ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛ.Α.Δ.Α

ΣΥΛΛΟΓΟΣ     ΕΛ.Α.Δ.Α
ελεύθερων αγανακτισμένων δυτικής αχα'ι'ας

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Έτσι για να γνωρίζει ο λαός από πόσα χρόνια του έσκαβαν το λάκκο.




Τίποτε απ' όλο αυτό το συγκρότημα των κατασκευών δεν θυμίζει Ορθοδοξία και Ορθόδοξους ναούς και σε σύγκριση με τους ναούς των υπολοίπων δογμάτων,περισσότερο θυμίζει Ισλαμικό τζαμί παρά Χριστιανικό και δη Ορθόδοξο Κέντρο. 

Άλλωστε άλλος ήταν ο σκοπός του και όχι φυσικά η διάδοση της Ορθοδοξίας,ούτε η εξυπηρέτηση της Ελληνικής Ορθοδόξου κοινότητος. 

Ο σιωνιστικός οικουμενισμός της πανθρησκείας του διαβόλου ήταν και συνεχίζει να είναι..

 
Δεν μπορεί κανείς να αλώσει ένα κάστρο,εάν δεν ανοίξουν οι πύλες του από μέσα. 


Μια τέτοια τεράστια πύλη άνοιξε πρίν από πολλές δεκαετίες (αρχές του 1970) ο τότε μασόνος Πατριάρχης της Μεγάλης του Χριστού εκκλησίας Δημήτριος, κατασκευάζοντας ένα Ορθόδοξο κέντρο στο στο Σαμπεζύ της Γενεύης της Ελβετίας. 

Το κέντρο ιδρύθηκε προς τιμήν του αποστόλου των Εθνών Παύλου και διαθέτει δύο παρεκκλήσια. 

Ήτοι το παρεκκλήσιο της Αναστάσεως και το παρεκκλήσιο της Αγίας Αικατερίνης. 

Βεβαίως τίποτε απ' όλο αυτό το συγκρότημα των κατασκευών δεν θυμίζει Ορθοδοξία και Ορθόδοξους ναούς και σε σύγκριση με τους ναούς των υπολοίπων δογμάτων,περισσότερο θυμίζει Ισλαμικό τζαμί παρά Χριστιανικό και δη Ορθόδοξο Κέντρο. ..


Άλλωστε άλλος ήταν ο σκοπός του και όχι φυσικά η διάδοση της Ορθοδοξίας,ούτε η εξυπηρέτηση της Ελληνικής Ορθοδόξου κοινότητος. 

Ο σιωνιστικός οικουμενισμός της πανθρησκείας του διαβόλου ήταν και συνεχίζει να είναι υπό την επίβλεψη του "άξιου διαδόχου του Βοθρολομαίου του μεγαλοπρεπούς σουλτάνου". 

Την υποτιθέμενη "αγιογράφηση" αυτού του εκτρώματος την έκανε ο μαθητής αγιογράφος του μακαρίτη Φώτη Κόντογλου (θα τρίζουν τα οστά του μακαρίτη),Ράλλης Κοψίδης. 

Όπως ήταν φυσικό επόμενο, οι "τοιχογραφίες " αυτές δεν γνωρίζω εάν έγιναν με πρωτοβουλία του καλλιτέχνη,ή κατ΄εντολή άλλων, σε τίποτε δεν θυμίζουν Ορθοδοξία αλλά τα διαβολικά σχέδια της παγκοσμιοποίησης. 

Περισσότερο ομοιάζουν με Γκράφιτι και μοντέρνους ζωγραφικούς πίνακες, που αναπαριστούν σεϊχηδες,μοντέρνους Κινέζους αγρότες,σύγχρονες αφρικανές γυναίκες,το δε σπήλαιο της γεννήσεως, αναπαρίσταται από έναν εντοιχισμένο βόδι,στο στόμα του οποίου βρίσκεται ένα μωρό. 



Βρίθουν δε από απεικονίσεις του δένδρου της ζωής της Καμπάλα, ένα γύρω των "ναών". 

Αίσθηση προκαλεί η απεικόνιση του Θείου δράματος στον Γολγοθά,καθώς και η απεικόνιση της σκηνής του οράματος του Αποστόλου Παύλου,στην οποία αντί για άνδρα Μακεδόνα, απεικονίζεται ένα εργοστάσιο ή μια βιομηχανική ζώνη. 

Κατά τις φετινές ακολουθίες των αγίων παθών,ο Μητροπολίτης Ιερεμίας ακούστε τι ευχήθηκε στο χριστεπώνυμο πλήρωμα: " Ο Μητροπολίτης , διευθυντής του Ορθοδόξου Κέντρου εύχεται σε όλους μια όμορφη, φωτεινή και άγια γιορτή της Αναστάσεως του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Αποδεικνύει ότι ο καθένας από εμάς στην κοινωνία μας ότι η χαρά που είναι η Ανάσταση!!!!!!!!!". Βεβαίως !!!!!
 

Εάν θέλετε να δείτε αυτό το "πράγμα" το οποίο βεβαίως το επεσκέφθη και ο πρόεδρος της Βουλής,ο.....πολύς..... 'Βαγγέλας εδώ :https://www.flickr.com/photos/80955578@N03/13989650302/in/set-72157644271238864/
 

Έτσι για να γνωρίζει ο λαός από πόσα χρόνια του έσκαβαν το λάκκο. 





ΛΕΩΝΙΔΑΣ


 Ο/Η ΛΕΩΝΙΔΑΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΟΙ ΔΕΡΒΙΣΗΔΕΣ ΚΑΙ Η ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΦΕΛΕΙΑ": 




Δεν υπάρχουν σχόλια: