ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

"..εχθές, πήγαν στην Ζούγκερ Κάντοναλ Μπάνκ της Ελβετίας, η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Μανούσος Γρυλλάκης (σωματοφύλακας της οικογενείας) και η Μαρίκα και είσέπραξαν την μίζα, για λογαριασμό του ψηλού, ύψους 12,5 δις δραχμών σε συνάλλαγμα"! ΠOΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ ΦΑΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ... ΑΠΕΘΑΝΤΟΥ;;;;;





Θα τρελλαθώ, ρε πούστη μου... 
Δημοσιοποιούνται τέρατα και σημεία, γι αυτή την γαμημένη κωλοΦαμίλια και δεν ανοίγει ούτε ρουθούνι.

Ο...ήλιος της ... νοητής "δικαιοσύνης" (γιατί δικαιοσύνη στην Ελλάδα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ), έχει σβήσει προ πολλού κι έχει μεταστραπεί στο πιο φρικώδες έρρεβος, κι ένας μαλάκας μέχρι ψυχασθένειας λαός, πάει και ψηφίζει και ξαναψηφίζει, ότι πιο βρωμερό, ότι πιο μιαρό υπάρχει.

Μα την αλήθεια Θεέ μου... ρίξε τους κεραυνούς σου και ισοπεδωσε τούτη την χώρα... άφησε μόνον όσους είναι αληθινοί ΕΛΛΗΝΕΣ και ΔΙΑΦΑΝΕΣ ΨΥΧΕΣ, να την ξανακτίσουν από το μηδέν...

Έτσι όπως είναι, δεν της ταιριάζει αυτής της χώρας να υπάρχει.



Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ.1. Διαβάστε βρε όρνια... 
Επώνυμα τα γράφει Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ!
ΝΙΚΟΣ ΡΟΥΣΣΗΣ, λέγεται και είναι ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ!
Απ' αυτούς που σέβονται το ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥΣ.

Υ.Γ.2. Το μιαρό της συγκεκριμένης Οικογένειας, είναι δεδομένο, καθώς κατάγεται από οβριους... 



  Η συμφωνία μεταξύ Μητσοτάκη και Καλτεστρούτσι για την εκχώρηση της ΑΓΕΤ έχει ολοκληρωθεί και 
εχθές, πήγαν στην Ζούγκερ Κάντοναλ Μπάνκ της Ελβετίας, η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Μανούσος Γρυλλάκης (σωματοφύλακας της οικογενείας) και η Μαρίκα και είσέπραξαν την μίζα, για λογαριασμό του ψηλού, ύψους 12,5 δις δραχμών σε συνάλλαγμα. 

Έχεις κάτι άλλο να προσθέσεις Νίκο, μου λέει κάτωχρος ο Πορτοσάλτε. Όχι, του απαντώ, νομίζω ότι τα είπα όλα.

Στα χέρια μου δεν είχα κανένα στοιχείο. Μόνο την διαβεβαίωση της Αντιμάφια της Ιταλίας που, παρακολουθώντας τον Παντσαβόλτα να τον στριμώξει για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, έπεσαν επάνω στην οικογένεια Μητσοτάκη που έπαιρνε τα …τουλά.


Αν χρειασθεί, θα σου στείλουμε το «εξτρέ» της συναλλαγής και θάλθουμε να καταθέσουμε ως μάρτυρες υπερασπίσεώς σου, μου είπαν.

Για την ιστορία να πώ, ότι τότε δεν κουνήθηκε ούτε δεξιός πούστης, δεν υπήρξε καμμία αγωγή εναντίον μου, ο Μητσοτάκης έχασε τις εκλογές του 1992 και αμέσως μετά εγώ απολύθηκα….


Με φώναξε ο κάργα αριστερός διευθυντής ειδήσεων του σταθμού, ο Κώστας ο Κιμπουρόπουλος και μου είπε ότι λυπάται πολύ αλλά θα έπρεπε εγώ και τρείς τεχνικοί να πάρουμε την άγουσα προς την ανεργία, καθόσον, όπως είπε, «μας άγγιξαν οι περικοπές»

Εισέπραξε ένα μεγαλοπρεπές «άντε γαμήσου κι’ εσύ και η αριστερά που εκπροσωπείς» και εγώ, για μία ακόμη φορά, έπεσα στα θολά νερά της ανεργίας, με την υπερηφάνεια ότι κατόρθωσα να ρίξω μία κυβέρνηση.

Αν δεν καταλάβατε κάτι, για την τρέχουσα σημερινή κατάσταση, ρωτήστε με… Αν μπορώ θα σας εξηγήσω

Ῥούσσης Νῖκος

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: