεστωτικού κληρικού πυροδότησε θρησκευτικές εντάσεις και προκάλεσε ανησυχία σχετικά με την προσφορά πετρελαίου στην περιοχή του κόσμου με τη μεγαλύτερη παραγωγή.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Καζάνι που βράζει είναι ο μουσουλμανικός κόσμος μετά την εκτέλεση από τη Σαουδική Αραβία του σιίτη κληρικού Sheikh Nimr al-Nimr. Στο θεοκρατούμενο Ιράν όπου κυριαρχούν οι σιίτες, ο ανώτατος ηγέτης, Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ , δήλωσε την Κυριακή ότι η Σαουδική Αραβία, η οποία κυβερνάται από μια σουνιτική μοναρχία, θα αντιμετωπίσει τη θεία εκδίκηση για τη δολοφονία του κληρικού, ο οποίος εκτελέστηκε μαζί με 46 άντρες. Ο Sheikh Nimr ζητούσε περισσότερα πολιτικά δικαιώματα για τους σιίτες στη Σαουδική Αραβία και τις γύρω χώρες ενώ η Σαουδική Αραβία τον είχε κατηγορήσει για υποκίνησης βίας εναντίον του κράτους.
ss
Η ένταση έχει ως αποτέλεσμα να κινούνται πιο ψηλά και οι τιμές του πετρελαίου στην πρώτη διαπραγμάτευση της νέας χρονιάς, καθώς Σαουδική Αραβία και Ιράν είναι δύο σημαντικές πετρελαιοπαραγωγικές χώρες. Η σύγκρουση μεταξύ των δυο χωρών έρχεται την ώρα που το Ιράν ελπίζει να αυξήσει τις εξαγωγές πετρελαίου του, μετά την αναμενόμενη άρση των κυρώσεων που έχει επιβάλει η Δύση στη χώρα, για το πυρηνικό της πρόγραμμα.
Η εκτέλεση προκάλεσε οργισμένες διαδηλώσεις στο Ιράκ. Τη νύχτα της Κυριακής δύο σουνιτικά τεμένη στο κεντρικό Ιράκ έγιναν στόχοι βομβιστικών επιθέσεων. Ανδρες με στρατιωτικές στολές ενεργοποίησαν δύο βόμβες σε τεμένη της περιοχής Χίλα, προκαλώντας τον τραυματισμό τριών ανθρώπων. Επίσης ένας μουεζίνης σκοτώθηκε από ενόπλους κοντά στο σπίτι του στην Ισκανταρίγια.
Επίσης χθες Ιρανοί διαδηλωτές επέδραμαν στην πρεσβεία της Σαουδικής Αραβίας με αποτέλεσμα το Ριάντ να αποσύρει το διπλωματικό της προσωπικό από το Ιράν και να δώσει εντολή στους Ιρανούς διπλωμάτες να εγκαταλείψουν το έδαφός της.
Η Σαουδική Αραβία επιζητεί να επιδεινώσει «τις εντάσεις και τις συγκρούσεις» στην περιοχή, δήλωσε σήμερα ο Χοσεΐν Τζαμπέρ Ανσαρί, εκπρόσωπος του ιρανικού υπουργείου Εξωτερικών, αντιδρώντας στην απόφαση του Ριάντ να διακόψει τις διπλωματικές του σχέσεις με την Τεχεράνη. Το Ριάντ χρησιμοποίησε την επίθεση στην πρεσβεία του στην Τεχεράνη ως πρόσχημα για να πυροδοτήσει την ένταση, πρόσθεσε ο ίδιος, σημειώνοντας ότι η Τεχεράνη είναι προσηλωμένη στην προστασία των ξένων διπλωματικών αποστολών.
Αναλυτές εκτιμούν πως η ένταση μεταξύ των δύο χωρών μπορεί πολύ εύκολα να ξεφύγει από τον έλεγχο: Σαουδική Αραβία και Ιράν βρίσκονταν ήδη σε αντίπαλα στρατόπεδα όσον αφορά στα μέτωπα της Συρίας, του Ιράκ, της Υεμένης, του Μπαχρέιν και του Λιβάνου. «Η κατάσταση είναι εξαιρετικά εύθραστη μεταξύ των δύο πιο ισχυρών χωρών του Περσικού Κόλπου, την Σουνιτική Σαουδική Αραβία και το Σιιτικό Ιράν» επισημαίνει η διεθνής κοινότητα.
Πρόκειται για δύο πετρελαιοπαραγωγούς χώρες, που έχουν αυτοανακηρυχθεί η κάθε μια «προστάτης» των δύο κατευθύνσεων του Ισλάμ και ο «πόλεμος» μεταξύ τους έχει να κάνει με γεωπολιτικά οφέλη, οικονομικά οφέλη και θρησκευτική επιρροή, όπως λέγεται χαρακτηριστικά. Ο κληρικός ο οποίος με την εκτέλεσή του από το καθεστώς των Σαούντ έχει φέρει με τον πιο δραματικό τρόπο στην επιφάνεια την αντιπαλότητα μεταξύ σιιτών και σουνιτών, υπήρξε μία από τις πιο προβεβλημένες αντικαθεστωτικές προσωπικότητες της Σαουδικής Αραβίας των τελευταίων 15 ετών.
Στο βίντεο που ακολουθεί ο Χασάν Νασράλα ο ηγέτης της Χεζμπολάχ κάνει έκκληση στους Χριστιανούς να πολεμήσουν στο πλάι των σιιτών εναντίον των εξτρεμιστών σουνιτών.
Στο επόμενο θα δείτε χριστιανή Λιβανέζα τραγουδίστρια να αφιερώνει τραγουδι στην Χεζμπολάχ. Είναι εμφανές ότι σιίτες αλαουϊτες (σιιτική αίρεση με χριστιανικές δοξασίες, πιστεύουν στον Τριαδικο Θεό) και χριστιανοί έχουν ανεκτικότητα, μεταξύ τους.

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Επιστρέφουν στην Ελλάδα εκατοντάδες λαθρομετανάστες λόγω ψευδών στοιχείων....


Οι αυστριακές αρχές επαναπροώθησαν τις τελευταίες τρεις μέρες εκατοντάδες λαθρομετανάστες στην γειτονική Σλοβενία, διότι υπέβαλαν ψευδή στοιχεία για την εθνικότητα τους, προσπαθώντας να αυξήσουν τις πιθανότητες τους να λάβουν άσυλο, δήλωσε εκπρόσωπος της αστυνομίας.
Στα σημεία ελέγχου των καθημερινών αφίξεων οι αστυνομικές αρχές καταγράφουν αύξηση του αριθμού λαθρομεταναστών οι γλωσσικές δεξιότητες των οποίων δεν ταίριαζαν με την δηλωμένη από τους ίδιους εθνικότητα, ανέφερε ο ίδιος εκπρόσωπος της αστυνομίας.
«Υποθέτουμε πως κάποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι έχουν λίγες πιθανότητες να λάβουν άσυλο στην Αυστρία και την Γερμανία», δήλωσε, τονίζοντας πως εκατοντάδες από αυτούς τους λαθρομετανάστες άρχισαν να επαναπροωθούνται στη Σλοβενία από τις 26 Δεκεμβρίου.
Σημειώνεται ότι όλοι τους έχουν περάσει από τα... περίφημα "κέντρα πιστοποίησης και καταγραφής μετναστών και προσφύγων" της Ελλάδας ένα εκ των οποίων βρίσκεται στη Μόρια της Λέσβου, τα οποία φυσικά ούτε καν πήραν χαμπάρι, για την μη γνησιότητα των εγγράφων των συγκεκριμένων λαθρομεταναστών.
Το πλέον πιθανό είναι αυτοί να καταλήξουν πάλι στην Ελλάδα με αντίστροφή πορεία έτσι ώστε να «νομιμοποιηθούν» και να παραμείνουν μόνιμα στην πάντα φιλόξενη «χώρα».
Έτσι έχουμε δύο κύριες πύλες εισόδου: Μια από τα νησιά του Α. Αιγαίου και μία από τα βόρεια σύνορα, με την κυβέρνηση να αρνείται και με φανατισμό να προβεί σε οποιοδήποτε μέτρο αποτροπής.