ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

“ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΜΟΝΑΧΟΠΑΙΔΙ μου πως θα πληρώσουν οι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ”-Συγκλονίζουν τα Λόγια του Πατέρα του Αναστάσιου Μεζάλα! (ΦΩΤΟ)


Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2014




 Μήπως ήρθε η ώρα,να δώσουμε ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, τον ίδιο όρκο και γι αυτούς που πρόδωσαν την Πατρίδα;

Γιατί η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ των τριών παιδιών,  όπως οι ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (αυτόχειρες), είναι αποτέλεσμα αυτής της ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!

Πόπη Σουφλή

Υ.Γ. Πατέρες και Μάνες αυτών των παλλικαριων, ΚΟΥΡΑΓΙΟ!

8

Μπορεί οι ώρες να περνούν αλλά ο πατέρας του Αναστάσιου Μεζάλα,Δημήτρης δυσκολεύεται να πιστέψει πως ο μοναχογιός του έφυγε από κοντά του λίγου μήνες μετά από το θάνατο της συζύγου του και μητέρας του αδικοχαμένου παλικαριού.

Το προφίλ του στο faceboοk έχει γεμίσει από μηνύματα στήριξης κουράγιου και θλίψης.



5

Ο ίδιος δίνει τα δικά του μηνύματα και μένει όσο μπορεί δυνατός.
Δείτε τι έγραψε ο πονεμένος πατέρας στο facebook:


“Ορκίζομαι μοναχοπαίδι μου πως θα πληρώσουν οι δολοφόνοι.θα πληρώσουν για τις περικοπές στην υγεία που στέρησαν την ζωή στην Αύρα μας, και για τις περικοπές στις ένοπλες δυνάμεις που σου στέρησαν το δικαίωμα να χαρείς το παιδάκι σου και την γυναίκα σου που λατρευες. 

Ηθελες να είμαι περήφανος για σένα και είμαι παληκάρι μου… 

Θα ανταμώσουμε ξανα όταν θα χουν πληρώσει οι δολοφόνοι για τον χαμό σας. ΣΤ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ.”





14



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: